asigurare romania
Subaru club Romania

asigurare romania

asigurare romania
« on: November 17, 2015, 16:48:29 PM »
Bine v-am gasit  pe acest forum. Cite ceva despre mine: sint din Timisoara si am un outback 2011 2.5i premium proaspat adus din USA. Ma intereseaza o asigurare bumper to bumper in Romania daca exista asa ceva. Vad ca masina are ceva probleme (un zgomot continuu la roata din fata pasager care spun mecanicii ca vine de la placutele de frana noi si trebuie sa am rabdare ca vor dispare cu timpul?). Este un semnal de alarma pentru mine mai ales ca piesele de schimb in romania sint foarte scumpe. De asemenea a mai avut cineva de a face cu omologarea unei masini din afara europei?

Răspuns: asigurare romania
« Reply #1 on: November 17, 2015, 17:10:08 PM »
Exista Casco cu diverse grade de acoperire.
Cat despre piese, da, sunt mai scumpe si mai greu disponibile decat in SUA

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: asigurare romania
« Reply #2 on: November 17, 2015, 20:40:32 PM »
pai cel mai bine te duci frumos la un broker de asigurare si ceri oferte de casco de la toti asiguratorii si vezi ce iese ... din pacate daca masina este inca pe USA nu cred ca vei putea sa-i faci asigurare (nu sunt 100% sigur dar asa stiu)
de asemenea asigurarile casco nu acopera diverse defectiuni mecanice ci doar cele rezultate in urma unor accidente/evenimente, nici nu stiu in USA este altfel ?

iar pentru omologare vb la RAR, cel mai probabil doar in Bucuresti se poate si fii pregatit de o suma nu tocmai mica ...

Răspuns: asigurare romania
« Reply #3 on: November 18, 2015, 03:07:19 AM »
... din pacate daca masina este inca pe USA nu cred ca vei putea sa-i faci asigurare (nu sunt 100% sigur dar asa stiu)
Eu am gasit acum cativa ani la Tiriac cu 100 si ceva de euro pe luna .

de asemenea asigurarile casco nu acopera diverse defectiuni mecanice ci doar cele rezultate in urma unor accidente/evenimente, nici nu stiu in USA este altfel ?
Asigurarile in SUA si Canada nu acopera defectiunile mecanice,  ci numai accidente/evenimente.  Pentru defectiuni mecanice se ia o alta asigurare, de la dealer.  Sant tot felul de asigurari care acopera  toata masina sau numai anumite  parti  (geamuri,  grup motor,  transmisie,  coroziune caroserie,  s.a.)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: asigurare romania
« Reply #4 on: November 18, 2015, 03:09:59 AM »
...........  De asemenea a mai avut cineva de a face cu omologarea unei masini din afara europei?
Cred ca e mai ieftin sa o lasi inscrisa pe SUA  :-X
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

sco

  • 736
Răspuns: asigurare romania
« Reply #5 on: November 18, 2015, 08:52:32 AM »
...........  De asemenea a mai avut cineva de a face cu omologarea unei masini din afara europei?
Cred ca e mai ieftin sa o lasi inscrisa pe SUA  :-X

Si cum faci cu ITPul?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: asigurare romania
« Reply #6 on: November 18, 2015, 18:39:37 PM »
omu sta peste mari si tari .... face itp acolo unde face si asigurarea ...in strainezia
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: asigurare romania
« Reply #7 on: November 18, 2015, 19:18:10 PM »
In foarte multe state din America de Nord nu se face ITP. De exemplu in Quebec unde stau eu nu exista ITP. Ti se face inspectie tehnica numai daca te prinde politia ca ai probleme tehnice majore.
« Last Edit: November 18, 2015, 19:39:48 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: asigurare romania
« Reply #8 on: November 23, 2015, 18:01:58 PM »
Intre timp masina s-a defectat complet. Cod p0304. Cilindrul 4 a picat pe undeva pe la Turnu Severin in drum spre Bucuresti intr-o depasire destul de lunga (culmea era ca mergeam sa omologhez masina...). Personal nu inteleg de ce soferii de camioane (in special cu numere turcesti) merg atit de aproape unii de altii?. Oricum, pe scurt bordul la masina s-a aprins ca un pom de craciun si masina a intrat in inchidere tehnica. Am dus-o la Craiova unde figura pe un site fantoma ca ar fi un service subaru. De fapt erau cei de la Renault Dacia care au fost in stare sa-mi spuna codul de defectiune si ca nu au piese si nici nu ar dori sa repare motorul la o masina americana. Am luat-o la service-ul subaru din Timisoara unde au desfacut motorul si, intr-adevar una dintre supapele de evacuare era indoita si lovea usor pistonul. Aceiasi tevatura cu piesele, pe care in cele din urma am fost nevoit sa le comand din SUA. Acum astept cel putin 2 saptamini pentru transport. Se pare ca totul a pornit de la supraturarea motorului si cumva cureaua de transmisie a sarit un dinte. Stiu foarte bine din experienta mea in standul de proba motoare navale din resita ce inseamna sa inlocuiesti supapele la un motor: multa munca si finete. Desi am dubii mari ca motorul va fi la fel ca inainte, nu am alta solutie decit sa repar masina in Europa, dat fiind costul mare de transport peste ocean. De altfel masina a iesit din garantie iar ce ofera Subaru America este o reducere de 20% la costul muncii fizice nu si la piese.
Varianta de circulatie cu numere americane in Romania cade din citeva puncte de vedere: nici o asigurare din america nu are clauza de accidente intimplate in Romania. Eu nu concep sa circul ilegal in tara mea mama asa ca mai bine renunt la masina decit sa incalc o lege fie ea si morala. Am adus masina asta in Romania bazat pe faima pe care o are Subaru in SUA dar se pare ca modul meu de condus de aici mi-a dat motorul gata. Un forum american m-a trimis la wiki care descrie cum ar fi trebuit de fapt sa folosesc masina intr-o depasire lunga (vedeti metoda 4): http://www.wikihow.com/Use-Paddle-Shifters-on-a-Subaru-Outback.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: asigurare romania
« Reply #9 on: November 23, 2015, 18:07:14 PM »
noo, s-o stricat :(

moguai

  • 2814
Răspuns: asigurare romania
« Reply #10 on: November 23, 2015, 18:08:50 PM »
masina o poti inmatricula in RO. modelul ala s a vandut si la noi, cu acelasi motor etc. probabil te va costa putin mai mult, nu stiu detalii.
poti gasi mecanici buni pt Subaru la Cluj, mai aproape, daca cei din Timisoara nu se baga. Sau la unguri, depinde unde stai exact acum.
e ciudat ce ai patit cu motorul, n am mai auzit aspirate sa crape, sigur ai avut ulei bun, benzina buna etc?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: asigurare romania
« Reply #11 on: November 23, 2015, 18:46:33 PM »
benzina a fost de la OMV Lugoj am mers bine pina la Turnu Severin (am avut o medie orara foarte buna, aprox 35 mile pe gallon=8.1 l/100km sau 15km/litru) fara ciudatenii la mers, uleiul era inca cel schimbat in SUA (la plecare pe vapor si a mai mers aici aprox 500km), au mai patit-o si altii la cilindrul 4 dar nu la 65000km! Sper ca cei din Timisoara o vor repara

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: asigurare romania
« Reply #12 on: November 23, 2015, 18:50:03 PM »
Ai avut masina de la 0km ? Ce istorie are in spate?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: asigurare romania
« Reply #13 on: November 23, 2015, 19:46:26 PM »
Si mie imi e greu sa cred ca nu a avut o cauza externa, gen a avut vreo interventie pe langa, vreo curea de accesorii busita care a aruncat vreun "șpan", vreun rest inspre cureaua de distributie etc.
Turatii ridicate nu cred ca sta in picioare, am avut aspiratul de 2.0 pe celalalt forester si in 52.000 km cat a stat la mine a vazut redline de nenumarate ori, iar ala avea redline la 7500, nu 6500 sau cat are 2.5-ul.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: asigurare romania
« Reply #14 on: November 24, 2015, 00:19:15 AM »
De la curelele de accesorii, la Forester, cel putin, nu are cum sa ajunga ceva la cureaua de distributie, aceasta avand capace destul de etanse chiar si la praf
Mai degraba vreun defect de fabricatie al curelei ...

Răspuns: asigurare romania
« Reply #15 on: November 24, 2015, 19:47:04 PM »
Masina am avut-o de la zero mile. Schimbat regulat uleiul si toate cele, respectat toate regulile de mentenanta (la dealer autorizat) si mers la toate recall-urile (n-au fost prea multe). Mecanicul de aici presupune cauza a fi o curea de transmisie defecta fiindca un dinte a fost distrus. Poate am avut ghinion cu acest Subaru acum, dar masina a fost perfecta pentru toata perioada anterioara. Nu este primul meu Subaru, am mai avut un Outback 2006 care nu mi-a dat nici un fel de probleme. Personal cred ca o astfel de masina ar fi potrivita in romania care are un relief si clima atit de variate. Din pacate este prea scumpa pentru majoritatea romanilor si nu-mi ramane decit sa sper ca situatia se va schimba spre bine in viitor.