Corect, te scoate pe tine care esti in masina, in schimb daca vrei sa ii mai tragi si pe altii... mai greu, sau cu sacrificii!
Masina clar ajunge destul de departe fata de alte variante, stock toate. Doar ca mi se pare insuficient in ideea topicului. Eu consider ca un astfel de 4x4 trebuie sa faca fata la zapezi mari SI intarite, ceea ce e foarte nasol, sau sleauri mari, unde trebuie garda buna.
Pot sa descriu doua extreme, in care am fost cu foresterul aspirat si cu un prieten cu Defender.
Odata am fost pe la Obarsia Lotrului iarna, zapada multa dar foarte intarita. Am luat-o pe transalpina, eu inainte, cu gandul ca unde raman eu, el ma scoate si din acel punct ne intoarcem. Dupa vreo 3 km doar, asta s-a si intamplat. Numai ca ce sa vezi, dupa ce eu am ramas cu ea intepenit, el a mai mers 20 de m sa gaseasca un loc mai larg de intors, si a ramas si el intepenit
Diferenta e ca la el se putea lucra mai usor, avand garda mare. Cu alte cuvinte el nu ramasese suspendat ca mine, ci doar patina pur si simplu, se formau un fel de gropi in zapada in jurul rotilor si sufletul sa mai plece.
A doua chestie, tot cu el, coborare pe Strategica, catre Ciunget, ne-a prins ploaia. Mega noroaie si sleauri uriase. Defenderul se plimba ca pe strada (mergeam la vale), in timp ce eu m-am chinuit 5 ore sa coboram vreo 6 km, pusa pe burta de nenumarate ori, am crezut ca o scap prin rîpe etc.
Deci cam asta ar fi. Completat cu faptul ca ambreiajul la forester miroase si daca urci o bordura...