2.0 in 1.5 ?
Subaru club Romania

2.0 in 1.5 ?

2.0 in 1.5 ?
« on: April 10, 2016, 07:50:41 AM »
Salutare!
Felicitari pentru forumul realizat! Abia l-am descoperit si sper sa-mi fie util.
Intrebarea mea este daca ati pune un motor 2.0 intr-o masina cu motor 1.5.
Beneficiile sunt clare dar care credeti ca sunt dezavantajele?
Stars+Sake!

puiu

  • 786
Răspuns: 2.0 in 1.5 ?
« Reply #1 on: April 10, 2016, 10:45:26 AM »
Do it! Just do it!
Macar pune ceva cu boost, altfel te vei invata repede cu 150 ponei.

Răspuns:
« Reply #2 on: April 10, 2016, 11:25:54 AM »
Dezavantajele ar fi ca în primul rând e foarte multă muncă.
În al doilea rând e faptul că mașina e " setată " pentru motor de 1.5. Nu poți schimba doar motorul si gata.Mai ai de rezolvat frane, suspensie si multe alte lucruri. Eu nu sunt mecanic sau inginer auto.....astea sunt lucruri care mi se par mie normale de făcut odată cu un motor mai puternic si mai greu.O să primești un răspuns mai elocvent când o să vada postul colegii cu experiență.
Părerea mea e să te scutești de niște dureri de cap si sa cumperi una direct cu 2.0.....sau 2.5 , 2.5 turbo dacă e cazul.Depinde cât de puternic vrei.

Răspuns:
« Reply #3 on: April 10, 2016, 20:22:06 PM »

Părerea mea e să te scutești de niște dureri de cap si sa cumperi una direct cu 2.0.....sau 2.5 , 2.5 turbo dacă e cazul. Depinde cât de puternic vrei.

E bine ca ai mentionat 2.5. Eu la motorizarea asta m-am gandit prima data si chiar vad un motor de cateva luni la vanzare... Dar imi dau seama ca e exagerat. 2.0 pare totusi fezabil... :D
Impreza asta cu 1.5 mi s-a bagat pe sub piele incet incet. La inceput voiam s-o dau pe un Jimny. Nu stiu cum am ajuns de la asta la a-mi dori sa bag bani in ea ca intr-o "project car". Ar fi a doua a familiei, pe langa o Toyota Supra, asa ca nu m-ar deranja sa astept mai mult pana ii pun toate piesele in ordine.
Stars+Sake!

moguai

  • 2814
Răspuns: 2.0 in 1.5 ?
« Reply #4 on: April 10, 2016, 21:03:53 PM »