Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
Subaru club Romania

Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #400 on: April 19, 2017, 18:54:07 PM »
Fix aceleasi defecte aveau si jantele mele de Outback cand le'am cumparat, pe centru, dar sablarea a rezolvat problema si dupa vopsirea electrostatica arata ca noi jantele (dupa 3 ierni)
Intr'adevar, foarte misto nuanta asta de argintiu. Are vreo denumire speciala? In iarna as face si eu jantele originale, care's roti de vara acum. Si, cat a costat cu totul, vopsit + lac?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #401 on: April 19, 2017, 20:10:34 PM »
750 lei jantele plus urechile de strut bar si date jos anvelope, remontate si echilibrate, valve noi.
Nu stiu denumirea.
La mine mai rau era pe interior. Nu am poze dar se exfolia vopseaua ca aluatul de placinte.

PS: au primit si tratament cu sealant bilt hamber pentru o mai buna protectie si spalari mai usoare.
« Last Edit: April 19, 2017, 20:16:12 PM by MihaiFlorescu »

puiu

  • 786
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #402 on: April 19, 2017, 22:40:02 PM »
Deci pulbere coapta. Bun. Rezistent.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #403 on: April 20, 2017, 14:10:34 PM »
Daca stie cineva de unde pot sa iau Whiteline KCA399, va rog sa imi spuneti. Sau daca imi puteti aduce la pret decent, va rog oferte in privat. Ele sunt pe la 50$, dar le gasesc doar prin SUA sau AUS. Si aduse in RO sar de dublu cu transport si taxe.

Detalii despre ce vreau sa fac cu ele aici: http://legacygt.com/forums/showthread.php/rear-camber-adjustment-whiteline-kca399-install-188434.html

Muttley

  • 4945
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #404 on: April 20, 2017, 14:14:01 PM »
mergi pe alt stand, doar pentru masuratori, si compara cu ce ai acum 
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #405 on: April 20, 2017, 15:04:37 PM »
whiteline aduce Nicu de la RacingNick
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #406 on: April 20, 2017, 15:21:46 PM »
Nici mie si nici lui Dan nu ne-a raspuns la comenzi anterioare. Dan chiar a dat comanda pe site si nu a primit nici un telefon. Sincer nu imi place sa lucrez cu astfel de oameni.

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #407 on: April 20, 2017, 16:24:27 PM »
La RacingNick am apelat si eu pentru un set de furtunase de frana metalice si la fel de neseriosi au fost, mi'au raspuns doar la primul mail si ulterior nimic, s'au trezit dupa 2 saptamani, timp in care deja dadusem comanda direct in Uk, iar ca pret am iesit 15% mai putin decat as fi platit la ei.

Muttley

  • 4945
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #408 on: April 20, 2017, 20:32:09 PM »
Apropo de strut-bar, cauta si unul de spate, eventual cu quick-release. Desi, la cata portbagajul ai, vei rabata bancheta doar daca vrei sa cari un Justy acolo.
Flexul mare si gros pe spate il ai la caroseria ta.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #409 on: April 20, 2017, 21:08:47 PM »
Cautam. Merci de pont.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #410 on: April 20, 2017, 22:32:18 PM »
Te-ai invatat cu standardul "patina" al Imprezei.
Ampatamentul scurt nu permite flexarea caroseriei in planul orizontal, Impreza comportandu-se ca o patina cu care tai gheata.
La rotirea in giratoriu am avut senzatia de flezare orizontala, nu de torsionare a intregii caroserii.
Eu cred ca senzatia se va pastra si dupa montarea unei traverse de rigidizare intre amortizoare.

Mihai, cumpara bara, cheama-l si pe Muttley si hai sa facem niste teste before & after.


ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4945
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #411 on: April 20, 2017, 23:10:20 PM »
Aoleu...

Bun, faza-i asa: un sedan are sub luneta o traversa sanatoasa, sudata la capete de lateralele conservei. Un break nu are nimic, e un tunel. Din acest motiv, un break va flexa, ca nu e inchis cu nimic in spatele banchetei, in afara de podea. Adica, in timp ce un sedan e O, breakul e U. Asta e TEORIA.
Pe de alta parte, practica, mie cel putin, mi-a demonstrat ca multe add-on-uri d-astea nu fac absolut nimic sesizabil. Mi-am pus si eu bara intre amortizoare, sa mor de-am simtit vreo schimbare. Psihic insa, e "wow", ca, vezi-duamne, am inchis acel "U". Uneori, placebo rules, ca ne place sau nu.

Si pe de alta-alta parte, constat ca exista o ordine. Eu am gresit-o. Adica am pus bara inainte de lockdown bolts de exemplu. Si am pus lockdown bolts inainte de bucse de brate tari (nu exista inca). Si probabil as pune bucse fara sa trec la 18 inchi si anvelope joase. Cu alte cuvinte, inainte de a flexa caroseria, mai intai flexeaza anvelopele, apoi articulatiile, abia la final se indoaie tabla.

Ideea ar fi ca in cazul lui Mihai, dac-a pus bara pe fata e overkill, spatele e cel care, repet, doar in teorie, ar fi cerut rigidizarea. Desi niciuna din cele 2 probabil ca nu s-ar simti pe dinamica masinii. Posibil ar fi totusi ca bara de pe spate sa se simta la faza cu deschisul/inchisul hayonului cu o roata pe bordura  ;)

Scoateti-ma din schema cu testele. Va zic de pe acum, n-au sa fie diferente, parerea mea.
« Last Edit: April 20, 2017, 23:12:37 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Forester

  • 3069
  • The other right!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #412 on: April 21, 2017, 07:43:34 AM »
Mai, parca break-ul lui Mihai nu era decapotat, nu?  :D :D

Atunci mi se pare mie ca avem si la el in spate tot un O, doar ca mai mare, pana in plafon. Pana la urma caroseria la masini (cu unele notabile exceptii care au sasiu) este autoportanta, deci parte importanta in rigidizare.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #413 on: April 21, 2017, 09:27:13 AM »
Daca ii urmariti pe australienii de la MCM pe youtube, stiti ca aveau ei un episod in care fac o Miata (acum 4 ani, prima lor Miata, ca au mai facut si altele) si i-au pus toate rigidizarile posibile si disponibile. Si ziceau ca daca pui doar una (pe cea din fata dintre oale) probabil o sa fie degeaba. Toate se leaga atunci cand le pui pe toate pentru ca putin pe fata cu putin pe spate cu putin pe mijloc si putin pe dedesubt o sa creeze impreuna o diferenta. Individual e doar de show.

Le cam dau dreptate. Desi, cum spuneam nu mai scartaie bordul cand ies din parcarea subterana, roti bracate, rampa etc.
« Last Edit: April 21, 2017, 09:30:30 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #414 on: May 29, 2017, 11:39:39 AM »
In sfarsit am reusit sa ma ocup de frane. Doar pe spate, ca acolo era urgenta.

Concluzii:1) Interventia se face la service cu un bun motiv (elevator, scule la indemana si rapiditate) si 2) Nu era asa rea situatia. Placutele aveau multa carne pe ele, dar pe dreapta era nefiresc de multa. Dupa cum se vede pe disc, contactul nu era bun.

Ce am facut?
Am pus placutele PMU, am schimbat garniturile de la etrier, toate culisele OEM si am vopsit suportul de etrier, aerisit si curatat. Ca tot aveam rotile jos, le-am dat o clatire si inca un strat de ceara de jante.

Provocarea? Pe dreapta cred ca din cauza unor culise usor gripate nu facea contact bun sau poate din cauza aerului din instalatie. Daca vi se recomanda inlocuirea suportilor de etrier in service, spuneti Da! Nu incearca nimeni sa va incarce factura.

Accesul la suruburi este nebunie curata la Outback. Si ma gandesc ca asta este procedura standard la schimbarea de discuri...

Cum se simte? Nu mi s-a schimbat viata, dar o usoara imbunatatire se simte. Pedala de frana "este mai sus". Probabil de la aerisire. Masina parca pune botu' jos mai putin pe franare si se simte o imbunatatire mica la cum "musca" frana la contactul initial dintre placuta si disc. Practic, franeaza asa cum ar fi trebuit sa o faca de la inceput. Nimic mai mult sau WOW!

Sfat pentru cei ce vor sa faca acelasi lucru: Ocupati-va intai de suportul de etrier, placute, discuri etc si lasati etrierul pentru final. Nici vorba sa sugrum conducta de frana, fiind rigid cauciucul. Am facut un dop dintr-un bat si o manusa de cauciuc.  Fiti cu ochii pe rezervorul de lichid si completati.
Nu uitati sa spalati masina bine. Lichidul de frana ataca vopseaua!




Scula cea mai de pret.


Vopsea de evacuare


Sa nu pierdem suruburi si chiar daca se potrivesc, este bine sa nu schimbati ordinea pieselor.


« Last Edit: May 22, 2018, 12:02:28 PM by MihaiFlorescu »

puiu

  • 786
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #415 on: June 01, 2017, 21:47:42 PM »
Se pare ca suportii si culisele sunt punctul slab la franele de subi.

Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #416 on: June 02, 2017, 13:25:05 PM »
Se pare ca suportii si culisele sunt punctul slab la franele de subi.
Franele la Subi nu sant deloc punctul slab. mai bine zis Subi nu are puncte slabe.
Singurul punct slab poate fi soferul sau proprietarul care nu ii face intretinerea periodica la timp  si de calitate si de aceea apar probleme de genul acesta  si automat pareri negative de genul celor de mai sus.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

andea79

  • *
  • 4008
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #417 on: June 02, 2017, 16:22:03 PM »
Se pare ca suportii si culisele sunt punctul slab la franele de subi.
Franele la Subi nu sant deloc punctul slab. mai bine zis Subi nu are puncte slabe.
Singurul punct slab poate fi soferul sau proprietarul care nu ii face intretinerea periodica la timp  si de calitate si de aceea apar probleme de genul acesta  si automat pareri negative de genul celor de mai sus.
:) :) :)  "Subi nu are puncte slabe" :) :) :)

puiu

  • 786
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #418 on: June 03, 2017, 20:31:58 PM »
Atunci sunt o zdreanta de propietar. Nu ma preocup deloc. Sa se dea cu piatra in mine!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #419 on: June 04, 2017, 10:02:50 AM »
Nu exista masina perfecta. Iar vechiul proprietar desi nu a avut grija estetic de masina si ca stil de condus, cine s-a ocupat de frane ultima data​ a fost  profi.
Toate piesele ce ar trebui unse erau date cu pasta de cupru, inclusiv pe butuc, sa nu ramana roata lipita. Dar nu a fost suficient.