Tocmai m-am intors dintr-o tura de peste 700km vacanta de copii. Foarte incantat de masina.
Plusuri:
Spatiu de doua familii cu cate un copil. Si aici ma refer si la bagaje, cat si la spatiu pentru pasageri. Am stat si in spate si este wow!
Breakul este bun la drum lung pentru ca ofera umbra in spate. De altfel si vizibilitatea este foarte buna.
A/C a facut fata cu brio temperaturilor de 40 grade.
Anvelopele extraordinare. Era sa ratam o iesire de pe autostrada la 150 si frana tare si virarea nu a deranjant deloc aderenta.
Motorul 2.5 are mult sens pe masina asta. Urci cu masina plina dealurile in a 3-a sau a 4-a la 2500 rpm lejer.
In vama am prins coada si analizam alte break-uri europene. Toate isi tarau fundul dupa ele ca un Dog German. A mea era dreapta desi la fel de incarcata.
Benzina buna la OMV in Bulgaria, proasta la Rompetrol Giurgiu.
Zona ruginita de pe discul dreapta spate este acum lucioasa, semn ca a reusit reconditionarea franelor spate si placuta are contact corect cu discul
Minusuri:
Evacuarea deranjeaza dupa cateva ore. Am fost la constatare inainte de plecare si flansele sunt ok dar cica sunt arse/ ruginite sitele in finale. Pretul pentru ceva custom se ridica la pret de evacuare importata din Japonia. Caut variante acum.
Rulmentii din difful central cam sufera pe caldura. Ii am pe cei noi de jumatate de an, dar timp nu gasesc sa-i schimb.
Am oprit la o benzinarie in Bulgaria si dupa mers in 140-150 la 37 grade am zis sa nu o opresc imediat. A venit un angajat la mine si imi tot zicea "Subaru, masina tare!"