Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #460 on: September 26, 2016, 12:12:44 PM »
Pare logic ce spui tu, dar daca asta e cauza balbaielii fine in momentul intrarii in boost, imi suna a defect de fabricatie. Nu vad cum ar putea sa iasa pe portile unui constructor cu traditie, o eroare asa mare.
Fenomenul asta eu cred ca s-ar manifesta mai repede intr-o lipsa de putere de la 2700 rpm in sus, nu ca un prag intre cele doua regimuri.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4993
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #461 on: September 26, 2016, 12:27:25 PM »
Eu n-am niciun prag.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #462 on: September 26, 2016, 12:36:45 PM »
E mult spus prag. Nu da in nas.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13935
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #463 on: September 26, 2016, 12:38:34 PM »
Daca prin prag te referi ca stai cu acceleratia la fund si pleaca incet dupa care simti avalansa de cuplu, asa se intampla la Subaru turbo cand motorul este cald si intercoolerul nu primeste aer rece.

Si este accentuat si de modul in care este gandit motorul. Se stie ca la Subaru se simte cand intra turbina cel mai grav dintre toate modelele turbo din acea perioada. Dar pentru mine acela era caracterul definitoriu al marcii, nu ca acum cand totul este "liniartronic".
« Last Edit: September 26, 2016, 12:40:15 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #464 on: September 26, 2016, 14:26:11 PM »
Si am mai gasit o fisura la un racord al solenoidului de la sistemul PCV.

Cum nu am rabdare sa astept dupa piese am facut o ampla operatiune de salvare folosind Bison Epoxy bicomponent. La fel si pentru gaurica din "tee piece".


Pana va veni clipa schimbarii tuturor furtunelor, am gasit niste furtun de benzina nou prin dulap, la acelasi Di cu cel din sistemul PCV, inlocuindu-l. Doar e sambata si nu am de unde lua alt furtun.


Astept sa se usuce "lipiciul" si sa sara Heli cu contestatii asupra carpelilor, dar il asigur de pe acum ca m-am grabit constructiv si eficient.

Andea, dupa interventie, sa dau ecu reset, sau se va "modela" singur?

Rectific, sistem EVAP, nu PCV.
La mintea cocosului deoarece un furtun intra pe un racord metalic de benzina de sub galeria de admisie.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #465 on: September 26, 2016, 15:13:17 PM »
Din seria bugeyes si chisici

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #466 on: September 26, 2016, 15:18:48 PM »
A bugeyed cat!  ;)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #467 on: September 26, 2016, 15:51:40 PM »
tre sa faci ''decat '' :D ;D for more power
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #468 on: September 26, 2016, 16:04:34 PM »
Daca tot nu ne poti arata caii putere ne multumim si cu misoiu' cocotat in hardubaie  :o
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #469 on: September 28, 2016, 12:49:10 PM »
Am mai reusit sa fac un log dupa 60km, dupa remedierea leak-urilor si montarea debitmetrului vechi.

IAM 16, vreo doua knock-uri la trecerea in boost...nu le aveam cu debitmetrul nou.
Deocamdata nu mai fac nimic la ea. Sunt curios unde se stabilizeaza valorile.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #470 on: September 29, 2016, 15:58:09 PM »
Inca 60km, inca un log.

IAM 16, corectii mari, lucru ce ma face sa cred din ce in ce mai tare ca si debitmetrul e obosit.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #471 on: September 29, 2016, 17:19:58 PM »
Conform enuntului lui Andea79 inteleg ca daca in cel de-al treilea tabel ai doar cifra "0" este de bine. Asa-i?

Daca DA, inseamna ca maine ne dai cate o tura cu WRX-ul pe Barbu Vacarescu. Am auzit eu ca la ora pranzului e pustiu pe bulevard... ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #472 on: September 29, 2016, 17:26:11 PM »
Nu chiar, sunt mari valorile din tabelul din mijloc.
Eu propun sa iei cazanul lui Muttley maine, si sa facem niste comparatii fara el  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #473 on: September 29, 2016, 17:39:09 PM »
Eu de-o saptamana sofez doar WRX-ul lui Muttley la care am si facut cateva modificari structurale in ceea ce priveste motorul intrucat mi se parea cam obosit, consuma cca 600 ml ulei la fiecare 100 Km iar in treapta a treia abia reusea sa atinga viteza de 230 Km/h. Nu am reusit sa-i dau a patra intrucat scotea fum si caraia ceva la cutie.

Zi-mi, te rog, daca e bine cum mi-a montat vecinul meu, strungar de meserie si care se pricepe la fiare, motorul de la masina lui. Am facut schimb cu el si mi-a mai dat 850 EUR:



La toba am o gaura si ma gandesc s-o astup la autogen:  



Aici e multa rugina da' bag lancea cu presiune si curat tot. M-a sfatuit cineva sa curat mai intai cu motorina calda si apoi sa indepartez cu benzina iar la sfarsit cu apa calda si Dero:



Aici este ceva care face un zgomot asurzitor si am impresia ca trebuie sa demontez diseara, cand ajung acasa:



E bine ce fac?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #474 on: September 29, 2016, 17:50:31 PM »
Suuper!! Tine-o tot asa, Heli!
Daca masina aia l-a suportat pe Muttley, sunt convins ca e un bun material didactic si pentru tine!
Referitor la zgomotul asurzitor, da cu niste WD40.
De evacuare ma ocup eu, ca sunt seful lor, si vecinul meu da si factura pe carbitul consumat.

P.S. Motorul nu-i cumva montat invers?! S-ar putea cand dai a 4-a, pe la 280km/h sa schimbe directia din cauza asta. Dar se rezolva usor prin montarea unui catarg din fibra de carbon si a unei vele din chiloti pusi cap pa cap, sau fund la fund.
« Last Edit: September 29, 2016, 18:22:15 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13935
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #475 on: September 29, 2016, 17:58:27 PM »
Nu uita sa aprinzi si un chibrit dupa ce dai cu motorina si benzina. Sau mai bine scoate direct un injector si pune-l sa scuipe unde e murdar. Te asigur ca nu mai ramane nimic din murdaria aia.

Forester

  • 3081
  • The other right!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #476 on: September 29, 2016, 18:10:59 PM »
2.5XT SG, al cui e? Il dezmembrezi? Sau e al vecinei de peste drum?  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #477 on: September 30, 2016, 06:11:30 AM »
În a treia poză e pompa de aer. Care, după 10 ani, arată așa http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2180.msg85051#msg85051

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #478 on: October 05, 2016, 09:41:39 AM »
Stiu ca va plictisesc, dar au mai trecut vreo 800 de km fara sa modific nimic.
Masina a mers cu mici tremuraturi, aproape insesizabile, si nu prea am trecut de 3500rpm ca nu am avut unde.


Uitandu-ma la corectii, observ ca sunt sub 15%, fapt ce imi sugereaza ca nu mai sunt probleme de aer fals, unde prin imbogatirea amestecului se atingea plafonul maxim de 15%.
Sper sa nu trag concluzii pripite, dar eu sunt 95% convins ca am debitmetru decalibrat.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #479 on: October 05, 2016, 12:17:16 PM »
De curiozitate, cand a condus doamna pe A3 si apoi pe DN1 masina a manifestat aceleasi simptome sau isi schimba comportamentul in functie de sofer? Intreb intrucat sunt sigur ca pasiunea pentru perfectiune a unora dintre colegii de forum distruge, uneori, tehnologia gandita de producator.
Si aici stii ca ma refer la masina mea din 2008 sau la cea din 2009 la care nu am schimbat NIMIC. Daca ai de gand sa evaluezi SH-ul sau Jimny-ul iti stau la dispozitie.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!