Inca nu am ajuns la diferential, ma chinui cu evacuarea.
Sa mai explic o data fenomenul cu diferentialul, apoi poveatesc ce am mai facut cu evacuarea.
La viteze foarte mici, bracat maxim, merge ca pe gloduri masina. Nu e planetara deoarece nu e nociun zgomot, mai ales metalic. Ganditi-va ca mergeti pe niste politisti morti mai mici.
Mi s-a pus pe diferential, asa ca il voi da jos clar.
Cu evacuarea e belea dar o boi rezolva.
Avem in oras un atelier specializat pe evacuari, asa ca am suit toate componentele in masina si m-am dus cu ea acolo. De pe drum banuiam ca ar fi trebuit sa ma duc cu wrx-ul deoarece schimbarea unei flanse presupune alinierea la fata locului.
Nu am avut nikic de pierdut, deoarece la atelier nu aveau flanse, asa ca ma voi duce la fabrica de evacuari de langa Brasov si voi rezolva.
Intre timp am desfacut toate elementele si voi face mai jos o siteza:
Downpipe cu primul catalizator:
-flanse ok;
-suport fixare ruginit si aproape rupt; cu greu l-am sudat fiind foarte ruginita urechea, asa ca nu a iesit cea mai frumoasa sudura;
Se observa, unde ar fi trebuit sa fie talpa suportului, o gaura perfect data in carcasa catalizatorului, dar cred ca avea rol de a tine pe pozitie suportul la montajul initial; nu cred ca o sa "respire" pe acolo;
Al doilea catalizator:
-prima flansa buna dar cu un prezon blocat pe care am sudat un foer beton si il voi desface asa;
-flansa dinspre prima toba, zob;
Prima toba:
-flansa dinspre catalizator buna;
-flansa dinspre finala bunicica dupa scoaterea suruburilor sudate de rugina si temperatura;
Ultima toba:
- flansa subtiata pe o latura;
Concluzii:
-daca aveam rar-ul facut, puneam un burlan de la un cap la altul; dar parca nu as vrea sa se auda asa;
-trebuie sa montez evacuarea provizoriu ca sa ajung la astia la fabrica;
-Mihai, daca nu o salvez am in vedere ofera ta.
Sorry for the long post, here's a potato'