Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

dmp

  • *
  • 195
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #380 on: September 15, 2016, 17:10:09 PM »
 8)
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #381 on: September 15, 2016, 17:26:39 PM »
Viteza-n coasta Padurea Bogatii
https://vimeo.com/182855985
Si-a "luat-o" Sooby, daca nu-i aspirat si e turbo  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #382 on: September 15, 2016, 17:34:38 PM »
Aer proaspat de la padure  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #383 on: September 15, 2016, 18:14:52 PM »
Ce norocosi sunt unii care au muntele aproape...

Apropo : presupun ca foloseai semnalul la schimbarea benzilor, iar in realitatea tu mergeai cu viteza legala dar ai dat filmarea pe fast forward  ;D :D :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #384 on: September 15, 2016, 18:27:02 PM »
La fel ca si cu stropitorul de parbriz, inca nu stiu de unde se semnalizeaza  :D
Eu cand am vazut filmarea, mi-am dat seama ca imi mai trebuie 200 de cai ca sa iasa un film pe masura experientei  ;)
Se poate numi "acel moment cand iti mai trebuie 200 de cai"  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #385 on: September 15, 2016, 18:50:32 PM »
Putere se creste usor... Ceva planuri de viitor?  ;D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #386 on: September 15, 2016, 19:07:36 PM »
Pana azi nu vream decat sa reabilitez suspensia, doar ca nu-mi placea cum arata cu rugina...dar mi-am dat seama azi, ca daca nu umblu la caluti, nu are rost sa ma ating de suspensii si frane, mai ales ca am arcuri si amortizoare sport.
Cine stie ce se va mai intampla...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #387 on: September 15, 2016, 19:19:50 PM »
ce ziceai??? la tine masinile raman stock?! :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #388 on: September 15, 2016, 19:31:09 PM »
Asa zicem cu totii, nu?
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #389 on: September 15, 2016, 19:31:49 PM »
Deocamdata, mai mult ca sigur va ramame stock.
Daca ma bag in ea sigur nu ma mai opresc.. ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #390 on: September 15, 2016, 19:43:17 PM »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #391 on: September 15, 2016, 20:14:06 PM »
imi ascut mufa ?  ;D

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #392 on: September 15, 2016, 20:27:00 PM »
ce saritori sunteti  :D :D :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #393 on: September 18, 2016, 22:12:01 PM »
Persoana siderata care era in dreapta si careia te-ai adresat in final era, presupun, Letitia?   :D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #394 on: September 18, 2016, 22:27:56 PM »
Si eventual, in spate fetita noastra, fara scaun special  :D
Incerc, si mi se pare normal sa le feresc pe ele de excesele mele, deci in dreapta era (si mai este  :D) un bun prieten.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #395 on: September 21, 2016, 10:12:38 AM »
O pata de culoare la RAR Brasov.


Intrebare pusa de inginer:
Referitor la culoare... Vrrti sa punem pe carte negru la capota? Dar nu e obligatoriu ca e folie si o puteti da jos, si oricum aveti voie pana la 50% alta culoare.

:))))))))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #396 on: September 21, 2016, 10:19:42 AM »

Referitor la culoare... Vrrti sa punem pe carte negru la capota? Dar nu e obligatoriu ca e folie si o puteti da jos, si oricum aveti voie pana la 50% alta culoare.

:))))))))
Foarte reusita "folia"  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13907
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #397 on: September 21, 2016, 10:20:31 AM »
:D Mai bine sa puna folie pe geamuri ca de aia se iau mai usor.

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #398 on: September 22, 2016, 16:03:35 PM »
Sa facem o sinteza a ultimelor doua zile.
Da! Am fost respins la RAR pe motive teoretice "noxe peste limita" si practice ditamai gaurile sub scutul din jurul sondei din aval.



O alta observatie verbala a foat faptul ca aveam folii neautorizate, eu aratandu-i ca au autorizatie unde au foat montate, si anume in Elvetia, dar fara rezultat.
Practic am fost respins "pe meritate" ca gaurile alea chiar nu-si aveau rostul acolo.
Astept sa am numere si voi pune alta evacuare cap coada, inclusiv galerie, care am impresia ca e si aia cam golanita, dar nu incat sa respire aiurea.

Ieri m-am tot jucat cu RomRaider-ul, deoarece am balbaieli la relanti si parca si pe la 3000 are o poticneala, greu sesizabila ce-i drept (poate e doar in capul meu).
Inainte sa repar evacuarea aveam un IAM 15 si peste 14% in offboost.

Andea mi-a dat un pm cu o explicatie f frumoasa a pozei de mai sus - revin cu mesajul.
Imediat dupa ce am remediat tevaraia, mi s-a parut ca masina merge mai bine in sarcina, dubios deoarece scaparile de aer erau dupa prima sonda. Cred ca imbunatatirea era doar fiindca aveam o evacuare liniara, fara balbaieli.
Cum am ajuns acasa am dat un EcuReset si dupa doar cativa km nu mai tremura relanti-ul.
Am facut aseara niste forje pe Poiana, pe un asfalt cam umed, lucru ce a foat destul de distractiv, obtinand trimuri si sub 5%, dar cum am revenit la regimul normal de mers a crescut la 14.99%.

Azi de dimineata, inarmat cu o doza de tupeu impanata in bunul simt necesar, m-am dus sa discut cu dl. inginer pentru o reevaluare.
Am trecut RAR-ul fara probleme, evitand sugestiile tuturor de "a da ceva". De ce sa dau daca am o defectiune pe care trebuie sa o remediez?!

Inainte de RAR am mai verificat o data scaparile de gaze si am dat si un spray de curatat discuri pe la toate furtunele posibile din jurul galeriei de admisie in cautarea unei scurgeri in regim de vacuum. Nimic insa!

Deci vacuum zic eu ca nu pierde, iar capul imi sta la maf-ul pe care cred eu ca l-am salvat, dar care poate nu mai citeste corect.
Urmatoarea manevra este sa iau un maf de la bunul samaritean Muttley si sa vad ce se schimba.
Astept idei, avand in vedere ca bujiile sunt noi, clapeta curatata si reverificata saptamana trecuta, zero ulei in admisie si intercooler, etc.. Mai degraba astept idei de diagnoza si interpretare date RomRaider.
Sau poate sunt prea pretentios cu un motor de 200k cu IAM 15 din 16, despre care 98% din cei care l-ar vedea ar zice ca e wow?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #399 on: September 22, 2016, 16:07:31 PM »
Explicatia clara a domnului andea79:

Dupa cum se vede in poza ai pe primul fuel trim o valoare de 14.79%  - primul fuel trim este aferent relanti si poate un pic peste - adica ECU a invatat sa adauge 14.79% mai multa benzina in amestec fata de ceea ce ar rezulta pe baza g/s primite de la MAF (iar 15% este max cat poate invata adica si daca ar vrea sa invete mai mult nu poate).
Presupunerea mea este ca ai un leak undeva dupa turbo, din acest motiv trage aer nemasurat cand este pe vacuum si probabil din acelasi motiv ultimul fuel trim este negativ (ultimul fuel trim este aferent mersului cruise/oarecum lejer dar inainte de boost/sarcina mare, dar totusi boost in majoritatea cazurilor deci scapa aer deci invata sa scoata benzina pentru ca amestecul este prea bogat).
Bineinteteles mai exista si varianta cu sonda lambda care sa returneze prostii si/sau maf care sa returneze prostii dar dupa cum arata  fuel trims-urile varianta cu leak-ul este cea mai plauzibila (in general la probl cu maf/sonda toate fuel trims-urile o iau in aceeasi directie)

De asemenea valoarea IAM vad ca este scazuta - este 15 in loc de valoarea normala de 16 si in continuare ai knock pe anumite zone (celulele cu valori negative/rosii din tabelul mare).
In mod normal si ideal IAM trebuie sa fie 16 si tabelul mare sa aiba doar 0 peste tot.
Si chestia asta poate fi un efect al amestecului nu tocmai corect sau si alte motive - benzina proasta ?




Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon