Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #400 on: September 22, 2016, 16:17:04 PM »
Si un log dupa EcuReset si 10km parcursi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13907
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #401 on: September 22, 2016, 16:37:47 PM »
Prea devreme 10km. Incearca sa bagi un Rompetrol 98. O sa vezi la mine ce frumos arata dupa acea benzina. OK a mai fost si cu OMV100, dar nu la fel de bine.

Apoi munca de chinez, luate toate bucatelele de cauciuc la pipait.

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #402 on: September 22, 2016, 16:44:50 PM »
OVM 100 am bagat aseara. Si azi parca incepe sa tremure.
Dupa ce ajung la Muttley, si schimb maf-ul, o iau de la capat, reset etc..
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #403 on: September 22, 2016, 16:45:24 PM »
Am peste 50km de la reset. Revin cu un log.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #404 on: September 22, 2016, 16:56:24 PM »
Clar problema nu s-a rezolvat.
Si se confirm si ce simt eu pe la 3000 de ture, unde se pare ca apare un knock.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #405 on: September 22, 2016, 17:11:02 PM »
cum am zis si mai devreme, primul fuel trim nu este normal deloc sa ajunga la maxim adica 14.99%
daca este la maxim inseamna ca in continuare ECU considera amestecul prea sarac si incearca sa adauge benzina

daca sonda lambda/evacuarea este acum ok si nu mai intra oxygen in evacuare deci presupunem ca sonda lambda citeste corect (daca facem aceasta presupunere) inseamna ca problema este pe partea de masurare a aerului (maf stricat sau vacuum leak/trage aer fals)  sau pe partea de alimentare cu benzina (dar eu zic ca la relanti slabe sanse sa avem probleme cu pompa de benzina si alimentarea cu benzina in general si chiar daca am avea asa ceva toate fuel trims-urile ar trebui sa fie pozitive)

si IAM-ul ar trebui sa fie 16 indiferent de varsta masinii ... parerea mea :)
« Last Edit: September 22, 2016, 17:12:54 PM by andea79 »

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #406 on: September 22, 2016, 17:32:47 PM »
Eu aveam scapari inainte de a doua sonda, care din cate am invatat si am vazut eu nu face reglje ci doar verificari.
Oricum, eu nu am gasit prima sonda, stiu de l Muttley ca e pe uppipe, dar eu nu am vazut-o. Iar intru in dubii si ma gandesc ca poate aia de dupa downpipe e singura sonda...in felul asta se explica ce zici tu.
Sau e mai speciala masina asta si regleaza si cu a doua?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #407 on: September 22, 2016, 17:35:38 PM »
Andea, sunt perfectionist, asa ca ma deranjeaza tare ca am 15 in loc de 16! Mai sus doar incercam sa ma calmez.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #408 on: September 22, 2016, 17:36:00 PM »
prima este folosita pentru reglarea amestecului in closed loop
si a doua are efect asupra amestecului dar numai in anumite conditii si redus adica max +/- 0.5 puncte de afr

sa nu fie mutata cumva prima ta sonda in locul la a doua daca zici ca nu o gasesti :)

Muttley

  • 4948
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #409 on: September 22, 2016, 17:36:08 PM »
El n-a schimbat decat inlet turbo la masina. Si cateva furtunase mici de vacuum. Dar pe circuitul de PCV, daca nu gresesc prea tare, are furtunaraia originala, care e a dracu' de pacatoasa. Boost leak i-am spus si eu ca ar putea fi, dar a zis ca are problema doar la relanti. Valva PCV e-n stare buna? Eu am doua, montate in serie, ambele noi. Tu ai una veche si foarte murdara cel mai probabil.

Si la modul general... am avut aceeasi problema si am schimbat tot ca sa dispara. Ma mir ca n-ai P0171 totusi...
Sonda NU este pe up-pipe, ala e senzorul EGT. Sonda 1 e pe colectorul drept. Sonda o gasesti scotand roata dreapta fata si detasand un capac din plastic. Pnm... caut la mine, wait. Lenesule!  >:(





In caz ca uit sa-ti spun diseara, schimba O-ringul de la maful pe care am sa ti-l dau. Ala original e subtire si cred ca scapa.
« Last Edit: September 22, 2016, 17:39:09 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #410 on: September 22, 2016, 17:36:25 PM »
Andea, sunt perfectionist, asa ca ma deranjeaza tare ca am 15 in loc de 16! Mai sus doar incercam sa ma calmez.

no, las ca am vazut si mai rau si la case mari :)

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #411 on: September 22, 2016, 17:51:35 PM »
Trebuie sa rectific: prima sonda nu mi-a sarit in ochi, ca amanuntit nu am cautat-o 😁

PCV-ul, la sugestia lui Malakay, a fost dat jos, verificat si curatat, saptamana trecuta.
Da, furtunele de la PCV si nu numai sunt pietrificate.

Nu am nici cea mai mica eroare!!!!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4948
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #412 on: September 22, 2016, 19:19:55 PM »
Da, furtunele de la PCV si nu numai sunt pietrificate.

Va aparea si eroarea probabil, dupa o anumita limita a saracirii. Chestia-i ca in boost, pe traseul dintre filtru si turbo ai un vacuum imens. Acolo ai aerul fals. Si acolo se fac unele corectii probabil, care se aplica si la relanti, desi tu nu ai gasit cu sprayul nimc anormal.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #413 on: September 22, 2016, 19:31:05 PM »
Daca in 2000 de km nu a aparut nimic, slabe sanse sa mai apara.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #414 on: September 22, 2016, 20:09:16 PM »
Din proprie experienta : cand e vorba de Subaru ... absolut totul este posibil !!!  ;D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #415 on: September 22, 2016, 20:54:19 PM »
eu zic ca leak-ul este dupa turbo :)

daca ar fi inainte atunci si ultimul fuel trim /toate ar fi pozitive pentru ca tot timpul ar trage aer fals dar ultimul este negativ adica tocmai ala pe care masina vede si boost adica scapa aer deci amestecul este prea bogat deci ecu invata sa scoata benzina adica fuel trim negativ ...

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #416 on: September 22, 2016, 21:39:26 PM »
Montat maf nou si reset. Efectuat 25km and still learning...


In tabel avem numai valoarea 0.
Pare sa accelereze liniar.
IAM a ramas 12 deocamdata.
Toate valorile pozitive si de bun simt.
Mai vedem maine dupa inca niste km.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #417 on: September 22, 2016, 21:40:09 PM »
Din proprie experienta : cand e vorba de Subaru ... absolut totul este posibil !!!  ;D

Da, de la inceput mi-am dat seama ca e cam usuratica 😂
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #418 on: September 22, 2016, 21:56:22 PM »
dupa reset IAM porneste de la 8 si daca totul este ok (adica nu are knock) ajunge la 16

daca IAM nu este 16 , 0-urile din tabel sunt oarecum irelevante, aceste 0-uri se vor transforma de fapt in numere pozitive si la un moment dat IAM creste cu 1 si din nou tabelul ajunge pe 0 si tot asa .. (explicat simplu: cand in tabel sunt multe numere negative IAM scade cu 1 unitate, cand in tabel sunt numere pozitive si IAM<16 atunci IAM va creste cu o unitate ...)

mie in continuare nu imi place primul fuel trim, desi inca este la limita "normalitatii"

accelereaza liniar deoarece timingul este oarecum smooth (cat de smooth poate fi timingul stock :) ) iar in momentul in care creste IAM-ul si invata sa-si reduca timingul pe anumite celule din tabel in acele locuri vei avea "gropite" in curba de timing deci vei simti ca "sacadeaza"
« Last Edit: September 22, 2016, 22:02:46 PM by andea79 »

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #419 on: September 22, 2016, 22:01:15 PM »
Am inteles!
Ideea e ca dupa 15km primul fuel trim a fost 2.73% intr-un regim de forja. Mentionez ca la log-ul de dupa 15km IAM era tot 12.
Ultimii 10 i-am facut mai usurel, de unde si cresterea primului fuel trim, dovada ca s-a mers in regimul respectiv.
Mie imi place ca nu mai am negativ ultimul fuel trim  >:(
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon