Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #440 on: September 24, 2016, 12:39:37 PM »
Ciudat mi se pare faptul ca in prezenta vechiului debitmetru, aveam iam 15 imediat.
Sa traga aer pe langa debitmetru, mentionez ca nu am pus o-ring-ul luat de mine ci l-am lasat pe el original, cu sectiune mai mica.
Dar la mana se simtea ok cum intra...

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #441 on: September 24, 2016, 13:27:38 PM »
Am mai consumat un spray pe la furtunase in regin de ralanti. Nimic.
De cand am luat-o am observat o piesa ciudatica la ea. Este vorba de un T de plastic care face legatura intre furtunasul cu diuza calibrata, capsula vacuumatica wastegate si solenoidul de control. Aceasta piesulica are o gaura.


Oricum pare a fi o chestie calibrata, si la cat de mica e nu stiu cat poate influenta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #442 on: September 24, 2016, 13:57:49 PM »
nu prea are ce cauta gaurica acolo :)

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #443 on: September 24, 2016, 14:05:01 PM »
Cred ca nu mai cauta nimic, a gasit deja ... loc! :D

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #444 on: September 24, 2016, 14:44:32 PM »
O astup, nu-i problema.
Dar la search-uri pe google "wrx waste tee piece", apar si cu gaurele.
[http://theboostlife.com/2014/03/12/the-basics-adding-a-control-to-the-wastegate-system/[/url]

Dar si eu sunt de parere ca nu are ce cauta niciun fel de gaura pe nicaieri. Am mai povestit prin iunie cu Muttley, si el nu avea t-ul gaurit.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #445 on: September 24, 2016, 15:06:52 PM »
La o privire mai atenta, nimic nu e calibrat, ba din contra, e chiar deacentrata gaura!
Cum a aparut asta aici?!?!?!???
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #446 on: September 24, 2016, 15:09:07 PM »
Si m-am inselat ca e mica, am incercat sa trag aer prin ea si am ajuns la concluzia ca pot respira prin ea 😀
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #447 on: September 24, 2016, 15:13:45 PM »
Si m-am inselat ca e mica, am incercat sa trag aer prin ea si am ajuns la concluzia ca pot respira prin ea 😀

Doamne, ce fetisuri ai...ma sperii cu constatarile tale  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #448 on: September 24, 2016, 15:15:48 PM »
:))))))))) nu, chiar nu vad o placere in a ma sufoca!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #449 on: September 24, 2016, 15:34:32 PM »
Si am mai gasit o fisura la un racord al solenoidului de la sistemul PCV.

Cum nu am rabdare sa astept dupa piese am facut o ampla operatiune de salvare folosind Bison Epoxy bicomponent. La fel si pentru gaurica din "tee piece".


Pana va veni clipa schimbarii tuturor furtunelor, am gasit niste furtun de benzina nou prin dulap, la acelasi Di cu cel din sistemul PCV, inlocuindu-l. Doar e sambata si nu am de unde lua alt furtun.


Astept sa se usuce "lipiciul" si sa sara Heli cu contestatii asupra carpelilor, dar il asigur de pe acum ca m-am grabit constructiv si eficient.

Andea, dupa interventie, sa dau ecu reset, sau se va "modela" singur?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #450 on: September 24, 2016, 15:52:57 PM »
acum ceva vreme am lipit un deflector pozitionat inainte de roata-spate, sub masina, tot cu bi-caca-maca asta.
inca rezista ... :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #451 on: September 24, 2016, 16:16:10 PM »
Eu am constatat ca Bison asta, e foarte bun spre deosebire cu prea marketatul Poxipol.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #452 on: September 24, 2016, 16:21:19 PM »
Bison folosisem si eu la un radiator de Solenza. A tinut cativa ani, fix inca 2 sapt dupa ce au vandut'o ai mei ;)

Reparatia temporara e gata ... da niste parametri nu ai mai logat? Un drum scurt si dup'aia o scanare?

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #453 on: September 24, 2016, 16:38:27 PM »
cum vrei, poti lasa si fara reset

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #454 on: September 24, 2016, 16:44:49 PM »
Inca nu am montat-o.
Imediat dupa ce o montez facem si loggarea.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #455 on: September 24, 2016, 18:09:23 PM »
Situatia este IAMMY! 😋
Dupa 17 km am 16. Primul trim e tot 8,7, dar ma gandesc ca e din cauza faptului ca nu am dat reset.
Andea, se pare ca ai avut dreptate de la inceput cu leak-urile.


Ca si feeling, masina trage super liniar!
Mai merg cu ea asa vreo doua zile, dupa care schimb debitmetru cu cel vechi si mai fac un reset ca sa vad daca ala e bun.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #456 on: September 24, 2016, 18:16:48 PM »
Pai e 8 si, nu maxim. Iar in rest e zero. Oricum, el inca lucreaza sa se obisnuiasca fara leak'uri, e timp ;)

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #457 on: September 24, 2016, 18:44:54 PM »
da, incepe sa arate :)

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #458 on: September 26, 2016, 11:23:32 AM »
Dupa inca vreo 30km de oras am mai scos un log.

Clar exista o ameliorare dar nu este totul perfect.
Observatii:
Masina trage super liniar pana in momentul cand se incinge compartimentul motor (nu ma refere la temperatura apei!).

Am dat reset la ecu si am pus debitmetrul vechi. In momentul in care am desfacut cele doua suruburi de la maf, acesta a iesit instant...de unde incep sa fac legatura intre caldura motorului si dilatarea conductei de admisie si/sau inmuierea o-ringului oem.
Am pus debitmetrul vechi, care are pe el un o-ring pus de mine cu sectiune mai mare.

Sa vedem ce se mai intampla...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #459 on: September 26, 2016, 12:00:24 PM »
ECU invata in cateva sute de km setarea "finala" sau generala si apoi variaza intr-un interval mai mic.

Cat despre mersul liniar si temperaturi se intampla "heat soak". Vezi pe la Mutt ce povestea cu temperatura inainte si dupa turbo blanket. Este cauza adversa a TMIC. Daca vrei sa elimini asta pui un interooler front mount, dar pe urma dai in lag.