"Rontait" la 100 km/h
Subaru club Romania

"Rontait" la 100 km/h

"Rontait" la 100 km/h
« on: September 07, 2016, 22:29:16 PM »
Salutare !

 Inainte de toate precizez ca am cautat inainte pe forum inainte sa deschid topic aici, dar nu am gasit nimic similar cu ce am eu, am gasit discutii legate de niste "zgomote" ciudate la Forester, dar nu chiar ce am eu.

 Mica mea "problema" cu Foresterul ( Diesel, 2010 ) este ca fix la viteza de 100 km/h se aude un fel de "rontait" destul de suparator dar nu foarte tare ( daca e radioul/cd-ul pornit la volum inspre mediu sa zicem, nu se aude ). Masina am luat- de vreo 2 luni, e posibil sa fi fost de la inceput si sa nu-l fi auzit sau poate a inceput sa se auda mai tare in timp...
  Pana in 100 nu se aude nimic, peste, iar nimic. Apare cred undeva intre 95-100, ceva de genul. Cum creste sau scade viteza dispare complet. Nu-mi dau seama de unde vine sub nicio forma, dar pare din exterior de undeva ( am zis ca poate rezoneaza ceva fix la viteza aia, un plastic ceva...). Nu neg sa vina dinspre motor sau roti, chiar nu-mi dau seama. Sa zic ca rontaitul suna un pic metalic, inainte de altceva, destul de greu de descris...Oricum suna destul de "jos" daca pot sa spun asa, deci nu vreun tiuit sau suierat de vant ( le am si pe-alea, aia e alta poveste... :) ).

   Din ce mi-am dat eu seama nu e nimic care sa fie desprins pe sub ea, etc...

 Am cautat pe google si am mai gasit niste discutii legate de niste zgomote fix la 100 de km pe ora ( topicuri "internationale" ) , dar erau alt gen de zgomote parca din cate am inteles eu, gen suierat de stergatoare, vitezometru bord,etc.

 S-a mai lovit cineva de asta, aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? E posibil sa fie de la vreun rulment de roata, ceva ? Acum 1 luna i-am facut revizia, baietii au zis ca sunt ok dar na...

 Mersi mult !



 

AlexT

Răspuns: "Rontait" la 100 km/h
« Reply #1 on: November 02, 2016, 11:47:58 AM »
Ai verificat nivelul uleiul in cutie/diferential?
Forester XT - 2009

Răspuns: "Rontait" la 100 km/h
« Reply #2 on: November 02, 2016, 22:26:18 PM »
Salut, merci pt raspuns, intre timp am descoperit despre ce era vorba dar am uitat sa postez aici, scuze. Era de la axul cardanic, unde se imbina cele doua segmente exista un suport de sustinere cu doua suruburi. La mine era doar un surub, celalalt probabil a cazul candva si din cauza asta se transmiteau vibratiile axului la caroserie...