The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #660 on: July 17, 2020, 13:12:15 PM »
Eu cred ca nu ai toate tiglele pe casa! În sensul bun!
Mai rar ca tine și mai rar meseriași sa pună în practica

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #661 on: July 17, 2020, 13:51:16 PM »
Multumesc  >:D
Oricum, n-am alternativa - trebuie sa merg mai departe, doar n-o sa ma blochez intr-un nenorocit de rulment. Restul masinii pare a fi in toate mintile, deci trebuie sa-i dau de cap.
Insa trebuie sa fiu de acord cu tine in privinta "meseriasului" - daca nu i-as fi gasit pe baietii de la Magurele nu stiu ce as fi facut.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #662 on: July 17, 2020, 16:28:39 PM »
Am ramas gura casca la ce ai ajuns sa faci!

Mai ramane sa inventezi si alta vaselina pentru rulmenti.  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #663 on: July 17, 2020, 16:35:37 PM »
 ;D ;D
La vaselina chiar ca nu ma bag, e de toata pentru toti - am desfacut vreo 4 tipuri de rulmenti pana acum, si OEM si aftermarket si fiecare avea alt tip de unsoare înăuntru. Clar nu mai e nevoie si de contributia mea.

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #664 on: July 17, 2020, 17:24:59 PM »
Dar butucul n-ar fi mers modificat? Ala de STI pe rulmentul de Legacy.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #665 on: July 17, 2020, 17:33:43 PM »
Daca prin butuc te referi la piesa de mai jos, raspunsul este chiar asta fac  :D



Ceea ce se vede aici e butucul/flansa 5x100 extrasa din hub-ul stock de Legacy. Ceea ce ar urma sa ii ia locul ar fi un butuc de 5x114.3 care in prima faza a fost prelucrat pentru a-l scurta si subtia si care acum va avea parte de operatiunea descrisa mai sus pentru a se potrivi si cu bilele de rulment din hub-ul de Legacy.

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #666 on: July 17, 2020, 17:37:45 PM »
Da, asta e butucul. Succes, ce modifici tu prinde rotile de masina. Trebuie sa iasa perfect.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #667 on: July 17, 2020, 17:54:03 PM »
Stiu. Si deja am experienta a ceea ce inseamna imperfect  ;D

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #668 on: July 17, 2020, 18:11:43 PM »
Babaiatule, nu e plictiseala deloc cu masina aia.
Bine ca ai rabdare si reusesti sa gasesti solutii din mers, putini ar reusi!

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #669 on: July 17, 2020, 18:18:12 PM »
Asta fac 3 ani din asteptare din om  :)

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #670 on: July 17, 2020, 18:24:15 PM »
Maine poimaine chiar 4 ani, ca deja la sf de 2016 povesteai de planetare hibride pentru R160, deci te apucase damblaua de dinainte :D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #671 on: July 17, 2020, 18:31:57 PM »
Sunt 2 damblale diferite  ;D
Aia cu planetarele hibride pentru R160 era pe vremea diesel-ului. Cateva luni de functionare dupa upgrade si tras pe dreapta prin august sau septembrie 2017.
Asta e damblaua cu benzina. Si tot cu alte planetare, ca ce-i acum pe spate provine de un STI hawkeye.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #672 on: July 17, 2020, 19:22:36 PM »
Peste 2-3 ani o iei de la capat cu baterii?  ::)

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #673 on: July 17, 2020, 19:26:53 PM »
Da, si cu un electric crate motor  ;D

Sau mai degraba 4 motoare, cate unul la fiecare roata, pe sistem Rivian, ca sa fie AWD cu torque vectoring.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #674 on: July 18, 2020, 08:45:40 AM »
cred ca era mai usor sa folosesti o fuzeta de sti hatch back ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #675 on: July 18, 2020, 12:06:18 PM »
As fi fost fericit cu solutia asta dar Legacy are o struto-camila de fuzeta, ei ii zic trailing arm, lunga de vreo 80 de cm care se prinde pe sasiu undeva in fata rotilor spate.
Are alte puncte de prindere pentru amortizor (care la hatch se fixeaza pe un brat ce se leaga de fuzeta, nu direct de ea) si alta prindere pentru bieletele antiruliu (care la hatch se prind pe acelasi brat cu amortizorul).
Crede-ma, am luat in calcul sa schimb puntea spate cu totul  ;D, dar e alt trapez la hatch, cu alte lungimi ale laturilor.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #676 on: August 17, 2020, 11:15:58 AM »
Sunt sigur ca i-ai mai facut ceva, doar trebuie sa intrebe cineva cum mai sta treaba...

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #677 on: August 17, 2020, 15:50:52 PM »
 :D :D
Apreciez mult interesul, dar n-am niste noutati chiar atat de demne de relatat.
Am ajuns la al 3-lea set de rulmenti si inca nu m-am elucidat daca e ok sau nu pentru ca masina vibreaza in continuare ca naiba. Singura diferenta e ca acum pot sa trec de 120 km/h, ceea ce pana acum era o bariera de nedepasit. Si pentru ca vibreaza in continuare ma gandesc ca poate mai exista si alta problema – iar suspectul numarul 1 e cardanul, a carui sectiune din spate a fost refacuta pentru a se potrivi pe masina (la origine fiind de pe un STI 2008+). Asa ca iau in calcul posibilitatea sa nu fie echilibrat. Am apelat la generozitatea lui Serban, care mi-a adus azi dimineata cardanul de pe Spec B, sa fac un swap sa vad daca se schimba ceva.
Doar ca acum sunt mult mai preocupat de XT-ul lui Serban, care a ramas la noi pentru niste bucse – genul nasol de bucse, dupa cum se poate vedea mai jos.


Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #678 on: August 17, 2020, 16:05:44 PM »
Phoai, spune-mi ca bucsele alea nu sunt de la suportul diferențialului din spate... :-X
Sper sa găsești timp și pentru mașinuța ta și sa găsești și soluții!!

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #679 on: August 17, 2020, 18:16:48 PM »
Sunt de la cadrul care se prinde pe caroserie. Dar le avem de facut si pe cele de la diferential  ;)
Multumesc mult pentru urari si gandurile bune!