The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #760 on: June 30, 2023, 22:10:06 PM »
Pozele de rigueur:













 
« Last Edit: June 30, 2023, 23:40:04 PM by WIM »

dan_b

  • 1236
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #761 on: June 30, 2023, 22:30:42 PM »
Superb. Atat.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #762 on: June 30, 2023, 23:38:42 PM »
Multumesc. Atat :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #763 on: July 01, 2023, 00:22:09 AM »
Daca zici ca nici legacy din generatia ta cu suspensie nu da senzatii pe curbe... ce sa mai zici de altele mai noi.

Felicitari si ma bucur sa o vad pe strazi!

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #764 on: July 01, 2023, 00:54:44 AM »
Concluzii:

1. bla ulei bla.
2. bla bla reasfaltare.
3. bla bla bla
4. Data viitoare o sa dorm bine inainte.

5. iar eu n-am sa mai beau 14 cafele ca pe bomboane, asteptand sa se faca ora 2 dimineata ca s-o beau p-a 15-a.

Ce n-a mentionat WIM, ca are prea mult bun simt, e ca eu m-am oprit sa ma pij de tot atatea ori. M-am deshidratat ca o mumie, am ajuns acasa cu 2kg in minus, iar dupa 6 ore de somn in timpul programului, m-am bagat pe perfuzie din bidonul de 5l.
N-a comentat nimic, a oprit, a asteptat. Cel mai rabdator si intelegator om in viata.
Chestia-i ca phiututa aia de pandemie mi-a indus o tendinta cronica de a nu iesi din casa, tendinta ce a implinit de mult deja 3 ani. A devenit un eveniment ca o data la 6 luni sa merg naiba la birou, ceea ce pana-n martie 2020 faceam zilnic. De o iesire pe Transfagarasan inainte de sedinta zilnica de la ora 10, are rost sa spun ce anxietatea naibii mi-a provocat? N-are.

Am avut asa, un feeling, ca daca-l las pe el sa povesteasca, bine fac. Bun feeling.

Sa nu uit, bestiala filmarea!
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #765 on: July 01, 2023, 20:59:01 PM »
Daca zici ca nici legacy din generatia ta cu suspensie nu da senzatii pe curbe... ce sa mai zici de altele mai noi.

Mihai, nu vreau sa par ipocrit si fandosit - masina s-a comportat admirabil ca tinuta de drum, asta e motivul pentru care am ajuns acasa cu ea. Doar ca senzatiile pe care mi le da in acele de par de pe Transfagarasan nu sunt nici pe departe la fel de placute ca cele de pe drumul asta.



Pentru mine, aici e Nirvana. Si nu cred ca e o intamplare faptul ca Subaru a lipit emblema GT pe Legacy. Asta face cel mai bine - Grand Touring - in cazul meu, mai putin bine date fiind modificarile pe care i le-am adus, dar asta deja e alta discutie.

 

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #766 on: July 01, 2023, 21:16:12 PM »
Si, daca are cineva curiozitatea, iata cum se prezinta situatia la capitolul consum pe ultimii 2000 de km (covarsitor extra-urban, dar in regimul de utilizare ce se poate deduce).




NicNic

  • 161
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #767 on: July 16, 2023, 20:19:59 PM »
Foarte bun consumul. 
Eu nici cu diesel nu stau asa bine la consum urban ...  :)
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #768 on: July 16, 2023, 21:28:50 PM »
A zis covarsitor extra urban.
Iar 9km/l inseamna 11l/100km.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #769 on: July 16, 2023, 21:33:06 PM »
Adica vreo 1500 din cei aproape 2000 km au fost pe drumuri nationale - ce-i drept, la viteze nerecomandate de legislatie.

NicNic

  • 161
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #770 on: July 17, 2023, 22:50:20 PM »
A zis covarsitor extra urban.
Iar 9km/l inseamna 11l/100km.

Da, am citit in graba. Fiindca ma asteptam sa fie mai mare consumul la astfel de masini.
11% in extraurban e multicel, chiar daca a mai facut si ceva depasiri ... de limita.

Poate fi consum de regim urban la dieselul meu.
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #771 on: July 19, 2023, 09:20:51 AM »
Pentru mers mai alert e f decent 11%, eu la XT am 11-12 fara sa fortez, iar sub 10% cred ca nu scade nici pe platforma  ;D
Nu are nici o legatura un diesel cu o benzinara de genul asta, nu consumul mic e utilitatea masinii, mai ales la a lui Dan

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #772 on: July 19, 2023, 10:53:03 AM »
Atunci pot sa ma declar satisfacut - mai ales ca la tine, Andrei, cei 500 de cm cubi de cilindree suplimentara livreaza mai repede reprizele de accelerație pe care eu trebuie sa le caut la turatii mai inalte.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #773 on: July 20, 2023, 08:47:16 AM »
Nu stiu cum merge a ta, dar ar fi interesant de comparatt niste grafice de cuplu, turbo'ul meu e cel stock si incepe tarziu si termina repede. Si nici softul nu a fost gadilat de Vali, de lene ce mi'a tot fost sa il rog sa ma ajute :-X
Plus etajarea cutiilor e sigur diferita, mi'e greu sa cred ca un XT stock se apropie prea mult la reprizele de acceleratie pe care le ai tu la "limuzina"  ;D

Muttley

  • 4923
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #774 on: July 20, 2023, 10:11:46 AM »
turbo'ul meu e cel stock si incepe tarziu si termina repede.
Am condus XT stock ca al tau si rupe de jos  ???
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #775 on: July 20, 2023, 11:54:19 AM »
Plus etajarea cutiilor e sigur diferita, mi'e greu sa cred ca un XT stock se apropie prea mult la reprizele de acceleratie pe care le ai tu la "limuzina"  ;D

Iar tu ai la XT final drive-ul optim pentru acceleratie - 4.44. Eu am 3.9 la cutia in 6 trepte.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #776 on: July 21, 2023, 09:57:48 AM »
Am condus XT stock ca al tau si rupe de jos  ???
Il  ajuta displacement-u'
Mie imi pare ca incepe se intre de pe la 2500 turbina, dar za real sh!t incepe de la ~3000
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #777 on: July 22, 2023, 10:50:16 AM »
Da, cam asa si la mine, pana la 3-3.2k rpm se conduce ca o aspirata, ba poate nici macar la ture joase (nu se compara cu generatiile noi de benzinare turbo, cu cuplu mare incepand de jos, avand maximul pana in 3krpm)
Dar ma bucur sa aud ca totusi XT'ul altora nu li se pare deloc rau, inseamna ca aveam eu pretentii prea mari

Oricum, pentru un cruiser cu ceva veleitati sportive, tot un Legacy e pachetul complet si sigur Dan are si el pretentiile setate sus de nu e pe deplin multumit

kay

  • 61
  • Rabdarea e cheia care deschide poarta fericirii!!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #778 on: July 22, 2023, 16:32:34 PM »
Felicitari! Sa-ti aduca senzatii, arenalina, bucurii, incantare, satisfactii, implinire  pe masura efortului, rabdarii, muncii , asteptarilor si sperantelor investite  !
Toate bune !
Nu ai de unde sa stii ce poti deveni,daca nu ai dorinta sa te schimbi!RF

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #779 on: October 10, 2023, 16:55:43 PM »
Felicitări, mă bucur că după atāta muncă te poți bucura de ea!