Out&Back
Subaru club Romania

Out&Back

kkennyy

  • 1763
Re: Out&Back
« Reply #120 on: March 11, 2020, 13:47:44 PM »
3 e mult mai ok pentru linistea ta :)  La fel am facut si eu. Ar fi mers si 5, dar the safer the better.
« Last Edit: March 11, 2020, 13:49:15 PM by kkennyy »
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #121 on: March 11, 2020, 13:56:10 PM »
Eu zic ca si 2 este suficient. Eu nu am simtit c as fi avut nevoie de garda mai mare cat am avut outback-ul. Adica singurele cu care am mai sters au fost bara fata, scutul si poate protectiile de pietre din fata rotilor spate.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #122 on: March 11, 2020, 15:31:12 PM »
 O sa vorbesc mai intai sa vad daca persoana respectiva poate sa mi le fabrice si pe urma vedem. O sa-i fac distantier si la bratul longitudinal spate, cel pe care l-a lungit kkennyy.
 Pana una alta sper sa nu ma apuce anul nou , din cauza conditiilor actuale este posibil ca soferii de tir care vin cu marfa sa ramana in carantina 2 sapt... la fiecare transport/tir cate un sofer pe bara 2 sapt e cam fucked up treaba...  :(
 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #123 on: March 16, 2020, 18:09:54 PM »
Ma uitam printr-un newsletter si mi-au sarit in ochi astea pentru tine: https://www.e-pneu.ro/anvelope-auto/anvelope-vara-gripmax-atowl-215-65-16-98t-56516tat2
Mi se pare un pret foarte mic. Probabil ca in 2 ani isi pierd aproape toata carnea, dar ar trebui sa fie mai ok ca niste all-season si daca nu faci drumetii saptamanale sau macar de doua ori pe luna, nu cred ca are rost sa dai banii pe ceva premium. Or mai fi si altele, dar mi s-a parut interesant.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #124 on: March 16, 2020, 20:29:09 PM »
 Sunt ok, nu cred ca se uzeaza repede pe Outback pentru ca este destul de usor si merg normal. Apar la promotie cu reducere 101ron/buc de aceea sunt asa ieftine , dar oricat ar fi de tentant acum nu iau anvelopele pana nu ajung arcurile.
 Azi m-am jucat cu o scandura groasa de 2.5cm in jurul cauciucului si nu imi place deloc spatiul care ar ramane in fata rotii spate. Avand in vedere rotatia rotii si faptul ca in spatele rotii e spatiu mai mare, in functie de teren tot noroiul s-ar aduna in carenajul spate.... Trebuie sa ma mai joc maine cu masina ridicata un pic din cric pentru a simula ridicarea de la arcuri, azi nu m-am gandit.
 Ca fapt divers , cu jantele ei de 16 late de 6.5 si anvelope uzate masina este mai inalta cu aprox 0.5cm fata de jantele 16x7 ( de impreza rs) cu anvelope uzura medie.
 Pe dimensiunea 215/70/16  e un model de AT foarte ieftin, dar parca as ramane la 215/65/16... mai masor...

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #125 on: March 17, 2020, 12:45:48 PM »
 Am vorbit cu cei de aici https://polimer-nsk.ru si livreaza in Romania  ;D ;D
 Am atatea variante si nu am citit nimic de distantiere poliuretan.. transportul este mai scump decat piesele  :)

Re: Out&Back
« Reply #126 on: March 17, 2020, 13:43:52 PM »
Găsești și pe ebay tot rusi dacă nu īs aceiași.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #127 on: March 17, 2020, 14:02:37 PM »
 Nu am cont ebay , majoritatea de acolo cred ca sunt de la tema4x4 . Sunt mai scumpi mai ales la distantierele spate pentru varianta poliuretan, din plastic ABS nu as incerca. Cu tot cu transport ar fi pe la 270 ron distantiere fata si spate de 2cm poliuretan.
 

Re: Out&Back
« Reply #128 on: March 17, 2020, 20:13:11 PM »
Acum m-am uitat și īntr-adevăr sunt tema4x4. 37 lire pe fata.2 cm lift

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #129 on: March 19, 2020, 11:47:54 AM »
 Am comandat si arcurile fata de la modelul de 3L, ajung si astea in 2-4 sapt  :)
 Daca dau jos deflectorul de aer din fata rotii spate ar trebui sa fie loc rezonabil pentru anvelope 215/70/16 ... si la outbackul din poza de mai sus spunea ca l-a dat jos, castigul este de minim 5mm la spatiul anvelopei spate spre fata.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #130 on: March 19, 2020, 19:15:49 PM »
Sunt curios ce lift iese la final și cum se comporta mașina.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #131 on: March 21, 2020, 21:03:34 PM »
 Azi am schimbat si garniturile la capace, destul de curat inauntru  ;D
 Nu stiu daca am strans suficient suruburile, dar urmaresc ce se intampla si le mai strang un pic daca este cazul





Garniturile de la tuburi bujii , noi si vechi de 236k km. Erau urme de ulei pe fise dar nimic jos pe langa bujie.



Am schimbat si uleiul. Sper sa ajunga arcurile cat mai repede ca sa am ce face daca se ingroasa treaba...


Muttley

  • 4922
Re: Out&Back
« Reply #132 on: March 21, 2020, 21:08:44 PM »
Suruburile sunt cu guler, degeaba le strangi tu mai tare odata ce tronsonul gros s-a asezat pe chiulasa ;)
WRX SW 2002

Re: Out&Back
« Reply #133 on: March 21, 2020, 21:22:38 PM »
Suruburile alea se strang la cuplu (vreo 12 Nm, nu stiu exact). Daca le strangi mai tare poate le rupi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #134 on: March 21, 2020, 21:33:08 PM »
 Am strans cu o cheie mica inelara lunga de vreo 12-13cm lungime, inca se invartea surubul. Am vazut in manual ca este mic cuplul si am strans pana am simtit ceva rezistenta la degete, nu am ajuns la punctul de blocaj...  Muttley, trebuie sa strang pana se aseaza surubul ?
« Last Edit: March 21, 2020, 21:33:40 PM by PTR »

Re: Out&Back
« Reply #135 on: March 21, 2020, 21:40:16 PM »
Trebuie sa strangi la cuplul de la carte, 6,4Nm.
« Last Edit: March 21, 2020, 21:41:26 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4922
Re: Out&Back
« Reply #136 on: March 21, 2020, 21:56:01 PM »
Mai mult ca sigur, cuplul din manualul de service implica si tasarea controlata completa a garniturii.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Re: Out&Back
« Reply #137 on: March 21, 2020, 22:12:31 PM »
Pfaizar, vezi ca el are 4 sau 5 suruburi, nu 8 ca la astea cu supape multe. Sa nu fie alt cuplu.

In fine, strange la cuplu, ca d-aia-i specificat.
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: Out&Back
« Reply #138 on: March 21, 2020, 22:51:33 PM »
N-as vrea sa ma bag aiurea in subiect, dar am facut de curand operatiunea la a mea (dupa cum zice Muttley, din aia cu multe supape) si pe langa cuplul specificat mai era si o ordine indicata (intai centrul, dupa care extremitatile in diagonala) plus silicon pe anumite portiuni.

Re: Out&Back
« Reply #139 on: March 21, 2020, 22:52:18 PM »
Daca e surub M6 in gaura de aluminiu, e minuscul cuplul mai mult ca sigur.
Ideea e ca se strange in stea si gradual.
Sunt convins ca nu va curge imediat, dar procedura este esentiala pentru longevitatea lucrarii.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon