forester 2.0xs
Subaru club Romania

forester 2.0xs

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #300 on: July 30, 2015, 00:22:52 AM »
Da, si eu imi iau una, sa termin de platit interioru prima oara :D
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #301 on: July 30, 2015, 08:16:27 AM »
Ca idee , poate ajuta , eu am luat o pe firma fara TVA.

MihaiFlorescu

  • *
  • 11868
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #302 on: July 30, 2015, 09:50:14 AM »
Poate facem un group buy :D
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #303 on: July 30, 2015, 10:43:14 AM »
Era o idee Nu inseamna ca trebuie s o cumpar eu. ;)

malakay

  • *
  • 4694
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #304 on: July 30, 2015, 10:52:22 AM »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #305 on: July 30, 2015, 11:11:01 AM »
Tu oricum esti antisocial.Si ofticos.I ai intrecut chiar pe unii de aici ;D

malakay

  • *
  • 4694
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #306 on: July 30, 2015, 19:55:52 PM »
:)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #307 on: August 01, 2015, 09:42:21 AM »
Deci sta masina pe asfalt ca tramvaiul pe sine.Stiti portiunile alea de doua benzi la urcare?E  multi  prosti.In acelasi loc doi tampiti care au crezut ca au si ei cu ce.Unul luni si unul vineri.Primul era sa zboare in sanț si astalalt l a apucat datul din cur.Si ce credeti?Ca s au potolit?Nuuuuu....Mai aveau putin si isi lipeau cohonesul pe geam sa se vada ca au...

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #308 on: August 01, 2015, 11:32:28 AM »
Da, destul de greu dar incep sa ma obisnuiesc cu stilu asta ciudat de aderenta pe care-l are subaru: accelerat in curba = grip, lasi acceleratia sau scoti din viteza = te-ai dus (subvirare, sau derapaj neutru dupa caz). Asta cred ca se datoreaza sistemului asta simetric de tractiune in X (pt cei care nu au DCCD).
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #309 on: August 01, 2015, 12:06:40 PM »
La  noi nu face X.E doar permanenta cu 3 diff uri mecanice si simple.

andrei80

  • 1016
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #310 on: August 02, 2015, 12:37:32 PM »
La mine e subviratoare in general, cu accereratie la fund in curbe. Incercat pe asfalt si pe macadam pe ploaie, botul se duce larg...speram si eu la ceva drift. Am reusit sa-o fac supraviratoare doar pe iarba, cu smuncit din volan si tentative de "moldavian flick". Se comporta ciudat?
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Forester XT 2007 MT

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #311 on: August 02, 2015, 13:13:55 PM »
Mai trebuie exersat.Sa inveti s o simti.Nu trebuie sa te arunci ca berbecu pe ea.Si mai conteaza si caucioacele.

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #312 on: August 02, 2015, 16:31:31 PM »
Cum zice celalalt conteaza enorm gumele: dimensiune, model cat si varsta.
Because Subaru, thats why.

andrei80

  • 1016
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #313 on: August 02, 2015, 16:54:51 PM »
Între timp am mai săpat pe net și am aflat că așa face toate și ca se poate rezolva cu ceva modificări, de la presiunea în roți până la suspensie mai fermă pe spate, lsd și alte modificări mai mult sau mai puțin costisitoare. A mea derapează foarte greu, mai ales de când i-am pus jantele de 16 cu cauciuce de vară (Good Year Excellence), cu AT-urile cu care am luat mașina era mult mai nasol. Doar când e alunecos pe jos și mă înfig în accelerație cu low cuplat reușesc să o fac să subvireze.
În altă ordine de idei, ce presiune băgați în roți? 2.0, cât scrie pe etichetă mi se pare foarte puțin, par moi tare, eu bag 2.3 și parcă ar merge și mai mult
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Forester XT 2007 MT

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #314 on: August 02, 2015, 17:35:18 PM »
2.0 e suficient la mine.Si am 225x55x17 .Cu suspensia pe care o am , daca trec de 2.0 devine masina caruta.

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #315 on: August 02, 2015, 23:58:57 PM »
2.3 bag eu la 225x55x17 cu niste Michelin, dar am avut gume in care bagam 2.1 si era suficient, astea cred ca au perete lateral mai moale.
Because Subaru, thats why.

celalalt

Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #316 on: September 27, 2015, 21:42:33 PM »
Azi am implinit 200000 km de cand suntem impreuna.Si dupa un Transfagarasan si Bran si ce ne a mai trecut prin cap , ma declar in continuare multumit de masina.Am dat nana la tot ce a fost pe TF.Si au fost cativa viteji care au incercat sa tina pasul.

UXE

  • 1627
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #317 on: September 28, 2015, 08:13:47 AM »
Logane?  ;D

andrei80

  • 1016
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #318 on: September 28, 2015, 08:47:19 AM »
Bineînțeles :D Cam așa a fost și la mine pe TF. Au încercat și niște mobre să se țină de mine, dar prin curbe i-am pierdut. Trage bine aspiratoru dacă îl ții sus în ture.
În altă ordine de idei, la încă multe sute de mii fără probleme și plini de satisfacție! E o mașină specială forestieru!
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Forester XT 2007 MT

MihaiFlorescu

  • *
  • 11868
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: forester 2.0xs
« Reply #319 on: September 28, 2015, 09:58:46 AM »
No bine Serbane, dar cine mai are frane de WRX si suspensie coi-lovers pe forester :D

Hai sa te tina inca pe atat si daca nu, ai de unde sa faci swap :D
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX