Forester 2019
Subaru club Romania

Forester 2019

moguai

  • 2814
Re: Forester 2019
« Reply #160 on: November 05, 2018, 12:51:25 PM »
Informatiile sunt destul de triste.

Mai devreme de octombrie n-o sa-l vedem. Si va fi 2,0.

In februarie va incepe comercializarea modelului actual cu WLTP si Eye-Sight.

S-au gandit ca n-are rost sa ne aduca modelul nou de Forester, au zis sa-l updateze pe cel vechi pentru inca aproape un an.

Din pacate, astea-s noutatile.

N-am vrut sa va tai elanul.

As fi vrut sa iau modelul nou, insa acest lucru plus un buget limitat m au trimis spre alt producator. Vorbisem cu cineva de la voi de la vanzari. Am un mare regret asa dar nu prea am avut de ales.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Sese

  • 468
Re: Forester 2019
« Reply #161 on: November 05, 2018, 14:25:46 PM »
@moguai- nu esti singurul.
@dan80- acum vreo doua saptamani mai erau doua. Unul l-am dat noi, si ma bucur, la un client de-al meu, subarist din Brasov. Probabil ca si pe celalalt l-a luat cineva.
Si sunt masini care apar inmatriculate, altfel te uiti la ele.

Cu XV-ul este aceeasi poveste.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Forester 2019
« Reply #162 on: November 05, 2018, 15:15:34 PM »
...nu vad de ce Forester nu ar putea sa o faca in paralel cu e-boxer.

Te rog sa reformulezi ceea ce ai scris mai sus intrucat asocierea cuvantului "boxer" cu litera "e" poate genera un puternic impact emotional in randul celor care nu cuteza a fi indrazneti, diferiti afirmandu-si integritatea scopului si viziunea provocatoare impotriva rutinei  :P
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

burtal

  • 444
Re: Forester 2019
« Reply #163 on: November 06, 2018, 10:32:05 AM »


Pe la minutu 7 .... CVT  does it again? ... motoru turat, roti cu aderenta si incarcare mare (cel putin stanga spate ) si masina nu misca

kkennyy

  • 1763
Re: Forester 2019
« Reply #164 on: November 06, 2018, 12:58:04 PM »
Da, e acelasi lucru. Pentru cine vrea offroad, cvt e un mare no no...
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4923
Re: Forester 2019
« Reply #165 on: November 06, 2018, 14:24:45 PM »
Adi_Canada, legatura la tine ;)
WRX SW 2002

Forester 2019
« Reply #166 on: November 06, 2018, 15:29:17 PM »
Iara apare  dilema  vulpii in fata strugurilor pe care nu ii poate manca.
Pe unde am urcat eu cu CVTul   multi doar se uitau si faceau poze   8) . Singurii care au  mers pe urmele mele au fost  doar cei cu  modificari,  liftkit  scut metalic  si toate plasticurile date jos.
Jimny,  Samurai si alte  cutiute de-alea  au ramas la baza pantei si nici nu au gandit cu capu'  sa incerce pe acolo pe unde s-a dus si s-a mai si intors Subaru  (sa ne intelegem ca aici vorbim de masini  de serie si fara modificari. Ca daca ma apuc sa modific un Logan  o sa mearga si ala pe unde nici Hummerul de serie nu merge)
Nu stiu de ce pe aici spun ca CVTul nu e bun doar cei care  nu au CVT.  Nu vad nici un posesor  de CVT  care sa comenteze ca CVTul  nu e bun.
Cine spune ca  CVTul  nu e bun ptr  offroad sau ca nu e  bun de nimic   sant probabil cei care nu si-l pot  permite   ;D
...  parerea mea de 2 centi.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Forester 2019
« Reply #167 on: November 06, 2018, 15:41:46 PM »
Adica sa inteleg ca Foresterul  2019  a ajuns in Russia  si in Romania  nu ? Si nici nu va ajunge curand  ? Mda,  asta spune multe   :o
...............................................  parerea mea nula si neavenita de  2 banuti  :-[
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

burtal

  • 444
Re: Forester 2019
« Reply #168 on: November 06, 2018, 16:13:54 PM »
Deci  intelege gresit, masina e capabila  .... ca pana la urma cu un pic avant si alta linie aleasa a trecut ..... si totusi pare sa fie o limitare a cvt si nu cred ca este alegerea optima in caz de offroad

Da a ajuns in Rusia (de acu vro2 luni ) ca nu sunt in UE deci ii doare la basca de wlpa si alte din astea
« Last Edit: November 06, 2018, 16:14:33 PM by burtal »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Forester 2019
« Reply #169 on: November 06, 2018, 16:30:42 PM »
Jimny,  Samurai si alte  cutiute de-alea  au ramas la baza pantei si nici nu au gandit cu capu'  sa incerce pe acolo pe unde s-a dus si s-a mai si intors Subaru  (sa ne intelegem ca aici vorbim de masini  de serie si fara modificari.

Domnu', domnu' nu vă supărați că vă întreb. Îmi permiteți să vă ating?  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Forester 2019
« Reply #170 on: November 06, 2018, 16:36:17 PM »
@Helyo -  Nu,  nici macar  cu zoomul de la  camera foto   ;D

Ca sa va mai inveselesc ...... au aparut pe aici zvonuri ca Subaru ar putea pune motorul de 2.4 L turbo pe noul Forester. Keep the hope
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Forester 2019
« Reply #171 on: November 06, 2018, 16:54:19 PM »
Am mai auzit eu zvonuri in trecut si despre motorul de pe levorg pus pe nu stiu cate alte modele...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester 2019
« Reply #172 on: November 06, 2018, 17:59:53 PM »
Am mai auzit eu zvonuri in trecut si despre motorul de pe levorg pus pe nu stiu cate alte modele...

Asta este probabil unul dintre ele.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

kkennyy

  • 1763
Re: Forester 2019
« Reply #173 on: November 06, 2018, 18:11:42 PM »
Iara apare  dilema  vulpii in fata strugurilor pe care nu ii poate manca.
Pe unde am urcat eu cu CVTul   multi doar se uitau si faceau poze   8) . Singurii care au  mers pe urmele mele au fost  doar cei cu  modificari,  liftkit  scut metalic  si toate plasticurile date jos.
Jimny,  Samurai si alte  cutiute de-alea  au ramas la baza pantei si nici nu au gandit cu capu'  sa incerce pe acolo pe unde s-a dus si s-a mai si intors Subaru  (sa ne intelegem ca aici vorbim de masini  de serie si fara modificari. Ca daca ma apuc sa modific un Logan  o sa mearga si ala pe unde nici Hummerul de serie nu merge)
Nu stiu de ce pe aici spun ca CVTul nu e bun doar cei care  nu au CVT.  Nu vad nici un posesor  de CVT  care sa comenteze ca CVTul  nu e bun.
Cine spune ca  CVTul  nu e bun ptr  offroad sau ca nu e  bun de nimic   sant probabil cei care nu si-l pot  permite   ;D
...  parerea mea de 2 centi.
Vezi ca 2 centi la noi inseamna ceva bani :))

Ca ai urcat tu acolo unde altii nu au putut nu e un tribut pentru cvt, e o dovada de pricepere ca sofer :) Eu ma refer la faptul ca cvt-ul ala limiteaza wheel slip-ul care de multe ori e benefic pe offroad si te ajuta sa ajungi in varfu dealului. La modelele manuale, limita era la traction control, dar acolo aveai posibilitatea sa-l dezactivezi. La cvt e o limitare pe care nu o poti depasi. Desigur, poti sa ii dai cu momentu si ai rezolvat problema, dar sunt cazuri in care nu prea poti sa faci asta pe motiv ca ramai fara scut, bara, etc. Da, expresia ca cvt nu e bun pe offroad e foarte exagerata, dar limitarea este foarte reala si poate fi un factor de decizie pentru unii :)
Forester XT SJ 2018

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Forester 2019
« Reply #174 on: November 06, 2018, 22:15:06 PM »
Bai Adi.! Bai bogatule care iti permiti tu asa multe...cum stai cu ratele ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Forester 2019
« Reply #175 on: November 07, 2018, 01:09:45 AM »
Stau  bine . Am destule de pot sa iti dai si tie. Nu sant zgarcit   ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Re: Forester 2019
« Reply #176 on: November 07, 2018, 09:01:59 AM »
Ca ai urcat tu acolo unde altii nu au putut nu e un tribut pentru cvt, e o dovada de pricepere ca sofer :)

Asta ii urlu si ii tip de vreun an incoace! ;)

Forester 2019
« Reply #177 on: November 07, 2018, 14:25:38 PM »
Lasa  lasa. Prin 2000 si ceva  ziceati ca cele mai bune  sant Subaru urile  de la inceputul anilor  '90 si ca SGurile sant slabe. Prin 2015 ziceati ca SG urile sant cele mai bune  si ca ce e facut  dupa  nu sant bune de nimic. Parca vad ca prin 2028  cand o sa apara Subaru uri  cu levitatie si teleportare  o sa ziceti ca  CVT urile sant inegalabile   :laugh: :laugh:
Clar ca e si chestie de sofer  aici.  dar si CVT ul  si X-Mode ul  au ajutat f.f. mult.  Si ceilalti cu care am fost  erau soferi f.buni si cu multa experienta pe Subaru,  unii dintre ei cu mult mai multa decat mine.  Dar  pur si simplu  masinile  nu ii ajutau.
............................................................   parerea mea de 2 copeici.
« Last Edit: November 07, 2018, 15:35:33 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

marr

  • 2208
Re: Forester 2019
« Reply #178 on: November 08, 2018, 08:06:33 AM »
Eu nu inteleg fundamentul teoretic ce sta la baza blamarii cutiilor tip CVT in off-road.
Eu stiu 3 colegi care fac off-road fara probleme cu masini dotate cu CVT:
- AdiCanada;
- Heliotropus;
- John_B;
Am vazut pe unde au fost, excursii si iesiri in natura (documentate cu zeci de fotografii) si nu am auzit/citit sa se fi plans de limitarile datorate cutiei de viteze. Dimpotriva, oamenii par a fi foarte multumiti de modul in care masinile lor s-au descurcat in afara drumurilor asfaltate.
Criticile vin de la colegii care detin masini cu cutie manuala.
De ce ?
Nu ma intereseaza teoria cu ”strugurii” ci explicatiile tehnice.
Mie unul, un mare avantaj al CVT-ului mi se pare ca este acela ca permite alegerea raportului de transmisie optim in fiecare moment, nefiind limitata de rapoartele ”fixe” ale unei cutii clasice, cu pinioane.
Da, este posibil ca, datorita sistemului constructiv, o cutie tip CVT sa nu poate prelua valori de cuplu la fel de mari ca si o cutie cu pinioane. Dar totusi, in cazul Subaru NA vorbim de valori de cuplu in jur de 200 Nm (parca XT-ul avea in jur de 250 Nm) nu de 4-500 Nm ...
Ca atare - care-i explicatia tehnica pentru care se afirma, cu maxima siguranta: ”CVT in off-road e un mare no-no !” ?
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Forester 2019
« Reply #179 on: November 08, 2018, 09:33:52 AM »
Nimeni nu afirma ca CVT-ul e rau in offroad, dimpotriva chiar spunem ca e buna.Doar spunem ca are anumite limitari, atat!Ca orice alt tip de cutie de altfel.
Mai spunem ca nu sunt utile si constructive discutiile astea inutile despre care este mai buna in offroad.Fiecare cutie de viteze are avantajele si dezavantajele ei in orice aplicatie folosita.

Quote
Ca atare - care-i explicatia tehnica pentru care se afirma, cu maxima siguranta: ”CVT in off-road e un mare no-no !” ?
Cutia CVT este la un nivel de dezvoltare la care nu suporta foarte mult abuz ori programarea este foarte protectiva.Sa nu uitam ca in generatii mai tinere de CVT erau modele care nu puteau urca o banala bordura cu spatele, problema rezolvata din programare.

Mai sunt si "piloti" de offroad care calca acceleratia la fund, patineaza rotile pana ies fum din ele si abia atunci decid ca nu se poate trece prin acel "sector".Este posibil ca programarea CVT-ului sa "realizeze" acest lucru si opreste patinarea inutila.
In toate videoclipurile offroad unde CVT-ul s-a "blocat" problema s-a rezolvat simplu:s-a ales alta linie!
E valabil la orice tip de cutie.