Cu oarece scuze pentru absente ne/motivate, reluam topicul privind subiectul meu.
Daca nu cu aceeasi frecventa (deh, cu varsta, si ziua pare mai de doua-j de ore), constanta doar placerea fiind, am stat alaturi de forum, sa mai stim ce si cum.
Multe nu sunt de adaugat, masina a alternat perioadele de garaj cu cele de activitate dupa cum mi-a fost programul. Chiar daca am avut alternative, Legacy-ul a fost deseori “daily car”, acum batand la usa 190000 de km.
Tehnic, ar fi cate ceva de adaugat, sper sa rememorez cronologia.
Anul trecut, cam dupa ultima interventie pe forum, am inlocuit radiatorul. Semnalarea unor pierderi de antigel a fost nu foarte evidenta, doar cand masina a stationat in garaj (pierderile aparand la rece, nu mereu). Dupa vreo doua-trei vizite pe elevator si o multime de nervi si semne de intrebare, am gasit si buba. O fisura scurta, la imbinarea suportului pentru protectia de tabla anti-caldura si bazinul inferior. Asadar, un radiator nou Nissens s-a montat in regim de urgenta, inlocuindu-se si antigelul scurs la lucrare.
Apoi…de prin toamna, a aparut un zgomot ciudat, zic eu, la pornire la rece, sau dupa o stationare chiar de vreo ora. Imediat ce porneste, dispare. La cald, nu avem asa ceva. Seamana cu un fluierat de rola, sau frecare, nu reusesc sa identific nici locul, nici cauza. Sper sa ajung cu vreo vizita pe la unii mai destoinici sa vedem ce-i de facut.
Si ca sa nu ramana tovarasia fara lacrimi, mai spunem ca o parcare facuta iarna la marginea drumului a lasat ceva zgarieturi pe pragul de plastic (din ciclul "am fost un dobitoc"), iar saptamana trecuta, cineva mi-a demonstrat ca masina parcata prin Bucuresti la Kaufland nu e ferita de atingeri.
Ce urmeaza? …anvelope de vara cat mai repede si schimburile de fluide (motor, cutie AT, directie).
Dar sa ajungem acasa…
In rest, impreuna, mergem bine inainte!