Subaru Legacy 2.0D
Subaru club Romania

Subaru Legacy 2.0D

Subaru Legacy 2.0D
« on: December 12, 2017, 02:08:13 AM »
Buna! Am un Legacy 2.0D din 2010 cu 120k km cumparata in aprilie anul acesta din austria la 97k km. Imi place tare mult masina dar am o problema cu ea. Am pierderi de putere dar in bord nu apare nimic. Se manifesta foarte ciudat, merge bine si deodata lesina. In tot acest timp martorul de la DPF s-a aprins doar de 3 ori(de 2 ori lumina aprinsa si 1 data intermitent). Prima oara am facut un drum cu ea cum zice in carte si s-a stins becul dar tot lesina cand vroia ea. Am facut schimbul de ulei la rep Subaru din austria si imediat s-a aprins intermitent dar intre timp s-a stins. Ma duc la alta rep Subaru din Viena, le spun ce am patit ,las masina si ma suna sa imi spuna ca a fost prea mult ulei in motor si ca dpf e ok si ca nu are nimic (300e schimbul de ulei facut prost plus 120e in cealalta parte pentru ca mi-a scos 500ml de ulei, am facut o mica paranteza sa vedeti ca nu este nici aici totul roz). S-a mai aprins odata becul si am iesit pe autostrada pana s-a stins.

Cu aplicatia Torque Pro am sesizat ca, cand am pierderile de putere urca temperatura in dpf si la indicatorul de Boost cand e la relanti sau nu functioneaza turbina imi arata ca e vacum si nici boost nu face cat trebuie normal. Cand masina merge normal indicatorul de boost sta la 0.0 adica normal fara sa apara ca e vacum si boost face pana la 1.4 1.6 maxim. Nu stiu daca intelegeti ce spun ca nu prea ma pricep nici eu sa explic.
Voi ce ziceti...dpf infundat sau ceva furtune fisurate/crapate?
« Last Edit: December 12, 2017, 02:10:03 AM by izve »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Legacy 2.0D
« Reply #1 on: December 14, 2017, 18:31:12 PM »
Din ce spui tu e foarte greu sa te ajutam cu o parere. Distanta intre doua regenerari active tine de multi factori.Daca instalatia e in mintile ei (fara probleme mecanice sau scapari de presiune) conteaza foarte mult calitatea motorinei si a uleiului.
Uleiuri sport C3 si motorina aditivata genereaza mai multa funingine in special in oras si deci intervale mai scurte intre regenerari.
Legat de pierderea de putere, ea oricum este sesizbila in timpul regenerarii si imediat dupa datorita dilutiei.Motorina de proasta calitate ajunsa in ulei contribuie la zgomotul motorului si raspunsul la pedala o perioada.
Tot la pierderea de putere mai este si “limp mode” cand filtrul e plin si nu poate fi regenerat care se manifesta mult mai acut ca regenerarea.
Daca reprezentanta subaru din viena ti-a spus ca e ok filtrul si agregatul, ramane calitatea motorinei si regimul de mers.

Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20