Azi a fost o zi productiva. Dupa ce ieri incepusem impreuna cu acelasi Muttley (si cand zic impreuna, de fapt cam face el tot, evident) sa schimbam uleiul la diferential si cutie si ne-am oprit dupa primul pentru ca am realizat ca nu avem torx de 70 necesar pentru busonul de scurgere la cutie, azi, cu cheia lui Pfaizzer, am finalizat si operatiunea in cauza. La o inspectie sumara totul pare ok, atat la cutie cat si la diff, fara span pe buson si uleiul in stare rezonabila.
Nu stiam de garnitura de cupru ce trebuie schimbata, insa cineva are mai multe decat ar trebui
Motul + Tusnad = Love
M-am plictisit groaznic pana au curs toti cei aproape 5L in total, dar am lichid proaspat acum, yay
Next, pentru ca am ramas cu un lift usor de 1cm pe spate si pentru ca n-am reusit sa ma impac cu gandul de a ramane inegal, am comandat si lift kit de 1cm, distantier de la rusi. Din pacate, l-am comandat pentru masina gresita, e de sg, difera foarte putin la lungimea laturilor, insa fiind elastic am hotarat ca tragem de el si va fi ok.
Problema cea mare au fost prezoanele existente care nu s-au lasat extrase usor, am avut mare noroc ca a mers cu ceva presa de pivoti, ca altfel cred ca le puneam la loc si asta e.
Solutia este temporara, pana o sa fie buget de schimbat si suspensia fata cu totul (candva la anul). Momentan, sunt fericit ca am ajuns cu masina la nivel si chiar daca nu prea pare, se simte mai bine decat stock si descurca bine de tot pe coclauri.