Forester 2.0 Bi-Fuel 2015
Subaru club Romania

Forester 2.0 Bi-Fuel 2015

Forester 2.0 Bi-Fuel 2015
« on: July 06, 2018, 13:24:49 PM »
Salut,

Am achizitionat din Italia, un Forester 2.0 Bi-Fuel 2015, la 78000KM. Am facut o programare la Subaru Motors Romania, pentru o verificare si domnul cu are am discutat mi-a spus ca nu este o idee buna sa merg pe GPL, deoarece motorul nu mai are fiabilitatea originala. Sunt nou in "lumea Subaru" daca aveti comentatii/ sfaturi/recomandari pentru mine, va rog sa-mi spuneti.

Toate cele bune!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester 2.0 Bi-Fuel 2015
« Reply #1 on: July 06, 2018, 13:55:50 PM »
Renunta la instalatia pe gaz si mergi pe benzina superioara. Schimba uleiul des si bucura-te de masina.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Forester 2.0 Bi-Fuel 2015
« Reply #2 on: July 06, 2018, 14:06:13 PM »
Imi puteti recomanda service-uri in Bucuresti?
In talonul de Italia scria la anvelope M+S, asta inseamna ca trebuie sa-l echipez doar cu cauciucuri de iarna?

Multumesc!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Forester 2.0 Bi-Fuel 2015
« Reply #3 on: July 06, 2018, 14:33:58 PM »
Salut si felicitari pentru ca ni te-ai alaturat!

In ceea ce priveste ultima ta intrebare cred ca va trebui sa faci ceea ce facem majoritatea adica sa ai un set de cauciucuri pentru iarna si un set de cauciucuri pentru vara. In anotimpul cald nu cred ca gresesti prea mult daca vei folosi cauciucuri cu indicativul M+S insa sunt destui colegi care iti pot explica tehnic avantajele si dezavantajele.

Eu folosesc tot un SJ iar din primavara si pana toamna echipez masina cu pneuri M+S intrucat obisnuiesc sa merg adesea pe drumuri de munte cu macadam, noroaie si rampe + pante decente, mai precis light off-road.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!