Loc de dat cu capul - vol. II
Subaru club Romania

Loc de dat cu capul - vol. II

RLX

  • 137
Re: Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #120 on: February 27, 2019, 13:16:31 PM »
@MihaiFlorescu, consideri gresit din mai multe punte de vedere ce am spus eu pentru ca poate nu reusesti sa vezi legatura cu reprezentanta, asta putand fi influentat si de numarul de intrari in reprezentanta pe care l-ai avut cu masinile detinute in trecut.

@Pfaizzzer, reprezentantele poate ies in castig pe termen scurt, insa pe termen lung nu mai pot spune acelasi lucru, nici depre reprezentante nici despre clienti.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #121 on: February 27, 2019, 13:56:16 PM »
Mi-ai verificat pasaportul de stampile sa vezi cate intrari am avut eu in reprezentanta? Daca imi aduc bine aminte una din masini chiar de la reprezentanta am luat-o si tot acolo am lasat niste multi bani pentru reparatii si intretinere si dupa ce am vandut-o am indrumat noul proprietar catre aceeasi reprezentanta. Sfat pe care l-a si urmat.
Nu le mai purta de grija ca nu cauta si nu isi doresc lucrarile/masinile carora li se adreseaza acest topic.
« Last Edit: February 27, 2019, 14:01:37 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #122 on: February 27, 2019, 13:58:28 PM »
Mutat in discutii libere tot offtopicul din tehnica generala. O sa dau si un raspuns detaliat @RLX punctual sa vezi ce cred eu si mai discutam de acolo.
« Last Edit: February 27, 2019, 14:00:06 PM by MihaiFlorescu »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #123 on: February 27, 2019, 14:24:18 PM »
Pe mine de ce nu m a anuntat nimeni ? N am decat doua pungi de alune. Cred ca am si niste floricele...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

marr

  • 2208
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #124 on: February 27, 2019, 14:34:16 PM »
Fa-ti provizii de floricele !
Dupa ce se termina p-aici, muta pe Antena 3 !
Va fi show diseara !
Un sac de pop-corn imi iau !  8)
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #125 on: February 27, 2019, 15:20:04 PM »
Inca o victorie pentru tenisul romanesc!

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #126 on: February 27, 2019, 15:35:52 PM »
M-a traznit si pe mine o intrebare, sa-mi ziceti cum e la Subarurile voastre.

Eu am impresia ca toata "actiunea" motorului se petrece pe o distanta foarte scurta a pedalei de acceleratie. Dar foarte scurta!
Adica la cea mai mica "ciupire" a pedalei creste turatia. Din cauza asta mi se pare uneori "demanding" ca sa zic asa, sa circul in traficul obisnuit din oras, unde se accelereaza destul de lent, simt ca trebuie sa am o finete de maestro in laba lu' picioru'.
In primii km dupa un reset, pana se invata, pedala este mai liniara (motiv pentru care dupa reset, obisnuit cu "finetea" mai sus mentionata, mi se mai intampla sa-mi moara motorul la plecarea de pe loc  :D).

M-am despartit cam demult de aspirat si nu mai tin minte, parca si ala era oarecum la fel, doar ca fiind mai anemic nu prezenta o asa mare problema.
La voi cum ie?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

kkennyy

  • 1763
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #127 on: February 27, 2019, 15:39:58 PM »
La aspirat iti spun eu cum e. Apesi pedala si cauti acceleratia, si tot o cauti, si nici la fund nu o gasesti. Imediat dupa reset e si mai rau, practic te rogi de ea sa se arate.

La sti merg pe sport pentru ca e un comportament mai apropiat de ce descrii tu, care mie unul imi place mult mai mult ... merge si heel and toe considerabil mai usor. Acum ... o fi de gusturi.
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4923
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #128 on: February 27, 2019, 15:51:22 PM »
Fly by wire, ncsf ^-^
A mea, pentru ca are un siret intre pedala si motor, cu un reglaj cu surub si contrapiulita la capatul de sub capota, lucreaza pe tuaaaata cursalapedala <3
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #129 on: February 27, 2019, 16:00:58 PM »
Dap . Asa e la drive by fir. Adica enervant. Zici ca nu comunica intre ele.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

kkennyy

  • 1763
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #130 on: February 27, 2019, 16:15:07 PM »
Voi cu firul vietii ...

Daca nu ma insel (sa ma corecteze Andea), maparea pedalei se poate modifica usor din soft. Adica pentru x% cursa pedala, sa corespunda y% clapeta de acceleratie. Pentru puristi se poate seta si 1:1 astfel incat sa mimeze sarma.
Forester XT SJ 2018

andea79

  • *
  • 4007
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #131 on: February 27, 2019, 16:20:30 PM »
Voi cu firul vietii ...

Daca nu ma insel (sa ma corecteze Andea), maparea pedalei se poate modifica usor din soft. Adica pentru x% cursa pedala, sa corespunda y% clapeta de acceleratie. Pentru puristi se poate seta si 1:1 astfel incat sa mimeze sarma.

iegzact, o poti seta iegzact cum vrei - de fabrica nu e 1 la 1 dar se poate face  -> e ca si cum ai avea fir, de fapt mai multe fire si mai lungi si mai scurte si mai elastice si mai putin elastice :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #132 on: February 27, 2019, 16:32:11 PM »
Hmmm... Aim tinching....  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #133 on: February 27, 2019, 16:41:14 PM »
Nu ejdi sigur ce fir sa alegi?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #134 on: February 27, 2019, 16:45:37 PM »
Nu, daca sa deranjez bițișorii lu pejte sau nu...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #135 on: February 27, 2019, 16:57:18 PM »
Tot asa facea si la Outback dupa un reset cred ca pentru siguranta si pentru protectia motorului acceleratia era mai putin sensibila. La parcari era dificil. Dupa cateva zeci de km isi revenea.

Dar sensibilitatea de care spui in trafic nu e doar din fire, e si din transmisie. Nu e cel mai placut in traficul bara la bara nici cu siret intre pedala si clapeta. Cel mai bine a fost cu Impreza aspirat pentru ca avea rotile cele mai mici si rapoartele cele mai scurte si greutatea cea mai mic dintre toate. Puteam pleca usor pentru distante foarte scurte pana la urmatoarea oprire.
« Last Edit: February 27, 2019, 17:00:24 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #136 on: February 27, 2019, 17:09:24 PM »
...
Dar sensibilitatea de care spui in trafic nu e doar din fire, e si din transmisie.
...

Cum adica din transmisie? Eu am manuala.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #137 on: February 27, 2019, 17:14:23 PM »
Stai chill. Si mie mi se opreste motorul. Chiar daca stiu ca nu s cel mai extrafain sofer care s a nascut. Ba e de la benzina , ba de la ambreiaj. Altele s de vina mereu.  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #138 on: February 27, 2019, 17:15:59 PM »
Ai un raport de transmisie si niste roti mari actionate toate odata ce impreuna fac sa nu poti pleca la fel ca un melc, asa cum mai mult ca sigur poti sa faci cu cealalta non-subaru.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #139 on: February 27, 2019, 18:25:46 PM »
Dimpotriva, pentru ca ma ajuta motorul. Ambitia mea este ca la fiecare plecare de pe loc sa am maxim 1500 de ture, dar de dorit pe la 1000-1200 si sa dau drumul cat mai repede la ambreiaj. Aici din pacate nu ma ajuta ambreiajul, de cand a fost schimbat cupleaza mai brusc. Nu l-am schimbat la reprezentanta. :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008