Raspunde intr-o secunda: Esti gata sa iti asumi faptul ca deodata va crapa motorul, si vei avea de scos peste 6-7 mii de euro din buzunar sa il repari?
Si eu mi-am luat prin noiembrie un Forester diesel, euro 5, 2011, peste 200k km(tocmai sa fiu sigur ca a trecut de perioada in care de obicei crapa motoarele), bla bla bla. In total masina m-a ajuns cam 8200 de euro, cu tot cu adus. Avea un pret pe care mobile.de mi-l dadea ca fiind peste medie, relativ la pretul masinilor cam cu acelasi an, km, etc. Cam 7600 era pe site.
Chiar credeam ca voi sta linistit cu ea. Si deocamdata masina merge chiar fain, de curand am fost cu ea la Auto Kino in Brasov pentru o verificare amanuntita... nu i-au gasit nimic. In week-end am facut 1000 de km fara absolut nicio problema.
Incerc sa o ingrijesc cat de bine pot, cu cele mai bune uleiuri/lichide/etc., dar chiar si asa... o mica teama parca tot am.
Privind diesel-ul pe un Subaru... eu simt ca nu conduc un Subaru adevarat, fiindca e diesel. Poate e doar in mintea mea, dar pur si simplu ma simt ca un lup imbracat in oaie.
Cum zicea cineva intr-un post mai sus, sunt alti producatori care fac diesel-uri calumea.
Doar gandeste-te bine.
Succes in alegere!