Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #700 on: November 03, 2014, 22:10:27 PM »
tiam zis ca sunt multumit e ok, nici eu nu stiu ce model exact am eu, pai sa vorbim ca vream sa dau o comanda de la japanparts de mai multe chestii jdm impreuna cu dinut si poate te legi cu noi
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #701 on: November 03, 2014, 22:43:01 PM »
La vopsirea electrostatica sigur nu e nevoie de schimbat garnituri, am un prieten care vopseste electrostatic si am vazut procesul de la 0.
Polimerizarea se face ptr 10-15 min la 190gr

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #702 on: November 12, 2014, 13:32:00 PM »
Am fost la service si ciudat este ca pistonasele se misca liber si fara prea mare efort. Nu sunt semne ca ar curge ceva, totul este super ok. Nu se poate explica de ce discurile pe interior sunt neatinse.

Apoi mi-am adus aminte ca parca la aerisire nu s-au folosit ambele guri de aerisire (etrierele de brembo au 2 - pentru exterior si interior cate una). Si atunci am pus placute noi (ATE) si am facut aerisire pe ambele parti ale etrierului. Nu era aer pe instalatie decat la etrierul de pe stanga.

Acum sa vedem.. fac niste sute de km asa si vad ce se intampla. Prima impresie .. a disparut vibratia la viteze mici si franarea greoaie, dar la viteze mari >80km/h inca mai este vibratie si huruit. Astept sa se curete discul pe interior si vedem pe urma daca mai sunt vibratii.
« Last Edit: November 12, 2014, 13:33:53 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #703 on: November 13, 2014, 16:17:12 PM »
O recomandare pentru service/mecanic sa ma rezolve cu stergatoarele? Andrei de la RUX a zis ca nu se pricepe la electrica si nu se baga.

Nu vreau sa ma mai bag eu si sa pierd nici o ora cu astea. E clar ca trebuie cineva care a mai lucrat cu asa ceva si eventual are si piesele de rezerva sau sculele necesare sa rezolve problema. Sa se duca in Vitan sa caute bucse, sa vada mufa daca e pe culori cum trebuie, sa comande ce trebuie, eu nu vreau sa mai alerg ca o gaina beata in toate directiile, sa caut pe ebay toate nebuniile si sa astept 3 luni pe 2 piese...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #704 on: November 13, 2014, 19:46:57 PM »
Kinder se ducea la niste baieti in voluntari, daca tin bine minte.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #705 on: December 02, 2014, 22:06:04 PM »
Masina e din nou pe strazi. Stergatoarele merg mai frumos ca atunci cand am luat masina. Pana la urma a fost adaptat un motor de UK pe ansamblul de EU. Cursa e perfecta si nu mai lovesc in nimic, nici pe viteza maxima.

Multumesc si recomand NEORTIC! Sunt pe Sos. Pipera peste drum de inmatriculari si pasapoarte. Sunt dealeri citroen cu service multimarca. E un nea Florin care a lucrat la Subaru la Radacini pe Marasesti aproape un deceniu. Preturile sunt bune, deci recomand pentru revizii si chiar si alte interventii.

Au o vopsitorie foarte buna si probabil ca la vara la ei o sa ma duc pentru vopsirea totala.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #706 on: December 02, 2014, 22:29:17 PM »
ma bucur ca ai rezolvat problema ! ti-a pus si mufa oem ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #707 on: December 03, 2014, 08:07:19 AM »
Dap

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #708 on: December 03, 2014, 10:44:58 AM »
bine ca ai rezolvat in sf...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #709 on: December 03, 2014, 13:51:17 PM »
Ai scapat de vibratiile la franare? M-ar interesa daca problema e de la discurile DBA 4000 T3, discuri despre care am auzit numai de bine.Schimb discuri de frana + placute mai des ca filtre si ulei.
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #710 on: December 03, 2014, 13:57:55 PM »
Salut Cosmin! In primul rand eu am DBA-urile mai vechi, nu T3-urile. Le-am cumparat cand se facea lichidarea de stoc inainte sa aduca T3.

Momentan am facut doar 30-40 km de la schimbarea placutelor si gresare. La viteza mica nu am vibratii deloc, dar la viteza mare (80+) inca se simt vibratii in volan, dar nu se mai simt in caroserie ca inainte cand facea masina ca pe piatra cubica. Mecanicul mi-a zis sa merg 2-300 km pana cand se curata discurile de rugina si apuca placutele sa lucreze si apoi mai vedem daca trebuie facut altceva.

Cu siguranta o sa scriu care este statusul dupa ce rodez placutele sau daca am schimbat mecanicul :D
« Last Edit: December 03, 2014, 14:00:31 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #711 on: December 25, 2014, 19:27:31 PM »
Cum ii spuneam si lui ucosmin astazi cand ne-am oprit in Slatina, nu am scapat de vibratii la franarea pe la 80km/h si mai sus. Uneori face mai tare, alteori mai incet...

Despre placutele ATE, sunt foarte multumit de ele. Am aproape 1000km de cand le-am pus si parca au o muscatura intiala mai buna decat StopTech si pastreaza fermitate si dupa cateva franari repetate. Si parca si pedala e mai tare putin. Cu siguranta o sa cumpar tot ATE pe viitor, poate si discuri daca gasesc.

Cat despre vibratii sunt putin ofticat pe Andrei de la Rux Auto ca ultima data m-a cam repezit asa. A schimbat placutele si a uns pe acolo ce trebuia asta dupa ce inainte a stat masina 3 zile la el timp in care a testat-o si mi-a zis sa cumpar garniturile de la etriere pe care in final nu le-a mai pus, dar nici nu mi-a rezolvat problema.
Practic acum trebuie sa imi cumpar iar placute, desi abia le-am schimbat, sa cumpar alte discuri sau sa incerc sa le fac la strung pe astea, sa refac etrierele si apoi sa vad ce si cum. Sunt ofticat ca am pierdut si timpul si am stricat practic si un set de placute degeaba, desi Tibi i-a zis lui Andrei ca discurile nu se vor curata singure si ca mai bine mi le da jos sa le ia la strung, dar se grabea sa revina la refacerea unui motor.

In fine, mergem inainte, si sper sa ne si oprim cum trebuie. Cautam solutii si in alta parte...

Deci si DBA-urile 4000 slotted se pot ovaliza. Ambele la mine sunt ovalizate pe interior. Inca nu e cunoscuta cauza. Initial s-a zis ca etrierele nu functioneaza corect, dar cand ne-am uitat la pistoane, se miscau bine.
« Last Edit: December 25, 2014, 19:33:27 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #712 on: December 26, 2014, 09:53:01 AM »
Cum ai gasit ca ai discurile ovalizate, si numai pe interior??

Transmit si eu mai departe ce-mi spunea unu mai alb la par si din domeniu: nu exista discuri ovalizate. Ce se intampla de fapt: cand discurile sunt incinse, daca f*ti o frana mai tzapana ai sanse mari ca particule din placuta de frana sa se impregneze in disc in zona respectiva (a primului impact in momentul in care ai pus frana). Din cauza asta discul va avea din acel moment zone cu coeficienti de franare diferiti pe sectoare, de unde si trepidatiile la franari ulterioare. In plus, daca discul chiar s-ar ovaliza, etrierii ar trebui sa poate "urmari" discul si n-ar trebui sa faca urat.
Deci si rectificarile de disc de fapt trebuie sa mai rada din disc poate poate scapa de zona "impura".

In alta ordine de idei, sigur nu ai vreo problema cu planetarele?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #713 on: December 26, 2014, 11:49:53 AM »
Ceasul comparator cred ca e singura varianta care'ti da raspunsuri clare asupra planeitatii discului

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #714 on: December 26, 2014, 13:04:11 PM »
Pai sunt pete/zone ruginite pe disc semn ca placuta nu atinge acolo. Si asta doar pe interior. La exterior sunt perfect lucioase. De altfel placutele la exterior erau tocite de 2-3 ori mai mult decat pe interior.

Planetarele abia le-am schimbat si ar trebui sa simt vibratiile in volan si la acceleratie sau la mers constant. Eu le simt doar daca apas pedala de frana.

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #715 on: December 26, 2014, 13:15:14 PM »
E clar ca discul a fost folosit mai mult doar pe suprafata exterioara, e posibil sa nu fie nevoie de strung dar trebuie sa mergi la cineva care are timp/chef de aceste investigatii. Ceasul comparator e singura unealta ce poate da verdictul planeitatii. Am vazut mecanici care habar nu au sa foloseasca ceasul comparator asa ca ai mare grija stai cu ochii pe ei.

Daca nu te grabesti pot sa iau legatura cu mecanicul la care merg eu si dai o fuga pana acolo dar asta dupa sarbatori pt ca acum e plecat in concediu. Trebuie sa vb mai intai cu el daca e de acord sa ii pun datele de contact pe forum. Este un atelier de strungarie langa el daca va fi nevoie.
Legacy 3.0R

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #716 on: December 26, 2014, 14:19:51 PM »
Pai vorbim dupa sarbatori.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #717 on: February 02, 2015, 17:36:40 PM »
Monday classics:



Chiar nu se mai putea si am vrut sa mai tai din lucrurile care imi pot strica deplasarea de 5 ani. Momentan e in lucru, dar maine revin cu detalii.

PS: 189.100km. La intalnire sarbatoresc 190k sigur. Inca 10k si imi ating obiectivul de 200k fara a umbla in motor/cutie. Pumnii stransi! ;D
« Last Edit: February 02, 2015, 17:39:18 PM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #718 on: February 02, 2015, 18:22:37 PM »
Iti tinem pumnii pentru 1M nu 200K
 ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #719 on: February 02, 2015, 21:35:06 PM »
Cam asta s-a rezolvat azi. Volanta cica mai merge.