@malakay: Pai de ce nu faci si tu la tutoriale cate un topic de "Heads up" sa stie lumea la ce sa fie atenta, nu neaparat pas cu pas. De exemplu eu nu am stiut de alinierea fuliei si nu scria nici in manualul de reparatii. Eram grabit si nu m-am mai uitat. Problema a fost si ca fulia GFB nu intra din prima si de fapt surubul o trage pe pozitie. Incerc sa ma scuz si eu dupa razboi.
Da, cum spuneam, au disparut toate sunetele dubioase. Am facut mai multe porniri la rece, inclusiv azi dimineata si e super silentios. Se aud doar injectoarele acum.
199.200km and counting
Poze:
Nu se vede bine, dar pur si simplu erau bucati rupte din curea. Cele doua opritoare par a fi cele vinovate. Am pus role originale toate. Cele de pe masina au fost originale pe jumatate (doar intinzatorul, rola mica si rola dintata). Restul erau GMB si deja se vedea ca au vaselina sarita din ele, desi nu prezentau joc sau zgomot la rotire prea mare.
Am cautat in jurnal si se pare ca ultima data am facut distributia in Mai 2013 la 181-182.000km. Cine mai face ca mine distributia la 17k km?
BO$$
Pozele de atunci si impresii:
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=396.msg39807#msg39807