Salutare,
De 1 an sint posesor de Forester SG - model 2006 Comfort + Winter Package, 2.0 aspirat, cutie 4EAT.
Ceva modificari/imbunatatiri:
- GPL, din prima zi (instalatie Tomasetto AT13 Antarctic 340CP + calculator Stag 300 ISA2 +
injectoare Stag AC-W01 + rezervor toroidal interior 58L + Valve Saver). Trece pe benzina de la 3500rpm in sus, ca sa nu am emotii privind uzura scaunelor de supape.
- bare transversale Cruz Airo
- stopuri model 2003 (pre-facelift)
- inaltata 3cm fata/4cm spate
- suspensie spate Kayaba + Monroe
- cirlig de remorcare demontabil Subaru
- separator (grilaj) portbagaj Subaru
- scut motor metalic
Plus diverse alte maruntisuri.
Si ca sa mai completez...
- lichide - totul de la Ravenol (ulei motor VST 5W40, ulei diferentiale VSG, ulei cutie SU5, antigel verde HJC)
- pentru sistemul secundar de aer (pompa si valve) am o solutie interesanta: la pornire las demarorul sa invirta 1-2 ture dupa care las cheia, motorul nu apuca sa porneasca dar se activeaza pompa secundara 1 secunda, dupa care pornesc motorul normal si sistemul nu se mai activeaza. Valvele sint noi, asa ca sper sa tina pe termen nedefinit cu metoda asta. Din cind in cind mai bag WD-40 in pompa si in valve, sa le tina curate si fara apa.
- am schimbat rezistentele de la incalzirea in scaune, am pus unele chinezesti de 20$. Merg foarte bine, pe o singura treapta dar exact cit trebuie.