Acum aproximativ 2 saptamani m-am trezit cu o ezitare pe acceleratie usoara. Am crezut ca e cutia care voia sa schimbe si nu a mai schimbat. Apoi a dat in nas cu alta ocazie pe la 3000 fara cel flash si fara erori.
Ma duc sa pun benzina proaspata si cand dau sa pornesc cu motorul cald intai invarte si pare ca porneste apoi incepe sa invarta iar mai mult si porneste cu check engine si tot tacamul. Zic bun, macar vad ce e.
Azi a facut iar la o pornire desi in mers nu a mai avut ezitari.
Sunt deschis opiniilor. Ce inseamna circuit A? E pe stanga sau pe dreapta? M-am uitat pe dreapta langa turbo si e totul in regula si vizibil. Pe stanga la sofer nu reusesc sa vad nimic din cauza cablurilor si a furtunaselor de tot felul.
Daca e de schimbat senzorul, se recomanda in pereche sau doar unde e defect e suficient?
Nu se manifesta la fiecare pornire. Dar nici nu prea am mers cu masina in ultimul timp sa imi dau seama daca face des sau rar. Dupa ce am sters eroarea masina tragea de rupea, deci e clar ca in timp ceva nu ii place si umbla la avans.