DPF Outback 2015 euro 6
Subaru club Romania

DPF Outback 2015 euro 6

DPF Outback 2015 euro 6
« on: January 16, 2022, 12:52:51 PM »
A inlocuit cineva filtrul DPF pentru Outback 2015 euro 6 (cod filtru OEM 44612aa880) cu un filtru aftermarket. Unde se poate găsi? Au fost probleme după īnlocuire?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #1 on: January 16, 2022, 16:25:24 PM »
Caută pe forum. Sus in meniu găsești această funcție.

Și citește īnainte de a deschide un subiect nou dacă ești īn secțiunea potrivită sau nu. Ai postat in jurnalele de bord. O să mut la īntrebări despre Outback.

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #2 on: January 16, 2022, 17:36:51 PM »
Din citite iti spun ca nu e o idee buna . Unii si-au riscat banii pe un OEM sh. Aici nu vei gasi raspunsuri pentru ca suntem putini cu sobe pe motorina . :) . Cine a zis ca e stricat DPF-ul? Si care este cauza? Daca pui unul nou fie si OEM o sa il strici imediat daca nu ai gasit cauza care a dus la infundarea DPF-ului.

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #3 on: February 16, 2022, 17:25:48 PM »
A inlocuit cineva filtrul DPF pentru Outback 2015 euro 6 (cod filtru OEM 44612aa880) cu un filtru aftermarket. Unde se poate găsi? Au fost probleme după īnlocuire?
Salut,
Incerc eu sa schimb. Am in proces de schimbare la un OB 2015. Momentan este la Cluj la Twin Motors si te pot anunta. Pot sa-ti spun ca nu are legatura o problema anume la motor ci pur si simplu combustibilul si tipul de filtru. Motorina este de proasta calitate iar filtrele DPF pentru Euro 6 sunt cele mai problematice, nu doar la Subaru.

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #4 on: February 16, 2022, 19:43:19 PM »
Ce filtru pui? OEM? Daca da...poate ne zici si cat de mare e caciula cu $$$. Eu am aproape 185k km si e ok pana acum, nu am avut niciodata probleme, alimentez doar de la Rompetrol , B0. L-am curatat odata cand am luat masina si inca odata ...acum ceva vreme . Iti pot spune ca ajuta f mult curatarea , inainte regenerarea se oprea pe la 30-32% soot si scadea la 7-8% dupa 2-3 km acum scade la 0 dupa 2-3 minute. Incarcarea e mult mai stabila dupa curatare....aici dupa un drum de Iasi dus intors...bineinteles ca am ajuns cu soot de 64% ^-^...cred ca era pe la 35 cand am plecat , iar apoi la prima pornire de a 2a zi...boom regenerare ...in oras😅


Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #5 on: February 17, 2022, 10:05:49 AM »
Ce filtru pui? OEM? Daca da...poate ne zici si cat de mare e caciula cu $$$. Eu am aproape 185k km si e ok pana acum, nu am avut niciodata probleme, alimentez doar de la Rompetrol , B0. L-am curatat odata cand am luat masina si inca odata ...acum ceva vreme . Iti pot spune ca ajuta f mult curatarea , inainte regenerarea se oprea pe la 30-32% soot si scadea la 7-8% dupa 2-3 km acum scade la 0 dupa 2-3 minute. Incarcarea e mult mai stabila dupa curatare....aici dupa un drum de Iasi dus intors...bineinteles ca am ajuns cu soot de 64% ^-^...cred ca era pe la 35 cand am plecat , iar apoi la prima pornire de a 2a zi...boom regenerare ...in oras😅


Salut, nu stiu exact ce filtru imi pune, masina este in garantie si se ocupa ei. Am avut unul pana acum de Euro 5 si faceam regenerari la 8-10km cu o tona de fum. In afara facea regenerari mai rare(la 50km) dar la fel de mult fum. Am aflat ulterior ca de fapt nu filtra nimic si practic scotea fumul din filtru. Sunt curios daca iti scoate fum mult la regenerari, pe mine ma rupea.
Masina avea 137.000km deci destul de putin ptr o schimbare de DPF.

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #6 on: February 17, 2022, 12:02:23 PM »
Kilometrii sunt mai putin relevanti, cel mai important e regimul de folosire. Daca se merge doar urban, drumuri scurte, poti infunda complet un catalizator nou in cateva mii de km din moment ce regenerarile nu pot fi facute complet si corect

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #7 on: February 17, 2022, 13:03:50 PM »
Sunt curios daca iti scoate fum mult la regenerari, pe mine ma rupea.

Puf-uri de " fum" scoate cand se aprinde motorina din postinjectie in DPF. Cred ca sunt mai multi factori care influenteaza treaba asta cu fumul...foarte rar am vazut ca da un puf , de obicei in prima parte a regenerarii daca o prinzi cand stai pe la semafor sau in aglomeratie, altfel nu...sau e invizibil. Iti trebuie DPF OEM ...nu accepta altceva !

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #8 on: February 17, 2022, 16:25:00 PM »
Kilometrii sunt mai putin relevanti, cel mai important e regimul de folosire. Daca se merge doar urban, drumuri scurte, poti infunda complet un catalizator nou in cateva mii de km din moment ce regenerarile nu pot fi facute complet si corect
Doar extraurban, poate 50km pe luna in regim urban.

Re: DPF Outback 2015 euro 6
« Reply #9 on: February 17, 2022, 16:26:21 PM »
Puf-uri de " fum" scoate cand se aprinde motorina din postinjectie in DPF. Cred ca sunt mai multi factori care influenteaza treaba asta cu fumul...foarte rar am vazut ca da un puf , de obicei in prima parte a regenerarii daca o prinzi cand stai pe la semafor sau in aglomeratie, altfel nu...sau e invizibil. Iti trebuie DPF OEM ...nu accepta altceva !
Nu puf, nor. Adica pe cel din spate nu-l mai vedeam si ince vreo 2-3 masini in jur. Daca stii cum facea trabantul acum vreo 40 ani:)
« Last Edit: February 17, 2022, 16:30:39 PM by iulian09 »