Azi am inlocuit su regulatorul de presiune de pe pompa de injectie.
Cel care a "operat" releul vechi, spune ca ar fi fost obosit, ca opare sa fi curs motorina pe langa plotii de contact electric.
Oricum, cu regulatorul nou Visi este mai "nervos", trage ceva mai constant la accelerari.
Si hacaielile motorului s-au rarit si par mai estompate. (diminuate fecventa de aparitie si intensitatea lor).
A fost refcauta si calibarea injectoarelor.
Turatia le relanti se pastrea in intervalul 798-803 rpm. Deci se simte si mai rotund mersul la relanti al motorului.
Mai am un hint de bifat in verificarile necesare.
Posibil sa fie cumva blocat axul de la turbina, cel de la actuatorul pentru geometria variabila.
O sa il "gadil" si pe acesta, sa vedem ce o mai fi.
Oricum, azi am mers prin traficul din Bucuresti, cu vieza mica, in coloana la semafor (deci si cu turatie motor redusa). Si nu am mai avut senzatia ca nu pot controla turatia motorului din pedala de acceleratie.
PS.: Dupa curatarea senzorului MAP am constatat ca s-a schimbat consumul afisat in bord. In sensul ca este mai mic.
Doar ca la a crescut diferenta intre afisat si cel calculat la pompa.
Daca inainte aveam un consum afisat de 8%, iar la pompa reiesea cam 8, , acum am avut afisat 6,4%, dar la pompa a fost 7,5 ...
Avand in veder ca ma refer la valori dupa circa 1500 km, consider ca pot fi relevante ca sa compar cu ce aveam inainte, ca valori medii.