Gata si uleiul cu filtru. Am mers pe acelasi ulei folosit in reprezentanta iar la filtru am ales Mahle, desi vad ca pe original vine MANN, ca si la resul filtrelor.
10.650km de la ultimul schimb. Tableta zice ca as mai avea 12.000 si ceva pana la urmatoarea revizie. Deci, e bine venit. Motorul este mai silentios si se tureaza mai usor.
Am folosit o pompa de extractie de pe emag: Pompa de scos ulei 9L YT-07087 Yato. A venit dupa 3 saptamani din Polonia, in conditiile in care orice comanzi de la Subarak sau 4turbo ajunge in 5-7zile lucratoare. O mizerie de produs ca majoritatea celor de la Yato din ultima vreme. Sondele sunt foarte scurte si abia ies din motor. Ar fi trebuit sa stau cu pompa in brate, inclinata si sa si pompez, dar sa nu ajunga uleiul la supapa.
Rezolvat rapid cu furtun de nivel transparent de 6mm folosit pe post de prelungitor pentru sonda de 4mm. Si bonus, intra pe niplul de pe pompa la fix, etans, fara sa mai fie nevoie de mansonul dat de ei care nu etansa.
Am fost inspirat sa umplu pompa de extras ulei cu apa inainte de utilizare, cu o cana gradata si mi-am tras linie cu markerul, sa stiu cat de cat ce cantitate scot din motor. Are si pompa niste cantitati scrise, niste pseudomarcaje mari aruncate pe lateral fara linie. Alta pompa mai buna nu am gasit pentru hobby. Erau niste chestii interesante la peste 2000 lei si am zis ca nu...
In fine, am scos aproximativ 4.8-4.9l din motor si am pus la loc 5l pentru ca nivelul nu era la maxim inainte de schimb. Acum nivelul este la full. Capacitatea ar fi de 5.2l, deci eu zic ca e ok. Oricum nu cred ca mai aveam cum sa scot 200ml din motor.