Salut - Outback Sport 2.5
Subaru club Romania

Salut - Outback Sport 2.5

Salut - Outback Sport 2.5
« on: March 17, 2023, 09:33:47 AM »
Salut,

Outback Sport 2.5 venit în familie în decembrie 2021. 20.000 km rulați până acum. Probabil ar fi fost minim 40.000 km, dar fiind jurnaist auto și testând modele noi, cam 70% din deplasări le fac cu modele în test.







« Last Edit: March 17, 2023, 10:15:52 AM by MihaiFlorescu »
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #1 on: March 17, 2023, 10:17:04 AM »
Bun venit pe aceste meleaguri! Ti-am facut jurnal separat, caci acolo era al unui alt coleg :) Sa nu intram peste rubrica lui, zic.

Frumoase fotografii! Sa te bucuri de el si asteptam mai multe postari cu sau fara fotografii in ele :)

dan_b

  • 1236
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #2 on: March 17, 2023, 10:19:29 AM »
Salut, adevarate poze de jurnalism auto :)
Foarte frumos!
Multi km de distractie!
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

marr

  • 2208
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #3 on: March 17, 2023, 10:29:30 AM »
Bun venit in Club !
Si ... nu-ti urez sa te bucuri de masina - stiu ca o vei face !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #4 on: March 17, 2023, 10:58:36 AM »
Multumesc pentru gandurile bune si de asistenta cu postarea!!!
Ca prim feedback, sunt surprins ca dupa un an si ceva de cand a intrat in familie, sa descopar ca entuziasmul alegerii facute nu a ajuns la o plafonare, inca este pe o curba ascendenta. Si nu e ca si cum nu dau ochii cu alte agregate. Singurul “update” a fost instalarea unui scut metalic pentru diferentialul spate, in rest e stock. Update-uti la harta sistemului de navigatie de pe subaru-maps.com si un update al sistemului de operare facut via hotspot de pe telefon. Ma tenteaza sa il fac pe cel nou, disponibil pe piata americana, ca in Europa nu e disponibil inca. L-am pus pe stick, diseara ii dau “play”. Revin cu feedback:).
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #5 on: March 17, 2023, 19:09:23 PM »
Bine ai venit !
Spune-ne de ce ai ales Subaru, in țara mașinilor germane.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #6 on: March 17, 2023, 23:04:58 PM »
@Ciobanu Constantin să o folosești sănătos și fără incidente de orice fel, mulți ani și multe sute de mii de km.
O alegere înțeleaptă, confortabilă și relaxantă pentru orice fel de drum, inclusiv ieșiri rezonabile în afara asfaltului.

Îmi este extrem de familiară combinația model, echipare, culoare.

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #7 on: March 17, 2023, 23:29:15 PM »
De ce Subaru? Pai pe firul epic al carierei de jurnalist auto am testat cateva modele Subaru. Cu marea majoritate m-am intersectat cand inca mai zacea niste adolescenta prin mine, si evident mai fortam nota. Nu ca acum nu as mai face asta, dar intr-un mod mult mai matur, chibzuit, si daca se poate pe circuit. Dar ce a vazut de la mine o Impreza GE 1.5… nu vreau sa-mi aduc aminte. Si masina aia s-a intors la baza fara vreo dauna. Dar unele torturi, gratuite cei drept, s-au convertit in respect profund pentru marca asta. Si tind sa cred ca e adevarat, dupa ce ai condus un Subaru, nu-l vei uita niciodata. Si dupa o pauza de vreo 10 ani m-am intalnit din nou cu modele Subaru. Un Forester si apoi Outback…. si cu ultimul, pe ceva bucata de pamand cu iarba si noroi s-a produs declicul… era ce imi aduceam aminte si ce doream. Pe Outback il admir de cand am intrat in presa, era un vis frumos.
Acum, la maturitate, pe langa ecourile afective, am pus pe hartie plusuri si minusuri. Pe primul loc a fost securitatea. Dupa vreo 20 de ani de presa si spre o mie de masini testate, sau chiar peste, nu am vrut sa fac vreun compromis la capitolul safety. Iar la acest capitol Outback sta senzational. Apoi spatiu interior, faptul ca tractiunea integrala permanenta imi garanteaza un raspuns si un comportament similar, la limita, de fiecare data… nu ca alte sisteme ce se doresc 4x4. Si am vrut un model care sa-mi ofere libertatea unei evadari fara mari emotii si pe langa drum. Am vrut o masina de familie solida, de incredere, confortabila… cu fetele in masina sunt erou daca ajungem teferi acasa, nu daca o fac pe zmeul pe sosea. Evident nu este masina perfecta, dar nu-i voi reprosa unele potentiale minusuri pentru ca le-am
acceptat de la achizitie, iar unele pot fi subiective.
Iar despre tara cu masini germane, e subiect de dezbatut la o bere:)))
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

NicNic

  • 161
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #8 on: March 18, 2023, 08:17:18 AM »
Salutare @Ciobanu Constantin!

Ca multi colegi de forum, si eu am nerabdarea de a asculta povestile tale despre Outback, sau masini.

Cat despre dezbateri la o bere, ar putea fi un inceput aici, daca ai cum sa ajungi macar intr-una dintre acele zile.
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

kay

  • 61
  • Rabdarea e cheia care deschide poarta fericirii!!
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #9 on: March 18, 2023, 19:42:12 PM »
  Bun venit ,s-o stapanesti sanatos si sa va poarte in multe locuri frumoase !
  Intr-adevar ,Subaru lasa urme adanci ,iar daca l-ai avut ,nu-l mai poti uita... O alegere excelenta ,am condus si eu modelul asta (al unui prieten care l-a achizitionat chiar in luna lansarii ,direct de la o reprezentanta din Germania).Asteptam sa ne destainui punctele forte si subpunctele care ar necesita imbunatatiri...
 
Nu ai de unde sa stii ce poti deveni,daca nu ai dorinta sa te schimbi!RF

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #10 on: March 22, 2023, 11:22:59 AM »
Dupa 20.000 km - puncte forte
Parfumul de briceag elvetian, ca neprevazutul nu te poate luat prin surprindere, in Outback ai mai multe grade de libertate.
Concret - spatiul interior pentru locurile fata si spate. Plusul de garda la sol iti ofera un acces placut in masina, nu cobori, nu urci… un fel de te asezi comod pe scaun.
Pirtbagajul nu l-am epuizat pana acum, iar spatiul de depozitare de sub podea este extrem de util pentru depozitarea maruntisurilor pe care le vrei permanent in masina, dar nu vrei sa iti zaca in portbagaj si mai rau sa tot plimbe prin el.
Calibrarea suspensiei.
Izolare termica, am
sinuzita si sunt usor sensibil iarna, la modul in care radiaza frigul din geamurile laterale, panourile portierelor… in Outback nimic de genul asta, chiar la temperaturi de -15 grade. Mare bila alba aici.
Climatizarea care iarna este geniala, extrem de repede incalzeste interiorul, iar vara, reuseste sa mentina temperatura dorita fara a fi nevoie de a da drumul la tornade in interior.
Faptul ca tine minte setarile climatizarii/ scaune incalzite. Iarna o las setata pe 24 grade interior si prima treapta la incalzire in scaune. O pornesc, toate sunt asa cum le-am lasat cand am coborat. Cred ca este primul model intalnit care tine minte sa activeze incalzirea in scaune. Plus incalzire in bancheta spate si volan.
Iubesc enorm posibilitatea de a ajusta iluminarea bordului si a tabletei de la o simpla si intuitiva rotita din stanga. 
Rafinament motor-cutie in mers, Nu simt schimbati de treapta( asta pentru ca in teorie nici nu exista), dar practic sunt niste rapoarte predefinite.
Tractiunea, modul cum este pusa puterea la sol.
Farurile full led care se apropie mult de cele de la bmw pe care le consider etalon in industrie. Stiu sa decupeze masina din fata, pe cea de pe contrasens care se apropie, dar sa-mi pastrwze faza lunga pe dreapta, sa-mi lumineze santul… extrem de odihnitoare noaptea.
Sistemele de asistenta, fac toti banii, le las tot timpul active, sa fiu eu usor deranjat rareori de interventia lor decat sa fiu o data neatent, sa am nevoie de ele si sa nu intervina. In fapt au facut asta o data, si-au scos banii, dar va fino alta postare asta.
Averizorul de prezenta a ceva in unghiul mort care este integrat in oglinda si orientat spre sofer, nu integrat in sticla oglinzii si sa fie vizibil de alti soferi. Am tresarit deseori pe autostrada cand se aprindeau la masina depasita crezand ca semnalizeaza sa schimbe directie… percepi cu vederea pericerica o lumina care se aprinde si gandul iti fuge automat la semnalizare. Atenti la detalii niponii astia.
Scaune burgheze, confortabile, ok la drum lung.
Reglarea inclinarii spatarului banchetei spate… la drum lung se doarme senzational.
Si evident ceva ce nu este palpabil, nici nu imi doresc sa ajung sa descopar… soliditatea structurii, cat de robustabeste masina si cata protectie ofera in caz de accident.
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

marr

  • 2208
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #11 on: March 22, 2023, 14:42:56 PM »
Frumos ai descris masina asta.
Se face simtit ”defectul profesional” !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MyKe

  • 210
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #12 on: March 22, 2023, 18:35:05 PM »
Chiar!
La următoarea postare de acest gen, cred că mă “convertesc” și eu la Outback. O0
‘23 Honda CR-V e:HEV
‘23 Honda NC750XA

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

abel

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #13 on: March 22, 2023, 19:13:24 PM »
Așteptăm cu interes să citim și despre părțile slabe, cu precădere din partea unui jurnalist auto  ;)

Felicitări pentru achiziție!
« Last Edit: March 22, 2023, 19:15:08 PM by abel »

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #14 on: March 23, 2023, 10:09:36 AM »
Daca tot am facut un drum de 500 km ieri, un feedback vis-a-vis de consum. Traseu: cam 150 km autostrada, rulat cu 120 km/h - ploua si vizibilitatea era redusa. Restul traseului un 110 km/h in afara localitatilor, in localitati… in zona de siguranta. Facut plinul la plecare. Da, in oras, iarna sunt pe la un 12,5
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #15 on: March 23, 2023, 10:52:53 AM »
Așteptăm cu interes să citim și despre părțile slabe, cu precădere din partea unui jurnalist auto  ;)

Felicitări pentru achiziție!

Partile slabe de obicei se regăsesc in banii plătiți.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #16 on: March 28, 2023, 14:21:04 PM »
Sa-mi fac curaj sa il urechesc pe Dino…
Mare parte din ceea ce ar putea fi considerat minus - consum, impozit… nu le pot reprosa masinii, le stiam, le-am acceptat din start, asa ca nu sunt detalii care sa le reprosez.
La exterior, la capitolul estetic, cand spal masina, trebuie sa am grija si de un mic tratament pentru plasticele de protectie din zona pragurilor si a pasajelor… asa pentru o senzatie de implinire.
La interior… inca nu am renuntat la dorinta de a-l cunoaste pe cel care a incentat ornamentele piano black… slava ca nu sunt din belsug ca pe la altii, dar si astea stiu sa iti arunce-n ochi fiecare gram de praf. Si evident se zgarie usor, m-am uitat deja dupa optiuni de inlocuire, nu am foat convins inca de nimic.
Mi-as fi dorit o mocheta ceva mai sus calitativ…. probabil asta este unul din detaliile care ar implini mai bine senzatia de calitate de la interior.
Sistemul audio, pana la un volum de 8-10… parca nu “canta” cu toate boxele, zici ca este pe modul eco, cei drept este un nivel redus, dupa… se trezeste sunetul, parca are mai multi plamani.
Tehnic… start/stopul are asa un freamat. Cand iti porneste motorul, vine cu o mica scuturare… puteau lucra la detaliul asta putin.
Putin mai mult suparat pe Subaru ca nu acorda Europei aceeasi atentie ca pietii din America. As fi dorit si eu aplicatia MySubaru, sa pot porni masina din casa, as fi vrut update-urile care sunt deja disponibile in America pe Outback.
Postand din masina, le mai observ pe rand :) :)
Spatiul de la baza consolei si accesul la sloturile usb… usor cam strampt
Sistemul infotainment nu este vreun Usain Bolt, dar nici ce am vazut pe la altii. Se misca decent.
Am luat si “covorasul” de cauciuc ptr portbagaj, ma bucura ca are o suprafata care nu permite alunecarea obiectelor depozitate in portbagaj, mi-as fi dorit sa aiba aceeasi suprafata si pe cea de contact cu planseul portbagajului, mai aluneca spre hayon, si e funny cand ai portbagalui plin si trebuie sa-l dai inapoi 1 cm.
Si ajungand iar la americani, in europa nu primim si scaune ventilate.
Covorasul de cauciuc din dreapta nu are nicio prindere si mai fuge 3-4 cm in fata, iar cele textile nu m-au convins, cele care vin standard cu masina, asa ca stau cu cele de cauciuc achizitionate separat tot anul. Mai studiez peste garla oferta si se prea poate sa comand ceva de pe acolo.
Si poate mi-as fi dorit niste buzunare la portierele fata ceva mai generoase, dar sunt ok si asa… altfel le-as fi transformat in “poseta”.
Sunt mici minusuri, unii le pot considera mofturi.
Subaru Outback 2.5 Sport 2021

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #17 on: March 28, 2023, 16:34:48 PM »
Start-stop este industry standard. Toti producatorii se confrunta cu asa ceva. Doar e-boxer si alte hibride care folosesc curentul la plecarea de pe loc reusesc sa reduca vibratia produsa de repornirea motorului termic. Si la subaru inca e bine fata de cum fac motoarele in 3 cilindri de exemplu.

dan_b

  • 1236
Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #18 on: March 28, 2023, 19:45:21 PM »
Start-stop este industry standard. Si la subaru inca e bine fata de cum fac motoarele in 3 cilindri de exemplu.
Da, nu vreti sa stiti cum e la Isuzu  ;D
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: Salut - Outback Sport 2.5
« Reply #19 on: March 31, 2023, 14:23:09 PM »
Stiu sa decupeze masina din fata, pe cea de pe contrasens care se apropie, dar sa-mi pastrwze faza lunga pe dreapta, sa-mi lumineze santul… extrem de odihnitoare noaptea.

Salut, Outback are așa ceva sau e o greșeală? Adică au matrix led?