Subaru Outback 2023 poverty pack
Subaru club Romania

Subaru Outback 2023 poverty pack

andea79

  • *
  • 4007
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #40 on: October 05, 2023, 20:17:04 PM »
sa nu exageram :) toyota chr hybrid 2.0 2021, medie 7-8 in oras si around 11 afara, dar mers ... nu atipeala la volan..

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #41 on: October 05, 2023, 23:14:34 PM »
Nu exagerez ca am avut. Poate  o fi vreun oraș mai special , când stăteam  in Bruxelles am avut una, ,   pana la munca. aveam 6 km care ii făceam in 40 de min, 6.5 iarna, 4 vara.   E cam la fel de rău ca in București acolo. 
Colegul cu RX 350h, sta la vreo  400 m  de mine, și intre 8 și 10 are. V6 3.5 hibrid.

 
« Last Edit: October 05, 2023, 23:15:35 PM by leeloo »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #42 on: October 05, 2023, 23:24:01 PM »
Nu exagerez ca am avut. Poate  o fi vreun oraș mai special , când stăteam  in Bruxelles am avut una, ,   pana la munca. aveam 6 km care ii făceam in 40 de min, 6.5 iarna, 4 vara.   E cam la fel de rău ca in București acolo. 
Colegul cu RX 350h, sta la vreo  400 m  de mine, și intre 8 și 10 are. V6 3.5 hibrid.

 

eu sunt in cj nu in buc :)
la trafic de tip taraiala/stat pe loc intradevar hibridul ajuta ... dar pe masura ce mergi mai alert efectul lui dispare ... iar voi acolo nu stiu exact unde / cum mergeti dar cred ca tot pe modelul asta : incet, foarte incet sau stat pe loc :)
« Last Edit: October 05, 2023, 23:26:23 PM by andea79 »

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #43 on: October 06, 2023, 00:18:51 AM »
sa nu exageram :) toyota chr hybrid 2.0 2021, medie 7-8 in oras si around 11 afara, dar mers ... nu atipeala la volan..

Și la același stil de condus și condiții de trafic Mazda CX 30 G150, sau Subaru XV (chiar și Forester 2.0 e-boxer), sau orice crossover cu motor de 2L ori putere similară cât ar fi avut consumul?
În mediul urban sunt diferențe semnificative, în extraurban diferențele de consum se estompează binișor.


@leeloo foarte bun consumul, dar și tu cred că ai fost destul de zen. :D
Eu în București nu prea am reușit așa ceva. Bine, mie și Honda CRV 2.0 hibrid mi-a luat 10,1%, cel mai bine m-am simțit cu o Toyota Rav4 2.5 hibrid, fără menajamente 6,9%.

NicNic

  • 161
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #44 on: October 06, 2023, 09:09:09 AM »
RAV 4 hibrida, din 2018, motorul de 2,5, are consum mediu de cand este masina de 8%.(rulaj de circa 150.000 km)
E masina care merge in Bucuresti, cu copii la scoala si la grdinita, zi de zi, apoi la lucru.
Plus drumuri extraurbane, ca pentru orice familie relativ tanara.
Consumul mai mare se obtine in extraurban. Varful a fost de 14%, mers foarte avantat si cu viteza pe autostrada.

Din acest motiv am renuntat la benzinar hibrid. Si am ramas la diesel, eu mergand preponderent extraurban.

Cu diesel am consum mediu de 8%, la motoare de 2,0 (si cu Visi, si cu XC60). Si o plaja de consum de la 6,5 pana la 10%.
Parca XC-ul e ceva mai economic totusi, la drum lung, nu si in oras. Justificabil prin diferenta de 10 ani intre masini.

Astept cu interes dieselul hibrid ...  Plug-in hibrid :)
« Last Edit: October 06, 2023, 09:14:12 AM by NicNic »
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #45 on: October 07, 2023, 13:21:48 PM »
Eu nu prea inteleg cum e cu mersul asta sportiv in oras. 
Nu ajungi nicaieri, mergi cu traficul sau  in jur de 50  cat e viteza legala daca e mai liber.  In nici un caz nu merg economic,la minim merg cat sa nu incomodez lumea. 
Unde e sportul ala.  gen ca bagi talpa la fund pana la urmatorul semafor sau trecere la 200m mai incolo ... ... in sfarsit..
« Last Edit: October 07, 2023, 13:40:25 PM by leeloo »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #46 on: October 07, 2023, 18:52:10 PM »
nu e nici sport nici timp...e doar factorul fun :)

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #47 on: October 07, 2023, 20:00:04 PM »
Inteleg, CTV-ul ala cand il ridici in ture se ridica parul pe mana.. :) , daca nu ai creste.. :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #48 on: October 07, 2023, 20:23:05 PM »
eu nu inteleg dar ... who cares :) peace !  O0

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #49 on: October 08, 2023, 11:19:13 AM »

Eram ironic.
Si 8 e bine pentru masina de 200 de cai.  E mai bine ca multe masini mai lente.
 Cum spuneam, am avut Toyota hibrid, un C-Hr 5 ani.  Stiu cu ce se mananca.  Ma refer la zgomotul clasic de CVT, Poate au mai izolat fonic modelele mai noi, ca se auzea naspa tare motorul in ture,  nu era mare placere   sa te joci. Stiu cativa care le-au vandut ca erau prea zgomotoase cand urcau pante.. :)   In schimb tinuta de drum era remarcabila pentru o masina de clasa aia. 
Ca orice masina , ai puncte slabe si forte.  Consumul era imbatabil oricum cand comparai cu ceva similar. 

andea79

  • *
  • 4007
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #50 on: October 08, 2023, 19:03:38 PM »
am inteles doar ca ... nu am inteles :))
fata de STI si pejos 107 eu in chr nu aud nimic adica mi se pare extraordinar de boring de silentioasa ... pot sa o chinui oricat tot nu aud nimic :)

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #51 on: October 08, 2023, 20:51:34 PM »
am auzit ca la facelift le-au mai antifonat.

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #52 on: October 27, 2023, 16:32:54 PM »
Am instalat si incaltarile noi 


Sunt mai silentioase decat alea originale. Inca nu am mers mai tare   dar asa par.  Cifrele oficiale o confirma.  E chiar remarcabil pentru o guma AT si all season.  Sunt curios daca o sa se vada ceva la consum, teoretic astea  sunt clasa E, cea mai rea .  O sa fie greu de determinat ca si vremea e din ce in ce mai friguroasa.. cat o fi de la vreme  si cat de la ele... o sa vedem. 
Acum ca am petrecut mai timp cu  masina, ma gandeam de ce nu au mai mult succes.  Nu numai Outback, Subaru in general.   
Pentru mine raspunsul este dinamica... 99 % din oameni prin Europa  vor cuplu jos si sa traga imediat. 
Desi in mers si daca te infigi in el, se misca oarecum ok.  Inca nu am incercat full de bagaje si 3 persoane  + caine sa vad cum e.. mai vedem la iarna, ma duc de Craciun in Alpii italieni, acolo se separa graul de pleava..    Prea putini simt subtilitatile cu transferul de greutate intre punti, centru de greutate jos etc etc.. si ajungem la teoria chibritului care nu intereseaza aproape pe nimeni. 
       Am crezut acum multi ani  cand aparut BMW   X1 cu tractiune fata  ca nu o sa cumpere nimeni asa ceva, dar probabil e printre cele mai vandute modele.
       Asta e adevarul, asta cauta lumea, sa fie de firma,   ecran mare, interior macar visual ok si bun la pipait, nu conteaza ca in 2 ani se umple de greieri,  sa traga de jos, sa ai un brake boost cat china. 
        Asta insemana  frane bune, cand abia atingi pedala sa  dai cu capul de volan, altfel e   degeaba.
   
   Ma uitam atelierul de detailing,  la pasarica aia  din echipa lor,  care a luat un Golf de vreo 10 ani, fara Car play sau Auto evident,   dar vroia navi, sa fie ecranul ala mare acolo bibelou. Navigatia aia veche de 10 ani era inutilizabila oricum si nici sa te folosesti  de ea cu telefonul nu puteai, dar zicea ca nu vroia  fara navi, ca  a cautat multa  vreme unul cu navi. Eram pe burta...  :)

Cica ca am evoluat.  Pai da,  acu nu mai avem mileu pe TV ... ca e prea ingust.  Macar navi sa fie..
« Last Edit: October 27, 2023, 16:47:48 PM by leeloo »

dan_b

  • 1236
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #53 on: October 27, 2023, 17:28:55 PM »
Sa rulezi cu placere Yokohamele! :)
Si eu am fost impresionat de silentiozitatea lor, iar la consum nu am sesizat modificari. Sunt curios cum vor fi pe zapada, daca gasesti :) Pe iarna nu am apucat sa le testez atunci.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #54 on: October 27, 2023, 19:29:20 PM »
Are diesel cuplu jos cat cuprinde. Pe viraje e accelerat.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #55 on: October 27, 2023, 23:30:54 PM »
Sa rulezi cu placere Yokohamele! :)
Si eu am fost impresionat de silentiozitatea lor, iar la consum nu am sesizat modificari. Sunt curios cum vor fi pe zapada, daca gasesti :) Pe iarna nu am apucat sa le testez atunci.
Le-am avut pe un Landcruiser, de asta am revenit la ele.  Si am urcat la niste cabane iarna Prin Ro cu el.  Zăpadă câtă vrei.  Am  oprit si am ajutat vreo 2 sa iasă sau sa ii întorc la vale măcar.   Chiar daca era si ăla 4x4, daca erau proaste pe zapada, nu urcam.  Si erau modelul anterior daca nu mă înșel,  nu cred ca sunt mai proaste acum. 
Au si pręt ok, la dimensiunea mea niște crossclimate. erau 160 de euro, astea le-am luat cu 110.  La aplicația mea, ceva offroad ocazional ușor, sunt mai sigur pe ele, ca au pereții laterali ranforsati. 
La restul. de activități, da mai bune niște Cross Climate.  Cu 30 % mai  bune ? nu știu, nu cred. 
Daca avea si niște cai mașina, era mai delicată treaba.  Având in vedere ca șanse sa merg f toare nu sunt nici daca vreau, pentru mine sunt ok.  . 
Mi se pare ca sufera cel mai mult la apa puțin mai  adanca, daca mergi noaptea mai tare si doamne ferește e apa
 mai serioasa acumulată,  acvaplanezi .  Am pățitt-o in Austria pe la 110.km/h, noapte ploaie, vizibilitate proasta ,   eram cu. LR Disco 4..  can simți ca pierzi vreo 2.5 t si îți joaca sub fund.. nu e plăcut.  Ceva rar, ca in general  in Vest  autostrăzile sunt drenate bine.  Dar fost ceva blând si treptat,  am corectat ușor,  ( după experienta f pozitiva cu Landcruiser, si pe LR  am instalat tot Yokohama, si era modelul asta AT015 )

Are diesel cuplu jos cat cuprinde. Pe viraje e accelerat.
Pana si femeile știe ca caii de diesel e mai  a dracu decât benzinarii :)

« Last Edit: October 28, 2023, 00:02:17 AM by leeloo »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #56 on: October 28, 2023, 00:05:00 AM »
Boss autosuficiența ta misogină e amuzantă  până la un punct.
Bucura-te de mașină sau ia-ți ce îți permiți/cum îți place.
Dar nu veni cu păreri  în contextul in care ai dat o sumă de bani si  parcă nu are cuplu jos, masina fiind benzină. Nu e dinamică când plec de pe loc sau la viteză mică deși e cutie CVT.
Cumpără diesel cutie manuală sau sti cutie manuală  și apoi povestește de dinamica.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

leeloo

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #57 on: October 28, 2023, 11:21:21 AM »
Ce spun eu si ce intelegi tu.
misogin.  Ok.  era o gluma, nu știu daca ai înțeles referința, era  un fel de jingle de la Radio Guerilla.

Imi plac mașinile pe benzina.  Am avut din 2006, cel puțin o mașina pe benzina in curte.
Am avut si diesel ca pur simplu, pana acum  câțiva ani, mașini de off-road benzina  nu existau in Europa, daca vroiam un 4x4 competent nu aveam de ales decât diesel.  Ce poți sa cumperi in Europa. daca vrei off road,  un pick up , Un Landcruiser, un LR. si Jeep Wrangler.   
Sunt mașini care fac. multe chestii bine dar vin la alt preț, cu alte costuri de întreținere. 
Sunt mulțumit de Outback.  La pretul de nou cel putin, e competitiv ca pachet chiar daca are niște bube. 
 
Si 2.5 e lent. Cel puțin varianta sugrumata  de Europa,  e la limita utilului.  Știam de când l-am luat, am făcut drive test 2 h + , am mers pe autostrada, DN, oraș..  peste tot. Se poate trai. 
   mi-aș dori mai mult ?   pai da,  daca tot e CVT măcar sa pună motorul lor pe sistemul hibrid de la Toyota .  Si atunci ai de ales,  îl lași la fel dar devine competitiv la consum sau  îl tunezi mai mult spre putere, sa îl ajute mai mult cuplul ăla instant de la electric.
Pai  pui. motor electric de 16 HP ? cred ca ăla de pe Prius I avea vreo '70 ... Ce boala faci cu bateria aia enorma care am înțeles ca e mai mare si decât la un Rav4  IAWD ?   De ce lași pompa de apa. compresorul pe curea si nu le electrifici ? Ai control fin, scapi de consumatorii parazitari.
Oricum. trebuie sa treacă si ei la hibridizare si . electrificare, le vei folosi pe încă 2 generații de acum încolo.
      Hibridele de la Subaru sunt făcute absolut cu curul.  Un manager pe acolo a zis hai sa mimam si noi ceva ceva, a dat niște bani din bugetul de  la cantină si a ieșit marele sistem de hibrid de la   Subaru.  Sin un sistem off the shelf de 48 de V era mai bun decât bătaia de joc de acum. 
     Mă bucur ca nu am luat un Forester.  ( mă atrăgea mult ca nu avea ecranul de neam prost si comenzile la clima si chestii mai importante pe butoane ) . Nu vreau neaparat super accelerație. ( am avut niște mașini respectabile si acolo, ultima mașina înainte de Subaru făcea 100 in 5.6 sec  ), am avut si CH-R. cu motorul de Prius si sincer, 2.5 asta e o mustata mai rapid.  Si făceam si cu ăla depășiri, mai greu, dar se putea. Mai vin  prin Ro odată de 2 ori pe an, știu cum se circula.  Am trăit cu el 5 ani foarte ok. 

măcar aici depășiri pe DN nu exista, si pe autostrada e adecvat, deci mă afectează mai puțin.
Daca aș sta in RO, nou cel putin nu as cumpara XV sau Forester.   Eu cred ca e motivul numărul unu pentru care nu se vinde nici in Ro nici in Europa.  Mai bine iei un CH-R de 1.8  la aceas bani, merge la fel si. ai consum de 5, sau mai pui ceva si te duci la 200 de cai, tot cu un consum decent.
Pana acum 2-3 ani, multe toyote nici APple CarPlay nu aveau,  si   hibridele  sunt toate CVT, totuși se vând mult mai bine.  Subaru nu se vinde ca puturos, si de multe ori. chiar daca e oarecum in rând cu lumea la câte un segment, cel puțin pare putoros,  si acolo pierde mult. 
E doar o speculație, dar asta cred eu. 
Si nu zic nu mai eu asta,  peste auzi.. da , e ok, ofera mult, e fiabil, nu se mișcă. 


Si nu dau in proprietarii de XV si Forester.  Sunt oameni maturi, fiecare face ce vrea cu banii lui.  Dar asta e părerea mea despre sistemul hibrid de la Subaru, e o gluma proasta.  Si  as trece si peste asta, dar.  când mai pui si cât de lente sunt, si rezervor minuscul..  pentru mine sunt de necumpărat.   
Daca nu imi plăcea sau nu își făcea treaba era la vânzare deja,  NU ar fi prima mașina vândută de mine  in mai puțin de un an de la achiziție. 
Outback e încă ok.  Mai vedem in viitor.  Eu îmi fac treaba cu el, daca nu am probleme cu garantia sau serviciile. plănuiesc sa îl țin măcar intre 3 si 5 ani . 
« Last Edit: October 28, 2023, 11:33:57 AM by leeloo »

Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #58 on: October 28, 2023, 21:01:45 PM »
Urmaresc topicul de la inceput, au fost intresante comparatiile Outbackului cu diverse autoturisme.
Am condus Outback dar pe mine nu ma reprezinta si nu mi se pare o masina super. Nu am comentat alegerile celorlalti utilizatori.
Cand am cumparat Forester-ul nu eram incatat de el deoarece veneam de pe un break turbodiesel care avea alt cuplu si se accelera altfel, la momentul acela detineam de mai bine de un an an un si un XV 2016 cu care circula sotia eu il conduceam ocazional, care era mult mai fasnet decat Foresetr-ul, mai aerodinamic si mai usor cu mai bine de 100 kg.
Am mers cu Forester-ul la revizie la Autokino si l-am rugat pe Paul sa-mi dea Outback-ul pentru un test drive, am parcurs cu el vreo 20 km, Forester-ul meu se mai misca mai ok decat Outback-ul, atunci m-am hotarat sa pastrez Forester-ul.
Am fost mirat de alegerea anvelopelor care eu le consider de calitate medie spre joasa, am avut Yokohama pe XV-ul vechi si mi sau parut jalnice, au fost inlocuite cu alte anvelope si masina a avut total alt comportament. Cred ca daca puneai Michelin CrossClimate sau Goodyear Vector 4seasons puteai sa spui ca ai niste cauciucuri care sa faca ceva pe iarna. Le-am folosit pe amandoua si cele de la Goodyear mi s-au parut chiar ok, momentan pe Forester am Michelin pentru ca cele de la Goodyear nu le-am gasit pe stoc si aveam un cauciuc taiat.
De cateva luni am schimbat XV-ul cu un XV mai nou, an de fabricatie  2021 e-boxer, pot sa spun ca este altceva, nu are legatura cu XV-ul vechi partea Hybrida este exact plusul de putere care ii lipsea sa-l faca mai placut de condus mai ales daca folosesti modul sport, iar referitor la rezervor nu vad chair asa mare diferenta intre 48 l si 60 l,  eu vad diferenta intre XV si Outback la portbagaj care nu il folosesc prea mult, ma interesea mai mult confortul masinii. Iar cand plec in concediu daca vreau sa plec cu XV-ul imi iau un bagaj mai mic sau pot sa pun un Thule pe masina si am rezolvat si problema bagajelor.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Outback 2023 poverty pack
« Reply #59 on: October 28, 2023, 21:40:13 PM »
Eu cu 300 km la un plin de benzina la XT ce sa mai zic...