Salut!
Nu am mai postat de ceva timp.. că am avut ceva motive, dar care în final s-au rezolvat bine.
În primii 12k km am urmărit și văzut că mașina consuma ulei, destul de mult (aprox 2 - 2.5L în 10-12k km, cu 0w20), după un drum până în Grecia și înapoi am văzut notificarea aprinsă de două ori ), am completat și am mers la verificare și rezolvare a problemei la service. Am avut noroc (și apreciez) garanția, că motorul a fost reparat: refăcut chiulase, ghiduri supape, segmenți + garnituri și ce mai era nevoie, eu plătind doar o parte a lucrării (așa presupunea garanția).
După reparație am fost plecat în vacanță până în Creta (cald, drumuri de munte, autostradă etc.), am mai făcut niște km și astăzi am făcut revizia post reparație la aproximativ 6000 km. A existat un consum de ulei, dar mic (150-200ml) poate și pentru că există un rodaj post reparație. Oricum ar fi, diferența de consum este uriașă, reparație pare că a fost cu succes, vedem tura aceasta.
Mașina are acum 162xxx.
Între timp, am schimbat un rulment spate și am deja în portbagaj piesele aferente unui clonc-clonc: bielete, capete de bară și brațe față, pe care le voi schimba săptămâna viitoare.
În altă ordine de idei, nu pot să nu amintesc cât de confortabilă a fost mașina la drum lung (București - Atena în aceeași zi), fără amorțeli și altele. Dacă motorul pare bine, ne ocupăm acum de bocpoc și sunețele.

Pe măsură ce mai trec km mai vin cu infos.
Și câteva poze prin care nu doar că m-am obișnuit cu această culoare, dar a început să îmi și placă.

