Lega...C 200
Subaru club Romania

Lega...C 200

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Lega...C 200
« on: August 09, 2025, 00:08:27 AM »
Nu aveam de gand sa fac jurnal pentru ultima achizitie, anticipand mult hate, dar nu am unde sa pun poze si sa imi tin o evidenta clara, plus ca jurnalele le tin pentru mine si viitorii proprietari, nu pentru hateri.


La putin timp dupa ce am luat Mazda 2, am ralizat ca masina indeplineste o mare parte din criteriile mele, dar nu toate. Si cred ca ma apuca criza varstei sau ceva, ca nu mai vreau sa tot aman si sa ma multumesc cu jumatati de masura.
Stiam clar ca vreau ceva care sa fie confortabil, sigur si sa imi faca placere sa o conduc in orice moment si la orice fel de drum.


Cautari de Subaru
M-am tot imbarbatat ca BRZ e ce trebuie, dar de 2 ani s-a spart tot asfaltul la intrarea in cartier pentru o legatura la apa si gaze a zonei invecinate si asa a ramas de atunci. Dupa ploi devine impracticabil drumul pentru orice cu valente sportive.
Mi-am zis ca XV e ce trebuie si ca nu mai am 20 de ani sa caut sute de cai si tot atatea probleme, dar efectiv nu pot cu depasirile alea. Combinatia de aspirat plus CVT rezulta o elasticitate dusa spre 0, ceea ce face sa para ca ori se chinuie de subturata ce e, ori de supraturata cand eu caut fix mijlocul.
Am intrat apoi in discutii cu un neamt, dealer Subaru, avea un Outback perfect, echiparea de top si toate optionalele din catalog, si doar 40.000km, din 2018. Superba masina. Din pacate mai mult eu vorbeam si neamtul imi dadea cu ignore total, iar banii nu erau putini, dar pachetul era atractiv. Am renuntat pentru ca era clara treaba. Doar un drum pana acolo ma putea lamuri si daca ceva nu era ok, ramaneam cu o plimbare intr-un colt al Germaniei.

Ca tot am mentionat banii, imi setasem un prag psihologic la 25.000 euro second hand sau 30-35 noua sau aproape noua cu garantie de la dealer.

Legacy ar fi fost fix ce cautam, dar nu se mai fabrica si oricum nu cu motorul care trebuie la noi. WRX-ul break ar fi fost vis, faceam leasing, imprumutam de la camatari, nu conta. Masina aia este tot ce imi doresc, dar Subaru ofera ce e bun doar in Asia si cate ceva prin Australia.


Cautari pe la alte marci
Deci, incep sa scot capul si pe la alte marci.
Civic - nu mi s-a parut nimic special, iar pe un Type R nu sunt pregatit sa dau 50.000.
Mazda 3 are ceva oferte bune dotari/pret - m-am convins cum e mazda. E o patura noua si frumoasa pe o canapea veche. Asa sunt toate componentele de la interior si pe sub ea tot ford focus a ramas
Ford ST break - mi-am jurat acum multi ani ca nimeni din familia mea nu mai cumpara Ford
Yaris GR - Tot mazda 2 cu si mai multa putere, tot o masina mica ramane
Audi A4 in alte echipari si cu alte motoare - mai am deja unul, si nu sunt chiar asa fan inrait sa tin doua de acelasi fel


Aproape de jackpot
Gasesc un Lexus IS200t 2017 sau IS300 facelift-ul de prin 2019 inainte sa o strice si pe asta oferind doar variante hibrid. Pe foaie era masina ideala. Deja cautam roti. Motor 2.0 turbo montat longitudinal, tractiune spate, 245 cai, automata cu convertizor aisin, injectie dubla, pe net toti laudau fiabilitatea si faptul ca au ajuns la 300.000km doar cu revizii normale, proprietarul tras la indigo cu mine. Masina pastrata OEM+. Adica revizii la 6-7000km, frane DBA, schimbate preventiv piese ce erau supuse unor recall-uri prin SUA, dar nu si in Europa, ceva roti aftermarket care aratau bine dar nu erau JDM, masina arata bestial pe afara. La interior cam stearsa, fiind echiparea de baza si fara prea multe dotari. In mers, senzatie cum sta pe curbe si totusi absoarbe denivalrile, franele demential de bune ca feeliing si forta de franare. Din pacate cei 245 cai se simteau ca 145. Masina este setata sa fie confortabila si sa nu rupa aderenta, sa traga liniar si sa iti dea puterea doar sus de tot in ture. Plecarile de pe loc sunt mai slabe ca la un Subaru aspirat cu CVT. Am taiat 3 benzi si ma rugam sa apuc sa trec inaintea traficului din fata, care era departe rau. Dupa ce am trecut, a inceput sa accelereze si eu deja cautam frana. Adica penibil rau. Am rugat proprietarul sa ma lase sa plec tare cu ea de pe loc, a fost de acord si tot neimpresionat am fost. Adica BRZ-ul aspirat se simtea ca un muscle car pe langa asta.
Proprietarul nu lasa nimic la bani si atunci nici nu faceam mare deal. Cu mare dezamagire in suflet am mers mai departe.

Trec la varianta de rezerva, un Audi TT coupe (4 locuri), 2021, quattro, 240-250 cai, misto tare masina, 32.000km, vorbesc cu proprietarul, eram plecat in concediu si ramane sa ne vedem cand ma intorc. De plictiseala, rulez un carvertical, raport RAR complet si imi apare masina cu multe semne de intrebare. Nu era clara tara de destinatie, fusese prin Spania, inmatriculata in Romania si radiata din Spania cam la un an si ceva dupa ce fusese inmatriculata in Romania si vanduta apoi. Deci, ceva necurat, inca o buza umflata, proprietarul nu prea stia de revizii, dar se jura ca merge perfect si ca i-a mai facut el un schimb de ulei cand a luat-o.

Revenind la cautari
Dupa ce am vazut mai multe masini, deja cam stiam ce vreau, adica 2.0 turbo intre 150 si 250 cai, sa aiba cuplu, sa fie din clasa medie si sa bifeze anumite dotari de confort, dar mai ales sa se simta cel putin la fel de bine ca A4 la capitolul dinamica. An minim 2017 si maxim 2020-2021 cand s-au prostit toti cu ecrane la climatizare si hibride pe hartie.
Deci mai aveam efectiv de vazut doar BMW desi nu ma pot asocia cu marca, Alfa Romeo desi am pus mana pe multe si doar daca le arati lanterna se decoloreaza toate emblemele si plasticele de la exterior, asa ca alternativa ar fi fost Mini Cooper S/JCW clubman sau countryman.
M-am lecuit de mini dupa ce am citit pe net unde le e lantul de distributie si cum are obiceiul sa piarda ulei pe acolo. Am fost sa vad unul si avea pata de ulei fix unde scria pe net ca trebuie sa fie, la doar 37.000km.



Deznodamantul


Deja stateam de ceva timp fara masina. Mersul pe jos imi facea bine, dar panicat ca vine toamna si o sa am nevoie de masina ma pun sa epuizez toate anunturile de pe net, mai arunc cate un ochi pe la reprezente, mai cochetez cu un Golf R din 2017, mai stau putin pe ganduri la un GTi din 2023, epuizez OLX, Autovit, mobile, autoscout, facebook marketplace... si imi aduc aminte ca exista publi 24.
Deschid aplicatia, pun aceleasi filtre si ma lovesc anunturi care nu mai existau pe nici un alt site de publicitate. In filtrele mele apare si un titlu atractiv, desi nu mi-am dorit vreodata sau am aspirat la aceasta marca, un Mercedes Benz.  Deschid anuntul, descrierea suna conform cerintelor, pozele ma cam fac sa deschid ochii larg, pretul in buget, sun si stabilesc o vizionare.
Nu spun nimanui, nu aveam asteptari mari, ma gandeam ca o sa fie si mai greu si mai puturos si cu ruliu mai mare ca A4 sau ca Lexusul testat in trecut. Plecam spre el cu gandul ca mai adaug pe lista o masina condusa care nu imi spune nimic.
Dupa o incurcatura cu locul intalnirii si o amanare de cateva zile a vizionarii, deja ma gandeam ca e teapa sau ca e un semn, dar in final ajung sa testez cu adevarat masina, conducand-o aproape o ora pe diferite drumuri si doua saptamani mai tarziu ajung sa fiu proprietarul exemplarului din acest jurnal.

Detaliile in postarea urmatoare...
« Last Edit: August 09, 2025, 00:45:14 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #1 on: August 09, 2025, 00:11:19 AM »
Ce este?
Mercedes Benz C200 cod w205, adica 2.0 benzina turbo, montat longitudinal, injectie directa (doar directa :( ), 184 cai, tractiune spate, automata cu 7 trepte, nu mai stiu denumirea echiparii dar stiu ca e cu business package si optionale de vreo 8k euro. Business pack vine cu rezervor marit de 66l si baie de ulei motor marita la aproape 7l  :-* O0
Este din 2017, un singur proprietar, revizii la Tiriac auto anual, baterie schimbata, doar motorasul de la portbagaj schimbat in istoric ca si probleme, vopsea originala cu doar cateva puncte mici de pietricele pe capota si un punct deja sigilat pe parbriz, interiorul efectiv ca nou, presuri textile nefolosite si cel mai important... !!! masina nu a circulat niciodata iarna!!! Drept urmare, nu are nici anvelope de iarna, dar ar fi stricat traditia sa nu fie nevoie sa ii cumpar eu.
KM la momentul achizitiei: aproape 40.000km. Am trecut eu borna in timpul testarii.

Dotari: nu mai enumar, masina a fost 50.000 in 2017, deci are multe pe ea, fara sa fie prea multe si inutile, dar are fix ce cautam, fara trapa, si desi am zis ca nu mai iau masina cu piele la interior, nu stiu din ce coaja de mandarine e facuta asta, dar nu se incalzeste in soare mai tare ca textilul.

Pai daca a bifat aproape tot de pe lista, mai ramane sa povestesc si cum se conduce, caci acesta era factorul decisiv. M-a surprins tare masina inca de la inceput si inca o descopar.
In mintea mea, Mercedes era cea mai confortabila, cea mai grea si cea mai lenesa dintre Audi, BMW si Mercedes. Fiind aceeasi generatie ca A4, pot face o comparatie directa.
Masina se simte ca are mai multa putere, este mai rigida si sta mai bine pe asfalt decat A4 avand exact aceleasi dimensiuni la anvelope, are o directie mai rapida si mai precisa, fara sa subvireze cau audi, franarea mai consistenta si poti sa lucrezi cu pedala sa obtii exact franarea pe care o doresti, raspunsul la acceleratie este imediat, si aici nu este datorita motorului, ci datorita felului in care este setata cutia, chiar si pe modul confort sau eco, fiind tinut motorul ceva mai turat si mai mult timp in treapta de viteza atunci cand inaintezi constant sau oscilezi acceleratie-frana.
Nu mai zic ca este jucausa in giratorii daca te dai la ea, dar iti spune clar cand e la limita si incepe sa plece spatele.
Cel mai mult imi place ca in traficul bara la bara se comporta extraordinar, spre deosebire de Audi care te tot impinge si nu vrea sa te opresti sau la plecarile de pe loc trece in treapta 2 dupa primul metru parcurs. Aici tine treapta 1 si mergi cu ea pana atingi o viteza mai mare.

Practic, fata de audi, are o suspensie mai rigida (probabil varianta cu perne de aer e mai pufoasa - a mea e cu amortizoare normale), dar in schimb a reusit sa duca la bun sfarsit ceea ce Audi a lasat pe "lasa ca merge si asa" la capitolul raspuns si feedback, agilitate, dinamica etc.  Cu alte cuvinte, are tot ce e bun la audi si nimic din ce e rau la audi. Pentru mine, este un daily perfect si imi place mult si cum arata si toate detaliile de la interior si cum este construita, pe care poate o sa le mentionez intr-o postare viitoare.

Probleme: capacul de la suportul de pahare din consola centrala nu mai sta inchis. Si marea problema este ca de cand l-am luat, am mers de 3-4 ori cu el. In rest imi fura sotia cheile si eu merg cu Audi  :-[
Pret: undeva intre 20 si 25.000.



Poze si mai povestesc si alta data.















« Last Edit: August 09, 2025, 00:36:19 AM by MihaiFlorescu »

dan_b

  • 1432
Re: Lega...C 200
« Reply #2 on: August 09, 2025, 09:46:52 AM »
Sa o stapanesti sanatos!
Se vede si din poze ce emana: eleganta, confort, dinamica :)
Arata superb la interior, exteriorul e ce trebuie oricum, etalon Mercedes.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

NicNic

  • 252
Re: Lega...C 200
« Reply #3 on: August 09, 2025, 10:00:56 AM »
Superba.
Sa o folosesti mult si bine!

Pare o masina potrivita pentru stilul: confort, eleganta si placere la utilizare.

Chestia cu incalzitul tapiteriei de piele ma deranjeaza si pe mine.
La un XC60 zici ca iti pui fundul direct pe grill-ul incins ...

Mercedes este marca pe care o apreciez si eu cel mai bine.
(Dar sa fie unul din modelele dezvoltate in-house, nu ceva din seria A ...  ;) )
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

Xander

  • 1338
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Lega...C 200
« Reply #4 on: August 09, 2025, 11:48:53 AM »
Să o folosești cu plăcere ! 
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

dmp

  • *
  • 201
Re: Lega...C 200
« Reply #5 on: August 09, 2025, 11:53:22 AM »
Sa o conduci cu placere!
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #6 on: August 09, 2025, 22:14:10 PM »
Multumesc!

Continuam cu povestitul...
La 40.200km am schimbat filtrele de aer, urmand ca uleiurile si o verificare amanuntita sa fie facuta la reprezentanta.
Initial nu stiam de ce gasesc filtre de polen de doua tipuri, apoi am aflat ca sunt doua. Unul de praf, afara si unul de particule fine dupa ventilator. Impreuna cu sistemul de ionizare si cel de parfumare, masina asta chiar are grija de ocupanti.

Toate filtrele de la reprezentanta erau mann, deci tot pe astea o sa merg si eu in continuare.
Cost: cam 500 lei doar cele 3 filtre.







Al doilea de polen, din interior, pe care o sa il schimb mai rar este fix ce am pus si in audi. Este cel mai scump filtru din piata, dar merita. Antifungic, antibacterian, cea mai fina filtrare posibila... ideal pentru alergicii la ambrozie. Multumesc si acum celui de pe forum care a mentionat filtrele cu polifenoli. De atunci doar asta pun.




Apoi, daca tot era interiorul in starea asta, am zis sa il conserv. Am aplicat o protectie ceramica de la colourlock, dupa o curatate temeinica, desi doar volanul avea nevoie de curatare. In spate nu a stat nimeni, iar in fata stergea fostul proprietar cu servetele pentru piele.
Initial nu mi-a placut pe piele intrucat a devenit usor alumecoasa, dar a disparut efectul. In schimb, a ramas aspectul mat. Deci e ok. Pe plasticele fine nu imi place ca lasa urme si fiind ceramica, se sterg cam greu. Mi-a ramas putin pe butoanele de pe volan si s-a cristalizat intre ele. Macar sunt protejate. O sa se duca in timp..
In schimb, pe plasticele grosiere e foarte bun bun. Am aplicat peste tot. Chiar stergi urmele de pantofi de pe praguri cu o carpa umeda si atat. Sa vedem cum se sterge pielea dupa ceva utilizari cu haine inchise la culoare. Ei zic ca usor. Vedem...

« Last Edit: August 09, 2025, 22:18:15 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3174
  • The other right!
Re: Lega...C 200
« Reply #7 on: August 11, 2025, 09:27:52 AM »
Felicitari, sa te bucuri de masina! Arata bestial din punctul meu de vedere.

Nu stiu de cand aveai tu dureri in cot de grija hater-ilor, dar din cate imi aduc aminte, pe forumul asta parca nu prea avem genul ala de oameni. Nu se pun intepaturile amicale, da?  :D

De ce te-ai jurat ca never again Ford? Fix la ST break ma dusesem si eu anul trecut, dar nu m-am impacat cu scaunele... atat. In rest, sa stiu in ce am intrat, ca printr-un concurs de imprejurari noi avem in familie 3 forduri. Numai forduri...  :o

Legat de injectia directa, ce parere aveti despre anumite solutii care "curata" stuff? Eu am folosit ceva de la LiquiMoly la Focusul din 2007, care evident nu este cu injectie directa dar la care spre surprinderea mea a avut un efect sesizabil. In schimb pe la review-uri, cei cu motoare cu injectie directa spuneau ca a facut minuni.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 5378
Re: Lega...C 200
« Reply #8 on: August 11, 2025, 09:54:46 AM »
hater-ilor... nu prea avem genul ala de oameni.

Aici m-a pierdut si pe mine  ???

Ok, mai degraba as merge pe jos in Grecia decat cu pomul asta de craciun, dar aia nu-nseamna ca-i desconsider nefericita alegere.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #9 on: August 11, 2025, 12:35:16 PM »
Hai ca am fost dur cand am zis hateri. Mai degraba m-am referit la mistouri si intepaturi :) La muttli ma asteptam sa fie primul cu ceva comentarii acide. Probabil ca alt raspuns ar fi primit un Megane RS pe care pusesem ochii, dar nu am putut trece peste tableta verticala din bord si faptul ca face 270 cai dintr-un 1.8.

Forester, legat de Ford, am avut 2, ambele luate de noi. Fiesta vanduta dupa 5 ani si 65.000km a fost ok-ish. Deja incepusera sa se rupa chestii pe la gurile de ventilatie, in rest fara alte probleme.  Deci plastice proaste in general. Focusul 2007 in schimb a fost dus de la 0 la 240.000km cu revizii la timp. In cei 14-15 ani cat a fost la tatal meu, pe langa toate reviziile anuale la reprezentanta, cred ca a mai bagat cel putin inca 12.000 euro in reparatii si cand a plecat masina, a plecat pe 1000 euro cu multe probleme. Cam tot motorul uns de ulei si cutia care nu mai mergea. S-au schimbat brate fata/spate, caseta, arbori cu came, diverse cuple de plastic porcnite, cutii de vacuum din cauza carora ramasese fara servo frana si ABS, curatat si schimbat EGR-ul de 3 ori, radiator, 3 ambreiaje, ceasurile de bord, diverse reparatii pe la imobilizator, balamalele de la usi trosneau ca usa de la sifonierul lu' bunica, s-au mai rupt arcuri de amortizor fara sa fi avut rugina pe ele mai mult de cateva puncte, luminile pe la interior pocnite, tot ce tine de revizii uzuale necesita desfacerea unor suruburi prinse in plastic, deci dupa 7 ani deja nimic nu mai statea prins, carcasa filtrului de aer motor o trageai cu totul afara... le-a avut pe toate. Am schimbat aripile fata intrucat se gaurisera efectiv de rugina. Bagai pumnul in partea de jos. Sa ziceam ca poate nu a spalat-o corect sau nu a curatat frunzele temeinic dar totusi... Consuma un scuipat de motorina, dar bagai banii inapoi pe alta parte. Si asta era o masina intretinuta de noua, care a mers foarte mult in afara orasului.



Sa revin la masina. Am scos-o putin din oras in acest weekend. Nu prea departe, dar suficient. Pe scurt, imi place. Trage Impinge bine de tot si este altfel setat fata de audi. Daca A4 trage bine de la 2000 dar se plafoneaza la 5, asta trage de la 3000 si trage bine de tot pana spre limitare.
Am fost la ai mei la curte, pe DN1 in Tancabesti. A trebuit sa intorc duminica seara pe DN inapoi spre Bucuresti. Va dati seama ca se ivesc mici portite in care trebuie sa te misti cu talent. A plecat frumos in intoarcere, fara sa simt ca arunca spatele, desi auzeam cum scartaie rotile, dar sistemul de tractiune a pastrat o traiectorie consistenta, predictibila, controlabila si a pus si puterea jos fara sa fie nevoie sa iau piciorul din acceleratie.

Am intrat si pe o portiune mica de autostrada. Pleaca de la 120 spre 150 de nu ai treaba. Stiu ca cioara isi lauda puiul, dar cutia asta e setata superb. Sta fix unde as vrea fie turatia si asteapta sa vada ce faci. La A4 e prea nerabdatoare sa scada turatia cand tu poate doar ai luat piciorul din acceleratie ca vezi o bovina care nu stii ce face in fata ta si cand revii pe gaz, te trezesti ca a schimbat in treapta superioara deja, e subturata si schimba iar o treapta inferioara. La C te lasa in treapta aia chiar daca esti la 3000 si sta cateva secunde pana sa faca ceva. Suficient cat sa continui accelerarea. Sunetul motorului e misto in ture mari.
Penalizarea acestui regim de condus ceva mai turat, cam 1-2 l/100km in plus fata de audi. Dar mertia. Poate scoate consumuri similare cu A4 doar daca mergi pe cruise. Altfel, nu prea te lasa cu turatia sub 1500. Audi o tine si la 1100 daca poate.
Ah, si e diferenta probabil si din tipul de anvelopa. Continental Sport Contact 5 pe C versus Pirelli Powergy noi pe A4.

Trebuie sa ii echilibrez rotile. Plus ca eu cand o verificasem, vazusem DOT 2022 la una din rotile din fata si ca toate au uzura uniforma si sunt acelasi model. Cu ocazia primei spalari temeinice, am vazut ca pe spate are DOT 2016  :-[ >:( Macar sunt pereche stanga-dreapta, dar a pus noi doar pe fata. Pana la iarna cu astea sta. Vad eu la primavara ce fac.
Oricum nu mai vede Continental. Pe fata au 3 ani si sunt crapate rau pe exterior. Arata la fel de imbatranite ca cele de pe spate.
« Last Edit: August 11, 2025, 13:18:16 PM by MihaiFlorescu »

dan_b

  • 1432
Re: Lega...C 200
« Reply #10 on: August 11, 2025, 14:16:31 PM »
Cred ca nu e o idee buna sa lasi pe spate anvelopele vechi - 9 ani vechime la anvelopele cu tractiune, e prea riscant - se tocesc extra la fiecare demaraj si probabil d-asta si simti efectul de "fuga" spate in anumite sprinturi sau viraje.
Asa cum ai observat si tu la cele de pe fata, daca au deja fisuri / crapaturi la 3 ani vechime, iti dai seama in ce hal mai corespund tehnic alea de 9 ani...
La fel am fost si eu dezamagit de Dunlop-urile cu care venise Isuzu, dupa 3 ani vechime aveau crapaturi de "piele de elefant"...
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #11 on: August 11, 2025, 14:47:44 PM »
3 luni nu e panica. Mai ales ca nu am planificate iesiri din oras.
Clar ca la primavara nu le mai pun pe masina.

marr

  • 2278
Re: Lega...C 200
« Reply #12 on: August 11, 2025, 18:11:37 PM »
Deci bossu si-a tras mașina de baștan !
Bun așa !
Sa fie intr-un ceas bun si sa  nu te plictisești prea curând de agregat.
Si nici sa nu-ți facă “curat” in portofel.

PS: Daca ai ajuns de la 6 stele la una singura, se cheamă evoluție sau .... ?

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #13 on: August 12, 2025, 07:55:41 AM »
Multumesc Marius!

Stii vorba aia: Mergem inainte ca inainte era mai bine.

Pana sa ma plictisesc de asta, e posibil sa ma plictisesc de audi, pe care il conduc cam des in ultima vreme  ;D

marr

  • 2278
Re: Lega...C 200
« Reply #14 on: August 12, 2025, 08:23:56 AM »
...
Pana sa ma plictisesc de asta, e posibil sa ma plictisesc de audi, pe care il conduc cam des in ultima vreme  ;D

Been there, done that !
Daca voiai sa te plictisesti tu de masina ta, trebuia sa-i placa doamnei mai putin decat masina ei.

PS: In alta ordine de idei: Happy wife, happy life !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Forester

  • 3174
  • The other right!
Re: Lega...C 200
« Reply #15 on: August 12, 2025, 10:19:45 AM »
...
Daca voiai sa te plictisesti tu de masina ta, trebuia sa-i placa doamnei mai putin decat masina ei.
...

Haha, Mihai inca n-a invatat asta se pare!  ;D

Ia uite la mine cu Kuga, am luat aftomata - nici nu vrea sa auda nevasta sa se atinga de ea! Am pus-o cu forta de 2 ori, cu texte de genul "poate mi se face mie rau, sa stii sa ma duci la spital"  ;D Si i-a placut in modul sport, da' tot degeaba!
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14186
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Lega...C 200
« Reply #16 on: August 12, 2025, 10:48:53 AM »
Aha, asa am zis si eu cand i-am aratat A4 si a strambat din nas ca e automata.
Dupa o saptamana a zis ca nu ii mai trebuie manuala.
Asa ca ai grija cum te joci cu focul.

C manual nu am gasit. De fapt,  era singurul pe benzina la momentul achizitiei care sa nu aiba sute de mii de km.
« Last Edit: August 12, 2025, 10:50:34 AM by MihaiFlorescu »

marr

  • 2278
Re: Lega...C 200
« Reply #17 on: August 12, 2025, 11:44:27 AM »
La mine-i mai simplu - daca nu-mi iau un Forester, nu-i niciun pericol !  8)

Cel putin deocamdata ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020