Nu imi place sa am litere lipite pe spate, in mare parte pentru ca aduna mizerie sau se deterioreaza mai repede si ajung sa arate urat. In plus, e un detaliu in plus la care trebuie sa fiu atent la spalat si polish.
Asa ca azi am facut debadge si la asta, urmat de polish pe tot portbagajul si stopuri. Cam asta a iesit:






Pas cu pas descopar diferente de calitate. Sunt detalii, de multe ori nevazute. Suportul de numar se prinde in 4 suruburi, nu 2 cum au multi, iar felul in care este gaurit portbagajul si felul de prindere departe de niste simple saibe sudate sau presate. Sunt niste nituri cu filet interior sau nu stiu cum sunt facute, dar totul inspira calitate fara sa se faca rabat.
Poate ca o sa ma loveasca si pe mine gremlinii electronici cum patesc multi si o sa imi bag piciorul in el de Mercedes, dar pana atunci o sa ma bucur si o sa ii recunosc si prezint calitatile.
Ah, nu mai stiu daca am scris. Am masurat vopseaua. Strat subtirel, cum se poarta in zilele noastre in intervalul 100-120 microni.
Dupa achizitie am aflat ca masina are aproape toate elementele de caroserie din aluminiu, exceptie facand aripile spate si stalpii. Practic, sasiul e de otel. Cam de asta nu vedem aripi si praguri gaurite de rugina la unele modele.
La A4 parca doar capota si portbagajul sunt din aluminiu. Nu mai stiu plafonul.
Iar vopseaua, desi subtire, foarte dura. Am dat cu ce am avut mai abraziv sa scot imperfectiuni minore de la spalari incorecte (panza de paianjen - cum se vede pe stop era si pe vopsea). Dar asta inseamna ca este foarte putin probabil sa mai vada asa ceva la mine si la felul in care o spal. Acum inteleg de ce arata asa bine desi a fost spalata in majoritatea timpului la tunel de fostul proprietar.