chip subaru forester 2,5xt
Subaru club Romania

chip subaru forester 2,5xt

Cristi

  • 190
chip subaru forester 2,5xt
« on: February 21, 2011, 22:35:45 PM »
Salut. Sunt curios sa aflu daca cineva si-a pus chip tunning pe forester de 2,5 xt?
Subaru Forester 2,5xt

Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #1 on: February 22, 2011, 17:14:32 PM »
Si eu sint curios daca si-a pus cineva pe Diesel ?
Forester Diesel 2010

Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #2 on: February 22, 2011, 19:54:58 PM »
Mi-a facut Sebastian de la Racing Code - ecu tuning pe 2.5 xt zilele trecute.

Sunt diferente mari...

Rezultate:

http://i.imgur.com/Xl1zG.jpg

Cristi

  • 190
Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #3 on: February 25, 2011, 21:39:14 PM »
La ce putere ti l-a dus? 270 de cai? Cat te-o costat? Consuma mai putin la mers lejer?
Subaru Forester 2,5xt

Cristi

  • 190
Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #4 on: February 25, 2011, 21:42:07 PM »
Scuza-ma...acum am vazut...263 de cai
Subaru Forester 2,5xt

Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #5 on: March 03, 2011, 20:58:05 PM »
263 cai la roata... Asta ar trebui sa fie pe undeva pe la 300 la motor. Cuplul a crescut la 400 la roata.

Consuma mai putin daca merg normal cu ea, si mai mult daca am piciorul greu.

M-a costat distractia vreo 600 de euro dar cred ca se merita pentru ca face soft customizat pe masina tu, si nu soft de serie.


type_ra_555

Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #6 on: March 03, 2011, 21:28:34 PM »
cit aveai cuplu inainte? transmisia e stock?

Cristi

  • 190
Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #7 on: March 04, 2011, 11:37:05 AM »
Ai 2 softuri, unu mai nervos si unul mai econom? Am inteles ca cei de la recing code pot oferi asa ceva.
Subaru Forester 2,5xt

Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
« Reply #8 on: March 06, 2011, 21:17:16 PM »
type_ra_555 : Cuplul era 320 la motor.
Transmisia e stock si incerc sa am grija de ea cat mai mult pentru ca stiu ca sunt la limita puterilor ei :)

Cristi : Eu am 2 softuri dar nu am unul nici unul economic. u
Unul principal si unul de back-up care intra in cazul in care motorul are detonari sau benzina e de proasta calitate.
Cel  mai bine e sa vorbesti cu Sebastian si sa ii spui ce iti doresti de la masina.