Subaru Videos
Subaru club Romania

Subaru Videos

Re: Subaru Videos
« Reply #1200 on: December 11, 2021, 16:26:07 PM »
XV 2022 - prototip

&t=95s

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Videos
« Reply #1201 on: December 11, 2021, 18:10:37 PM »
Mișto blocantul ăla. Nu putea și Subaru să îl ofere opțional contra cost și să facă bani din asta?

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru Videos
« Reply #1202 on: December 11, 2021, 18:22:46 PM »
Nu e cam imprevizibil un blocant pe drumurile "normale"?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Videos
« Reply #1203 on: December 11, 2021, 19:12:17 PM »
Vrei sa spui că un STi este imprevizibil?

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Subaru Videos
« Reply #1204 on: December 11, 2021, 20:18:12 PM »
Nup, nu pot spune nimic, nu am condus unul.

La un moment dat cochetam cu ideea unui TorqLocker, dar din ce mai citeam, un blocabil devine problematic pe curbe mai stranse, unde poate e si ceva zapada/strat alunecos. Evident, probabil tine si de modul in care accelerezi, dar cred ca e de luat in considerare.

burtal

  • 444
Re: Subaru Videos
« Reply #1205 on: December 11, 2021, 22:43:10 PM »
XV 2022 - prototip

&t=95s

da nimic nou neasteptat ... vor pune aceleasi faruri hidoase de pe noile modele si pe xv ... si aceasi tableta imensa si inutila la interior .... job done .... new model.


Mișto blocantul ăla. Nu putea și Subaru să îl ofere opțional contra cost și să facă bani din asta?

Ai am zis si eu de cand au zis ca fac versiunile Wildernes ... si sincer ma asteptam sa aiba din fabrica...cu cat pot creste costurile de productie (vorbim de mii de diferentiale luate la pret sepcial ,)  daca un torquelock din ala costa 500-600 dolari .
Probalema din punctul meu de vedere e ca face tzaca-tzaca tot timpul si accentuat in curbe....de aia un dif adevarat ar fi fost bine venit

Adica spre deosebire de cele normale ....aici clar intentia si marketingul este de masina de offroad mediu ... nu ca e family car cu care mai ajungi si la cabana lu matusa tamara.


Desi era mai bine la sectiunea  versus ... pun aici




« Last Edit: December 11, 2021, 22:45:13 PM by burtal »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Videos
« Reply #1206 on: December 11, 2021, 23:37:48 PM »
Face tzaca doar daca da roata in gol. Nu e blocant  din acela nebun sudat la un BMW din '90.

Eu așa am înțeles.despre cel in cauză.

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1207 on: December 11, 2021, 23:43:10 PM »
Matador vs Pirelli sau Michelin.
Nu neg calitatile allroad de la audi. Dar e vs pe cauciuri. Matador alea nu prindeau nimic.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

burtal

  • 444
Re: Subaru Videos
« Reply #1208 on: December 15, 2021, 00:36:32 AM »
daca 4 roti (gen 3 dif blocate) se invarteau in gol  pe pamant da ... puteai zice ca e de la cauciucuri .... au si ele rolul lor evident .... dar aici se vad clar limitarile tuturor sistemelor (in cazul subaru , culplu mic si cvt care se taie ca maioneza ) zic eu...roti pe care sistemul nu are putere suficienta sa le miste ,sau nu aloca suficient, desi aderenta e acolo

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1209 on: December 15, 2021, 08:20:18 AM »
Când nu are putere sa miște o roata, alta se mișca. Ghici de ce ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Subaru Videos
« Reply #1210 on: December 15, 2021, 10:49:48 AM »
Menajeaza planetara de la roata cu aderenta?  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Videos
« Reply #1211 on: December 15, 2021, 14:51:07 PM »
Părerea mea este că prima generație de x-mode care încerca să compenseze lipsa blocantelor taie mult din elan și oprește mașina, in loc sa o lase să avanseze. Apoi e ca și cum ar încerca să plece de pe loc din poziții dificile pentru orice mașină.
Comportamentul este inferior vechilor modele doar pentru că înainte nu era niciun sistem care sa frâneze atât de tare roțile pe accelerare plus un blocant slab pe spate la unele modele, dar macar era.

Abia cu dual x-mode au rezolvat problema cu Deep Snow/ Mud.
« Last Edit: December 15, 2021, 14:52:55 PM by MihaiFlorescu »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1212 on: December 15, 2021, 16:14:22 PM »
Menajeaza planetara de la roata cu aderenta?  ;D ;D
;D Găsiseră un deal bun sa rupă mașini de sosea.
Au făcut vizualizări atâta contează.
Mihai a spus bine cu xmode, numai ca ei omorâseră cvt-ul pe loc și nu au mai încercat in alte moduri.
Cu cauciucuri bune eu zic ca treceau obk-urile, fie cu elan, fie cu xmode.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

burtal

  • 444
Re: Subaru Videos
« Reply #1213 on: December 19, 2021, 01:43:20 AM »
nu a zis nimeni ca nu ajungeau sus cu sau fara xmode ... aia s-au oprit in mijloc tocmai ca sa streseze sisteme la max, ca asa cu elan urcau si cu dacie 1310
Si nici nu e cine stie ce deal... un deal in care se prezinta o incurcisare de axe ... majoritatea "drumurilor" de pe coclauri au asa ceva daca sunt cu inclinatie sufiecienta sa le spele ploaia...nu e nimic hardcore sau ceva ultra mega offroad acolo. Producatori lor zic ca nu sunt doar masini de soasea...

De aia ziceam ca obk wilderness ar fi trebuit sa vina cu un LSD pe spate din fabrica .... ca aia nu mai e masina doar de sosea,...conform subaru si echipei lor de marketing.   OBK normal nu l-am vazut cocotat pe un munte cum este prezentat wildernes

Mi se par mai relevante filmuletele  astea decat un roller test facut pe loc drept si fara incarcare......


Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1214 on: December 19, 2021, 08:10:55 AM »
Din ce spui tu burtal, așa zic și producătorii ca sunt de light offroad.
Nu te opresti cu ea in panta cu înclinație accentuată, încălțată cu cauciuri de doi lei, suspendată pe trei roti, ca sa demonstrezi ca e awd și nu 4x4.
Legat de obkw, pare ca merge mai departe de obk obișnuit, dar nu stiu dacă se cațără pe pietre.
« Last Edit: December 19, 2021, 08:14:39 AM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

dan_b

  • 1236
Re: Subaru Videos
« Reply #1215 on: December 19, 2021, 12:09:01 PM »
Anvelopele sunt foarte importante.
Si la fel de importanta este experienta soferului si cat de bine cunoaste masina - la Subaru e ok sa o lasi putin sa patineze, ca apoi sa directioneze tractiunea pe roata cu aderenta. La alte masini faci degeaba asta, doar te afunzi.
Am testat XMode pe noul Forester iarna trecuta, am povestit la un moment dat, am fost impresionat. Era o panta cu pietris, deci conditii optime pt aderenta slaba, dar masina a urcat frumos, pas cu pas. Mi-a placut mai mult in varianta CVT cu XMode decat in varianta manuala cu reductor.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

burtal

  • 444
Re: Subaru Videos
« Reply #1216 on: January 06, 2022, 23:21:07 PM »




sigur avelopele sunt de vina intotdeauna

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1217 on: January 07, 2022, 01:06:22 AM »
Dacă sunt săraci și nu au bani de anvelope. Uzează uleiul in cutie. ;D
Alea erau cauciucuri de sosea se vede pe profilul lor.
 Burtal îți recomand sa încerci și tu o urcare.
Încearcă in panta de 3-5 grade cu cauciurile de asfalt și apoi încearcă și in panta de 15-20 grade cu același cauciucuri. Vezi ce diferența este.
Eu am încercat cu nokian snowproof plecat din vârful pantei de 2-3grade,pe gheata, cu mașina plină, cu xmode și merge.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

burtal

  • 444
Re: Subaru Videos
« Reply #1218 on: January 07, 2022, 23:41:57 PM »
astea 2 clipuri vin in continuare spuselor cazacului sau ce era ala...ca ii moare la intrare ca sa zic asa.

Nu e vorba ca nu putea sa urce ..... cu elan suficient urci si pe everest cu bicicleta .... nu aia vor sa zica astia cu filmele lor.

Vor sa zica ca  CVT-ul se taie ca maioneza sau ca motorul nu are putere destula (ceea ce mi-e greu de crezut).

Rav4 ala avea senile si nu am vazut eu .... de aia a urcat nu ?

am fost cu un hatchback pe grindurile din delta ....suit si coborat de pe diguri si tot asa... inclinatii destul de mari nu stiu daca 20grade ....dar 10 sigur .... cu cauciucuri de vara de sosea si am trecut , sigur cu morcovu in cur .... dar am trecut...si nu as mai repeta experienta

Cand vezi, cel putin in filme cazacului,  ca e clar ca pe spate stanga se duce toata greutatea masinii si sitemul nici nu incerca sa o miste, si clar nu e lipsa de aderenta ..... ceva e dubios .... ori awd ala e fail ca nu distribuie unde trebuie ... ori la roata nu ajunge suficienta putere sa miste masina ..... your pick :)


Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Videos
« Reply #1219 on: January 08, 2022, 08:25:30 AM »
Eu cred ca cvt-ul are anti-prost. Dacă in primele versiuni te lăsa sa dai in ea pana se încălzea uleiul și apoi nu te mai lasa sa te joci aiurea. In versiunile ulterioare nu te lasă sa pui presiune aiurea pe cutie.Și cumva e normal, nu trebuie sa strici mașina acolo sau sa pleci de pe loc in situații care nu întrunesc condițiile de aderenta. Sau sa schimbi uleiul din cutie la fiecare ieșire pentru ca ii dai pana fierbe in loc sa te pregatesti corespunzator.
« Last Edit: January 10, 2022, 22:30:57 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20