L-am vazut pe cel de la eblog si se potriveste in mare cu parerea mea. Nu sunt de acord cu ce spuneau ei ceva de scaune ca sunt sus, sau ceva de genul acesta desi sunt montate pe sasiu. Probabil nu sunt obisnuiti cu subaru si geamurile mari sau vizibilitatea peste ce ofera altii si de acolo senzatia de stat sus. Pe final au revenit si au zis ca e vizibilitatea foarte buna.
Sistemul ei il descriu mild hybrid, dar eu zic ca e hybrid.
Atelierul de detailing... aici am apucat sa vad cam un sfert. O sa ma uit la tot sa vad ce zice si daca o conduce. Cat am urmarit eu vorbea despre fisa tehnica si sunt perfect de acord cu doua lucruri: cifrele de pe hartie nu inseamna nimic si cel mai bine e sa te duci sa testezi masina ca de asta sunt masini la drive test si ca sistemul este hybrid si nu mild. Eu fac o diferentiere simpla. Are motor electric si masina poate fi propulsata de un motor electric? Daca da, e hybrid. Daca nu, dar poate sa ruleze la liber cu motorul oprit sau sa stea la semafor mult cu motorul oprit, atunci e mild.
De acord cu preturile. Un Q3 la mega oferta de final de generatie e 40k, tractiune fata, mild hybrid, scaune fata manuale si nu cred ca are cruise adaptiv ci doar cel normal. Deci daca incerci sa il echipezi ca pe xv-ul de baza, iesi chiar peste echiparea de top ca pret.
Edit: bag disclaimer. Nu retin si eu tot ce se spune prin aceste clipuri, asa ca decat sa spun la modul general ca e sau nu opinia mea aliniata, cel mai bine puteti sa intrebati specific daca ceva din spusele lor va ridica suspiciuni sau vreti si o alta opinie.
O sa ma uit si la restul. Aveam asta in plan doar asa de distractie, sa vad cum prezinta niste jurnalisti care testeaza masini zi de zi, de la toti producatorii.