Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: nen3i on April 14, 2025, 10:57:51 AM
-
Salut,
Am un XV din 2018, cutie automată, motor 2.0L benzină.
Ieri am lăsat cheia în contact vreo 3h și am observat după 3h că îmi pâlpâia DLR de la un faruri. Eu credeam că toate sunt stinse la mașină .. anyway am rămas fără baterie după isprava asta și a trebuit să iau curent de la o altă mașină.
Acum mă gândesc să schimb bateria, fiind cea din fabrică montată pe mașină.
Ce baterie recomandați pentru Start-Stop?
Pe bateria actuală scrie 20HR 62Ah CCA620A D23(JIS) iar în manual este recomandată bateria Q-85
Mulțumesc
-
Eu recomamd Banner sau Exide . De verificat inainte de montaj sa nu fie deja sulfatate. slab incarcate sau prea vechi.
-
OEM la XV hibrid 2021 e tot banner.
Recomand exide din experienta cu forester diesel.
-
luna aceasta vreau să schimb bateria că iar am rămas fără curent în parcare.
Ce recomandați AGM sau EFB ?
-
Aparent OEM e efb. Agm e superioara la temperaturi scăzute.
-
Ai cumva și o recomandare de baterie?
Serviceul unde merg de obicei mi-au propus Bosch 65ah EFB start / stop
-
Pentru schimbarea tipului de baterie de pe masina trebuie tinut cont daca sistemul de incarcare al masinii permite tehnologia de incarcare specifica bateriei ce se va monta pe masina.
In general, AGM in loc de EFB ar fi ok. Invers, nu.
Dar eu prefer sa pastrez tipul de baterie conform indicatiei producatorului masinii ...
-
(https://imghoster.co/ib/f4nbLt55jEsqbwN_1748449274.jpg) (https://imghoster.co/en/EnbLOBHvVI66y3r)
Aceasta este bateria de pe mașină iar în carte este trecută bateria Q-85.
Este AGM sau EFB