Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT

flexybill

Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« on: February 24, 2012, 23:01:43 PM »
Salutare tuturor,
M-am capatuit (a se subintelege "cumparat") cu un ForestIer pe care d'abia acum incep sa il inteleg...:)
Diferente mari intre 4x2 si 4x4, intre 105CP si 177...plus multe altele, dar sper sa le descopar usurel pe toate si sa am parte cat mai mult de ele...
Am sa-mi "strig" nedumeririle pe ici-colo, sper sa nu ma alergati...pe strada :)

Pana una alta, bine v-am gasit si sa ne-auzim cu bine!

Felix

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #1 on: February 24, 2012, 23:39:49 PM »
Bine ai venit Felix si multi Km fara incidende.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #2 on: February 25, 2012, 10:12:16 AM »
Bun venit! Mai multe detalii despre masina si poate si poze... vezi sectiunea feedback cum se pun pozele pe forum.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #3 on: February 25, 2012, 11:25:42 AM »
Salutare!
Buna alegere, da mai multe detalii despre masina...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #4 on: February 25, 2012, 19:05:51 PM »
:(((
uite subaru... nu e subaru...

Acu o saptamana am vazut prima masina Subaru Forester (eram in cautare de un 4x4 necesar iarna (si nu numai) in zona Tunari...
Dupa ce prin eliminari succesive am dat de Forester, sun la primu' vanzator...masina se daduse... Incerc si la al doilea si inca era valabil anuntu. Omu dragut, se ofera sa vina la mine a doua zi. O vad, facem un mic drive-by printre case, place si la mine, place si la sotie...ramane sa se mearga luni (asta care tocmai a trecut) la un service de-al unui prieten sa dea verdictu' final. Zis si facut, se face testarea, se observa o mica buba la radiator, se cere a doua opinie, se stabileste pretu' final si gata, masina e a mea. Am facut (eu si colegul meu care a umblat cu ea pe la acte) cel mult 50 km sa zicem.
Aseara dau de forum si ma inscriu victorios (impins de la spate de un amic pasionat de masini si search-uri online ). Vad si ca azi era o intalnire nu departe de mine, dar din comoditate, lene sau "rusine" sa apar din prima zi cu o masina despre care sincer nu stiu mare lucru, nu ma bag. In schimb, hotarasc cu sotia (sau in fine...mai mult ea) sa mergem la ...un hypermarket din baneasa (sa nu dau nume cica :P)
Ne urcam in masina, merem frumos, dau ici colo 100 sa vada si ea cum fuge, ce mai...eram mandru de noua (veche) masina.

Time out:
 sa zic aici ca am condus de la Trabant, Dacia 1300 (a mea), Solenza (a mea), Logan, Espero, Opel Astra (al meu), Hyundai Santa Fe (al doilea model), Fiat Stilo (al meu), duba, camion, tractor...(ultimele doua ocazional si pe unde e "liber"), ce mai, nu m-am urcat de ieri la volan si chiar daca nu am sute de mii de km la bord, ma obisnuiesc rapid cu orice masina cat timp nu trebuie sa o duc la limite (nu-mi place).

Sa revin la poveste:
Trec frumusel prin Pipera, trec de Zoo, fac stanga si trag imediat dupa curba pe dreapta sa imi las sotia sa conduca si ea nitel... (am eu o problema de cativa ani si nu prea rezist in dreapta, asa ca gestul meu a fost facut cu mare strangere de inima...). Ma refuza dragalas, asa ca ma urca iar la volan, plec de pe loc si opresc sa cedez trecerea celor dni sens opus inanite sa fac stanga prin fata ambasadei US.
Vazand ca vine o masina din "zare", accelerez mai tare tragand de volan stanga, intru pe drumu' respectiv si....moare motoru?!?!? Franez, dau la cheie din nou...nimic.
Spre rusinea mea (ca deh, facusem capu' calendar consoartei ca ce masina rezistenta si fiabila mi-am luat), tre sa ma dau jos si sa imping masina inpoi in fata portii ambasadei (sperrand sa nu ma alerge inarmatii...ca n-aveam unde sa o imping singur nici sa ma impusti: drumul avea doar o banda din cauza zapezii, masini care veneau si din fata si din spate...)

Una peste alta...pana la urma am fost nevoit sa chem o "targa" sa imi duca pacientul la spital (N.R.: service) si pe coleg sa vina sa ne ia cu Solenza si sa ne continuam drumu la cumparaturi (daca tot am ajuns asa aproape de destinatie)

Masina avea : benzina (3/4), ulei (peste max), curent...cam tot ce (zic eu) i-ar fi trebuit sa porneasca, dar in afara de invartit demarorul nu reusea sa faca altceva. Cum pana luni (cand intra mecanicu' in ea cu tot ce are) nu pot sti exact ce are, nu-mi ramane decat sa ascult aici pareri pertinente despre comportament asemanator la alti padurari turbati...

:((

P.S.
cred ca ar trebui mutat topicu de fapt...e un fel de descriere noob combinata cu probleme intampinate...sorry...:((

P.P.S.
Cum stateam eu cu consoarta in masina asteptand targa cu avariile puse, au mai trecut doua forestiere spre carrefour (oups), da' nu le-a murit masina cand au facut stanga la ambasada...:))
« Last Edit: February 25, 2012, 19:07:39 PM by flexybill »

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #5 on: February 25, 2012, 19:17:55 PM »
Destul de neplacut... sunt curios sa ne spui ce are!
Singura chestie care imi vine in minte este senzorul care taie benzina! Este montat pe la radiator... 8)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #6 on: February 25, 2012, 19:25:45 PM »
hmmm...cumva in partea stanga a radiatorului? parca p'acolo era si fisura descoperita...
LE:
cautand acum pe net (damn, azi mi-am lasat ipadu' acas ca nu lucreaza clientii...si ce bine mi-ar fi prins...), vad ca la altii (de p'afara) a mai aparut (poate) aceeasi problema, manifestata prin: lumini de R DIFF, Brake, Battery (asta nush la mine) si pierdere de servo...si cica era ceva la alternator? nu mai traversez bucurestiu' acu sa verific firele alea.:)))
« Last Edit: February 25, 2012, 19:51:38 PM by flexybill »

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #7 on: February 25, 2012, 19:49:25 PM »
Din pacate la Forester nu stiu unde este exact... :(
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #8 on: February 26, 2012, 00:37:40 AM »
Avand in vedere ca tocmai ce am demontat si montat la loc o masina si nu am gasit nimic legat de taiat benzina in caz de ceva nu cred ca asta e problema.E posibil sa fie benzina proasta sau mai rau altceva decat benzina.Mai ezixta posibilitatea sa se fi f...udulit pompa de benzina sau sa fi iesit fro mufa ceva care nu era pusa bine.In mare subaru e o masina simpla cu doo mufe la motor si cam atat.
Bafta si tine-ne la curent cu problema.Si sfatul meu....nu te apuca sa cumperi piese pana nu esti 1000% sigur ca trebuie.

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #9 on: February 27, 2012, 10:20:21 AM »
Am o intrebare...Ai bagat schimbatorul in park?Desi nu ti-ar mai fi invartit deloc.Si eu am patit treaba asta cand am vrut sa iau o curba mai tare si s-a comportat ca si cum nu regresase viteza in cutie si eram cu a 4 a la 15 km/h.S-a oprit motorul,dar a pornit dupa aia.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #10 on: February 27, 2012, 10:23:58 AM »
Si eu merg cu gandul la pompa de benzina, mai ales ca nu a repornit motorul. Bazaie cand pui contactul?

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #11 on: February 27, 2012, 11:09:17 AM »
@celalalt: am incercat si in P si in N, acelasi rezultat...
@MihaiFlorescu: cin'sa bazaie? Demaroru invarte ca la o masina fara benzina sau una la care bagi o cheie fara CIP...
mai astept nitel si imi sun mecanicu'....vad ca el ma tine pe jar si nu ma suna (daca o fi terminat sau macar daca s-a luat de padurar:))

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #12 on: February 27, 2012, 11:13:49 AM »
Vorbeam de pompa. Cand pui contactul si astepti sa se stinga beculetele, ar trebui sa auzi pompa cum lucreaza.

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #13 on: February 27, 2012, 11:22:15 AM »
sincer...n-am idee...
dar legat de beculetele care trebuiau sa se stinga, e normal sa ramana aprinse : R DIFF TEMP, Brake, AT OIL TEMP?

hrr...si din pacate d'abia peste vreo ora se ia de masina mecanicu'...avea altele la rand :((
« Last Edit: February 27, 2012, 11:24:16 AM by flexybill »

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #14 on: February 27, 2012, 11:34:32 AM »
AT TEMP OIL ramane aprins dupa pornire doar daca e prea incins sau nu e suficient.Oricum pana porneste nu prea se sting multe becuri.Tine-ne la curent ca suntem si noi curiosi.

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #15 on: February 27, 2012, 13:20:51 PM »
curea de distributie rupta, vreo doua supape strambe...una peste alta, inteleg ca va trebui demontat cam tot motoru, rectificat nush'ce chestii, alea alea...distractie de 1000+ E....
Si cand te gandesti ca s-a schimbat distributia nu de mult...(asa spunea vanzatorul si cureaua pare relativ noua)...
N-aveti si un emoticon cu pistolu' la tampla?...:(

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #16 on: February 27, 2012, 13:25:19 PM »
nasol.trebuia sa schimbi si tu distributia cand ai luat-o.ciudat totusi ca se mai invartea motorul.

bafta

flexybill

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #17 on: February 27, 2012, 13:27:54 PM »
pai...am luat-o de o saptamana si omul spunea ca d'abia a schimbat distributia...
repet, cureaua pare noua...dar ce anume s-a facut acolo...numai el si cei care au umblat stiu...
nice way de-a deveni subarist...:(

vrea cineva sa cumpere un Stilo? acu chiar ca trebuie sa-l vand ca sa repar Foresteru...
« Last Edit: February 27, 2012, 13:30:09 PM by flexybill »

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #18 on: February 27, 2012, 14:36:51 PM »
nasol rau, pacat de incident... pana la urma nu e o tragedie... se face... dar imi pare rau ca ai inceput cu reparatii la Foresterul tau... sa stii totusi ca e o masina buna si in general fiabila.

multa bafta!
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

celalalt

Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
« Reply #19 on: February 27, 2012, 14:49:30 PM »
Cureau poate parea noua si dupa ce i-a trecut vremea.