Forester Diesel MY2010
Subaru club Romania

Forester Diesel MY2010

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #160 on: August 27, 2018, 14:59:11 PM »
Iar avem saci de ciment in portbagaj!!!   :o
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #161 on: August 27, 2018, 15:02:47 PM »
Iar avem saci de ciment in portbagaj!!!   :o
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #162 on: August 27, 2018, 15:03:57 PM »
Iar avem saci de ciment in portbagaj!!!   :o
trăiască cine se pricepe!
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #163 on: August 27, 2018, 15:06:43 PM »
@Andea79 explicatia e simpla, pentru ca asa a calculat producătorul. Am avut si eu probleme cu cel înainte de intercooler si de după, si am incercat cu coliere sport si cot de silicon. Cel de silicon după ic  nu se umfla corespunzător în funcție de încărcarea filtrului si forțează în IC si in coliere. Masina trage mai bine pana începe să scape.
@Aldos ,ca un pățit iti recomand originalul.Sunt presiuni mai mari decât va imaginati si siliconul balon nu ajuta la variațiile plin/semi-gol date de dpf. Originalul se mărește/micșorează treptat.
Cel mai afectat la diesel cand scapă presiune este dpf-ul, se încarcă prost si nu se regenereaza  corespunzător, turbina incepe sa fluiere la anumite grade de încărcare ale dpf.  Succes!

Am avut probleme si cu furtunul despre care vorbesti tu.
L-am inlocuit cu unul de silicon, acum 4 ani.
De atunci nu am mai avut probleme cu el si nici cu filtrul de particule.
De fapt, eu nici nu imi dau seama cand se regenereaza filtrul ala. Mereu aveam max 30% incarcare la el, cand mergeam la SMT si puneau testerul pe masina.

In alta ordine de idei, am vb la SMT si mi-au spus ca astazi sunt al 10-lea posesor de forester diesel care suna sa spuna ca s-a rupt dracia asta de plastic !
Asa ca, aviz amatorilor !
Cei cu diesel, ar fi bine sa verificati, sa nu patiti ca mine !
Norocul meu a fost ca eram in Grecia si aproape de oras.
Daca pateam in BG, pe cine stie ce coclauri...

marr

  • 2205
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #164 on: August 27, 2018, 16:35:14 PM »
Mergea si asa, doar ca mai catinel ....

La Forester nu mi-a crapat tulumba aia, dar mi-a cedat colierul ce o fixeaza pe turbina ...
Mergea OK la turatii mici, cand acceleram era mai distractiv ... not !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #165 on: August 27, 2018, 18:26:12 PM »
Mergea si asa, doar ca mai catinel ....

La Forester nu mi-a crapat tulumba aia, dar mi-a cedat colierul ce o fixeaza pe turbina ...
Mergea OK la turatii mici, cand acceleram era mai distractiv ... not !

La mine, din cate am vazut (nu mi-a dat prin cap atunci sa fac poze), s-a rupt acolo unde era prins colierul.
Daca te uiti in poza de la Foreste, la capatul dinspre turbina, are o portiune cu niste nervuri verticale. Acolo s-a rupt.
Probabil de asta au reusit grecii sa fixeze bine mansonul ala, pt ca pe turbina a ramas o bucata de plastic, iar pe "tulumba" a ramas inelul ala,

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #166 on: September 16, 2018, 01:57:52 AM »
Am reusit sa intru in posesia piesei.
A durat 2 saptamani !
Pret: 680 RON.
Urmeaza sa o montez.

Intre timp, a cedat si improvizatia facuta la greci.
A trebuit sa o aduc cu platforma de pe A1.
Nu s-a rupt mansonul, ci a iesit pur si simplu de pe stutul acela de la turbina.


Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #167 on: June 04, 2019, 12:31:46 PM »
Salutare !
Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pt componentele kitului de ambreiaj SACHS 3000 950 066 ?
Eventual niste poze?
Este varianta Heavy Duty de la Sachs, care este mai scumpa decat cea normala, 3000 950 006.

Pe scurt:
Am achizitionat un kit la un pret mai mult decat avantajos (presupun ca a fost o eroare pe site-ul lor) si am primit cutia desigilata.
Sunt curios daca am primit ce am comandat, sau a fost "operata o inlocuire subtila" cu componente din kitul 3000 950 006.
Pe net nu gasesc nimic despre codurile respective, pt ca se vinde doar la kit.
Multumesc.



Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #168 on: June 11, 2019, 15:37:59 PM »
Am facut un drum la Brasov pentru schimb de ambreiaj.
Multumesc pe aceasta cale din nou celor de la AKI !

Foarte ok lucrarea, atmosfera, mecanicul, interactiunea cu clientul !

In plus, la recomandarea mecanicului, mi-au facut o curatare a senzorului de presiune turbo (sper ca nu l-am botezat).
Dupa cum arata, parea necuratat niciodata, sau, in cel mai bun caz, o singura data, la schimbarea motorului.
Acum masina se misca cu totul altfel !
Nu stiu daca voi faceti curatarea acestui senzor periodic, dar mi s-a recomandat ca aceasta operatiune sa fie efectuata cel putin o data la 2 revizii, daca nu se poate mai des.
Va recomanda calduros aceasta operatiune !
Se simte imediat in comportamentul masinii !


Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #169 on: June 11, 2019, 15:52:10 PM »

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #170 on: June 11, 2019, 18:48:40 PM »

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #171 on: July 08, 2019, 14:09:36 PM »
14459AA630, inlocuit de 14459AA631, inlocuit de14459AA632
e in jur de 130 EUR si daca mai adaugi transport, nush daca mai merita efortul.

Salutare! Aveți idee pe unde găsesc și eu în zona Sibiului tutunul acela din plastic care face legătura între intercooler și turbina? Codul produsului este  14459AA632 și este pentru un Forester Sh diesel. Multumesc.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #172 on: July 08, 2019, 17:44:39 PM »
Eu am gasit pe olx din dezmembrari si am pus in loc de conducta (furtun) plastic  din metal de la modelul euro4 si s-a potrivit perfect.
Plus ca pare muuult mai strong.A mea e euro 5 ,probabil si a ta e tot euro5 daca e conducta din plastic.A costat 150 lei .Cea originala ,din plastic trece de 900lei noua si din pacate nu tine foarte mult.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #173 on: July 08, 2019, 18:45:10 PM »
Asa arata conducta de metal cu care am inlocuit pe cea de plastic:

https://i.postimg.cc/x84n7dMq/IMG-20190409-WA0000.jpg

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #174 on: July 08, 2019, 22:47:47 PM »
Asa arata conducta de metal cu care am inlocuit pe cea de plastic:

https://i.postimg.cc/x84n7dMq/IMG-20190409-WA0000.jpg

Salut, exact cu aia am și eu probleme. La auto Kino e 1250 de lei, fără manopera. Pe net nu știu exact ce sa caut, am cautat de pe cod dar nu am găsit nimic. O sa ma uit pe olx sa vad dacă găsesc ceva. Nu ai cumva poze și cu cea din metal? Adică cea de la euro 4. Da, a mea este euro 5 ca și a ta. Mulțumesc mult pentru răspuns.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #175 on: July 08, 2019, 23:08:10 PM »
In poza e cea de metal.
Cu multa placere.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #176 on: July 09, 2019, 08:21:39 AM »
In poza e cea de metal.
Cu multa placere.

Când spui metalic, te referi la partea din mijloc a tubului? Capetele cred ca sunt cauciucate.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #177 on: July 09, 2019, 13:15:25 PM »
da

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #178 on: July 09, 2019, 13:19:49 PM »
da

Oky. Mersi mult. O sa caut sa vad pe unde găsesc. Momentan sunt la Sibiu și de aici plec spre Cluj. Când ajung în București o sa vad dacă găsesc ceva. Piesa luata de tine, de pe ce mașina a fost? Forester, impreza, outback, legacy?

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #179 on: July 09, 2019, 16:05:04 PM »
De pe Forester SH euro 4.