Subaru Impreza STi 2008
Subaru club Romania

Subaru Impreza STi 2008

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #40 on: April 04, 2013, 01:23:52 AM »
Multumesc Concrion pentru sfaturi, m-ai luminat putin, din pacate eu sunt novice in lumea asta..si am multe de invatat. Toate informatiile imi sunt tare de folos! O seara frumoasa tuturor!

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #41 on: April 04, 2013, 07:02:53 AM »
Vendras, vei gasi o groaza de informații pe forum, multe dintre ele contradictorii. Important e sa știi sa le triezi. Ce a recomandat japonezul si ce a demonstrat practica sunt lucruri total diferite. Japonezul nu a dat recomandări pentru acțiuni in cazul in care ți se #%$Ž pistolul 4...  ;)

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #42 on: April 10, 2013, 16:30:47 PM »
Am luat intr-un final ulei Motul 300V 15w50 .
De asemenea buji noi noute originale subaru de la reprezentanta, maine merg pentru schimburi si revizie :D
Apoi urmeaza upgrade la sistem audio, probabil si sistem navigatie ,senzori parcare si nu in ultimul rand camera marsalier.
Iar ca si incaltari am decis sa ii comand anvelope de vara Michelin Super Sport 3 pe 245/40/R18 .

Planurile nu se opresc aici, va continua... :D

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #43 on: April 10, 2013, 16:41:29 PM »
Eu ulei de asta folosesc iarna. Pentru vara am "pe teava" 20W60. Eu zic ca ar fi bine sa-l tii pe asta care l-ai luat deja pentru iarna, iar pentru vara sa mergi cu 20W60, ca sunt temperaturi mai ridicate. Uite aici ce a recomandat cineva care se pricepe: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1393.10
Sistem audio unde iti pui? Unde ti-am recomandat?
Legat de navigatie, nu cred ca are sens. Parerea mea. Ce vrei sa-ti pui? Din-aia originala? Eu am pe STi si nu are harta pentru Romania. In schimb arata ok. Dar cred ca este si foarte scumpa...
Senzorii de parcare sunt utili. Si camera pe marsarier. Mai ales la semafor cand ai o masina in spate...  ;)
Si eu am aceleasi anvelope si sunt multumit de ele, pana acum.
Spor la modificari. Poate ne vom intalni vreodata si vei vedea ce i-am facut eu, ca sa-ti mai vina idei.

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #44 on: April 10, 2013, 16:45:05 PM »
ai fi bine sa vorbiti si de un apartament de inchiriat daca o tineti in ritmul asta :))

http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1656.0  daca esti interesat lip-ul e la fel ca al lui Ket dar din pacate nu se potrivesc la mine nici una nici alta

RACING CODE

  • 67
  • SUBARU EXPERT - chiptuning & dyno
    • www.racingcode.ro
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #45 on: April 10, 2013, 16:51:42 PM »
Am luat intr-un final ulei Motul 300V 15w50 .
De asemenea buji noi noute originale subaru de la reprezentanta, maine merg pentru schimburi si revizie :D
Apoi urmeaza upgrade la sistem audio, probabil si sistem navigatie ,senzori parcare si nu in ultimul rand camera marsalier.
Iar ca si incaltari am decis sa ii comand anvelope de vara Michelin Super Sport 3 pe 245/40/R18 .

Planurile nu se opresc aici, va continua... :D


Felicitari ai facut alegeri foarte bune!
Atentie la filtrul de ulei sa fie o marca buna si de evitat MAN.
Intervalul de schimb recomandat la ulei 5000Km.
Verificarea nivelului de ulei se recomanda la fiecare plin de benzina.
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast  = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #46 on: April 10, 2013, 16:58:24 PM »
ai fi bine sa vorbiti si de un apartament de inchiriat daca o tineti in ritmul asta :))

Da, sa stii ca asta se intrevede. Dar a venit vara si ne cazam la o mie de stele...  :D ;D ;)
Dar tu parca ai vorbi din experienta?...

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #47 on: April 10, 2013, 18:29:53 PM »
Tare replica Naiman ;D
Vendras se pare ca te-ai virusat si tu :D

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #48 on: April 10, 2013, 22:23:30 PM »
nu din experienta ca inca nu am inceput sa bag tare in masina :D

dar pe viitor poate o sa am la chirie apartamentul de la ct :)) si nush cum sa fac reclama :P

concrion

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #49 on: April 11, 2013, 11:09:50 AM »
Salut,
Cred ca faceti o mare confuzie referitor la uleiuri.....una e ce se recomanda pentru masina de week-end cu care se iese pe circuit si care merge maxim 5000 km pe an (probabil) alta e ce va trebuie voua pentru masini de strada.
Uitati-va si pe forumurile din afara si daca vreti va pun in contact cu cineva care este specializat pe uleiuri.....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza. Si eu am vrut sa pun ulei de curse, apoi ma batea gandul la 15w50, insa dupa 30 min de discutii cu omul (in care mi-a explicat si importanta coeficientului de vaporizare...pe langa vascozitate....a presiunii cu care merge masina, etc) am ales 5w40. Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil. Iarasi o chestie interesanta pe care o folosesc....busonul de la baia de ulei este magnetic (e de la greddy) la fel folosesc si la diferentiale....sunt ale dracului de bune (si puternice....de fiecare data se intreaba mecanicii de ce nu ies ;)) adunand pilitura (la diferentiale) sau ce se mai gaseste pe acolo.
Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui, ideea e sa nu iei de bun nici ce zic eu, nici altii, ci sa te documentezi cat mai mult (aici, dar mai ales pe forumurile externe, cu mult mai multa experienta si utilizatori)
P.S. Vad ca toata lumea recomanda uleiuri dar nimeni nu spune ca un radiator suplimentar de ulei te ajuta enorm (daca folosesti masina la maxim sau peste :) )....nu e scump, nu e greu de montat, dar iti asigura linistea. Eu tot am zis sa pun atat la cutie cat si la motor, dar lenea e cucoana mare.......

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #50 on: April 11, 2013, 11:32:03 AM »
....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza.

Unde se poate face asta la noi, cat dureaza si cat costa?


Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
MOTUL zice foarte clar ca 300v se schimba la 5000km sau 3-4 luni. Eu am mers si 1 an, dar pana in 5000km si motorul este in mintile lui la 181.000km. Cat despre vascozitate, pana si in carte la mine scrie ca daca masina este condusa agresiv sau in zone cu temperaturi de peste 40 grade se recomanda cresterea vascozitatii de la 5-40 pana la 20-60 in functie de cat de cald este si cat de tare se merge cu masina. Optiunile intermediare sunt variate: 10-40, 10-50, 15-50 atata timp cat respecta normele ACEA A3. Eu personal cred ca nu ajung in nici un caz sa am nevoie de 20-60, asa ca 15-50 pentru utilizarea actuala si uzura motorului este mai mult decat suficient din primavara pana toamna.


RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil.
Filtrul OEM este cel mai indicat. Am avut insa si MAN si WIX si nu am avut probleme. Daca vrei mai bun decat OEM, poti alege filtrul roz produs de STi.
« Last Edit: April 11, 2013, 11:39:47 AM by MihaiFlorescu »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #51 on: April 11, 2013, 17:22:31 PM »
Salut,
Cred ca faceti o mare confuzie referitor la uleiuri.....una e ce se recomanda pentru masina de week-end cu care se iese pe circuit si care merge maxim 5000 km pe an (probabil) alta e ce va trebuie voua pentru masini de strada.
Uitati-va si pe forumurile din afara si daca vreti va pun in contact cu cineva care este specializat pe uleiuri.....sau luati mostre de ulei si mergeti cu ele la analiza. Si eu am vrut sa pun ulei de curse, apoi ma batea gandul la 15w50, insa dupa 30 min de discutii cu omul (in care mi-a explicat si importanta coeficientului de vaporizare...pe langa vascozitate....a presiunii cu care merge masina, etc) am ales 5w40. Iar apropo de uleiurile astea....cautati alti producatori (in afara motul) care ofera mai multe informatii despre domeniile de utilizare si modul de schimb a uleiurilor.
RC are dreptate....filtrul de ulei sa aibe macar 99.5 % filtrare....recomand: greddy, amsoil, k&n. Eu am folosit de la cei trei producatori, si mi-a placut cel mai mult amsoil. Iarasi o chestie interesanta pe care o folosesc....busonul de la baia de ulei este magnetic (e de la greddy) la fel folosesc si la diferentiale....sunt ale dracului de bune (si puternice....de fiecare data se intreaba mecanicii de ce nu ies ;)) adunand pilitura (la diferentiale) sau ce se mai gaseste pe acolo.
Ma rog, fiecare face ce vrea cu masina lui, ideea e sa nu iei de bun nici ce zic eu, nici altii, ci sa te documentezi cat mai mult (aici, dar mai ales pe forumurile externe, cu mult mai multa experienta si utilizatori)
P.S. Vad ca toata lumea recomanda uleiuri dar nimeni nu spune ca un radiator suplimentar de ulei te ajuta enorm (daca folosesti masina la maxim sau peste :) )....nu e scump, nu e greu de montat, dar iti asigura linistea. Eu tot am zis sa pun atat la cutie cat si la motor, dar lenea e cucoana mare.......


Imi poti spune si mie codurile busoanelor de la greddy ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #52 on: April 11, 2013, 20:00:06 PM »
Proaspat intors din service , unde am schimbat uleiul cu Motul 300V 15w50 , 4,5 L au intrat, schimbat bujiile, filtru ulei,filtru polen  pe care l-am primit bonus  + reducere la buji :D asta ca si paranteza ca baieti de la Subaru au fost draguti ) , am facut si un test de compresie care a iesit perfect (il voi atasa mai jos)..deci suntem pe drumul cel bun,..zic eu :/

Cat timp am asteptat la service ca operatiunea sa aiba loc (aprox. 3 ore), bineinteles ca tot omu am ''probat'' produsele lor din vitrina, printre care bineinteles si un STi din 2012 albastru frumos:D, la care am avut un mare soc.... cand am aflat ca pretul lui actual cu discount de la 48K TVA inclus,,, a ajuns la ...........32 K TVA inclus...:)))  mi-a trebuit vreo 30 min sa imi revin, deci se poate......

Test compresie
« Reply #53 on: April 11, 2013, 20:06:48 PM »


Uploaded with ImageShack.us

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #54 on: April 11, 2013, 20:22:14 PM »
Aaa, da..problema,
Uitasem.., masina are o admisie si flitru de aer HKS , care din pacate astazi cand l-am dat jos pentru a fi curata, am descoperit cu stupoare ca avea topit gulerul din plastic pe care se monteaza colierul...acum..stie cineva unde pot gasi cat mai urgent un alt filtru HKS ? neaparat original!
am sunat la colina si nick racing..dar..doar la comanda..:(

concrion

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #55 on: April 11, 2013, 21:17:40 PM »
Salut,
Uite eu de aici am dat comanda pentru busoane:
http://www.rallysportdirect.com/2006-Subaru-Forester-XT-Limited-2.5L&ymm_view=specific_category&ymm_view_category=Lubricants%20and%20Fluids
Trebuie ales tipul de masina, motorizare, etc....si apoi vedeti ce se potriveste.
Vendras, unde ai facut testul de compresie ? Cat a durat ?
Seara buna.
« Last Edit: April 11, 2013, 22:18:10 PM by concrion »

concrion

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #56 on: April 11, 2013, 21:54:22 PM »
Informatii despre uleiuri sunt aici (am pus acolo si ultimele mesaje): http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1524.0

mai era ceva si cu asta inchei: daca intrati pe siteul motul vedeti recomandarile pentru orice tip de subaru.....in nici un caz nu se recomanda 20w60, mai ales din gama de racing 300V......cei ce ati pus 15W50, nu ati citit aici: http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51780/original/300V%20Competition%2015W-50%20(GB).pdf?1329125523

aveti cumva masini de raliu sau stati doar pe pista ?
Sa nu uitam ca sunt masini de serie de 500, 700 si chiar 1000 CP (vezi LaFerrari) care merg cu uleiuri performante, dar nu de curse. O masina de raliu nu are nimic de a face cu una de serie (indiferent ca e sti, evo, etc) si regimul de functionare este altul.
Parerea mea, ca sa inchei: nu dati banii aiurea si puneti doar ce zice producatorul (sau cu mici variatii).
Seara buna
« Last Edit: April 11, 2013, 22:19:16 PM by concrion »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #57 on: April 11, 2013, 22:09:18 PM »
Fiecare cu pasarica sau stolul sau, fiecare face ce crede de cuviinta pe banii sai si fiecare este responsabil pentru alegerile facute.
Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste gama, dar nu si in legatura cu vascozitatea.. Continuam intr-un topic de uleiuri daca e..

Vendras, bafta cu masina in continuare. Este bine ca ai testat-o si stii de la ce pleci. De aici inainte e pe mainile tale.

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #58 on: April 12, 2013, 01:31:48 AM »
Vendras, unde ai facut testul de compresie ? Cat a durat ?


Testul l-am facut la service Subaru Bucuresti, ca si timp nu stiu exact s-au facut mai multe pe langa test, oricum destul de rapid.

Răspuns: Subaru Impreza STi 2008
« Reply #59 on: April 12, 2013, 01:35:57 AM »
Vendras, bafta cu masina in continuare. Este bine ca ai testat-o si stii de la ce pleci. De aici inainte e pe mainile tale.

Merci, problema e ca nu prea am incredere in mainile mele :))) noroc ca sunt asistate.