Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Subaru club Romania

Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« on: October 28, 2015, 09:57:22 AM »
Buna, eu sunt Vlad, Ceo la PowerTech. Multumesc pentru acceptul in aceasta comunitate.

Am dat avans si vineri merg sa achit integral masina visurilor mele( in liceu vedeam zilnic parcata una si m-am indragostit de ea acum dupa cativa ani am reusit sa o cumpar).









Urmeaza sa pun si poze normale dupa ce o ridic de la proprietar si deasemenea sa o recolantez cu reclama pentru PowerTech.

Masina are 2000 de km si a fost tinuta doar in garaj (daca nu ma insel incalzit).

Masina are urmatoarele dotari si modificari:

body kit custom
jante enkei pe 18” cu anvelope pirelli pzero 225/40/18
frane rotora big brake kit cu 4 pistoane pe fata
turbina garret gt3582 ball bearing
wastegate tial cu screamer pipe
blow off valve tial
kit intercooler front mount
admisie afi
kit tevi radiator silicon agency power
bara rigidizare intre amortizoare cusco
ambreiaj clutch masters stage 3
short shifter agency power
suspensii reglabile cusco zero2e
brate suspensii reglabile agency power
exacuare completa agency power
calculator motor turboxs delta
ceasuri presiune ulei, temperatura ulei si presiune turbo defi cu unitate de control
baterie mica odissey

Pentru ca am vazut ca mai multi au avut probleme cu motorul la acest model ce sfaturi aveti pentru mine?

Poze "mai normale" aici: http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunate-din-romania-23/subaru-impreza-by-vivid-racing-5611.html
« Last Edit: October 28, 2015, 10:03:04 AM by Vlad Coste »

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1 on: October 28, 2015, 10:00:44 AM »
Salut si bine ai venit. Stim masina, cel putin eu am vazut o la vanzare pe autovit de 2 ori.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns:
« Reply #2 on: October 28, 2015, 10:06:02 AM »
Salut si bine ai venit. Stim masina, cel putin eu am vazut o la vanzare pe autovit de 2 ori.

Sent from my D6633 using Tapatalk



Multumesc, deoarece imi doresc de mult aceasta masina am urmarit-o pe net si acum sunt fericit ca e a mea.

Sunt insa foarte panicat de problema cu motoarele crapate deoarece toti prietenii mei sunt fani Audi S, GTI si M Power Bmw si au incercat puternic sa ma convinga sa nu cumpar Subaru.

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #3 on: October 28, 2015, 10:30:34 AM »
Bine ai venit si sa te bucuri de masina! Am vazut-o si eu mult timp la vanzare. Proprietarul avea si GT-R-ul ala modificat tot in state.
Eu in locul tau as fi mers pe un STi care si stock are cam tot 310 hp (la motor). Si apoi modificai tu tot ce voiai...
Sfaturi? Eu, vorbind din proprie experienta, pentru ca am spart un motor de 2.5, as zice sa fii foarte atent la nivelul uleiului si sa-ti iei un cablu tactrix pentru a monitoriza masina. Si sa tii tot timpul niste bani pregatiti pentru a inlocui/repara motorul. Zic asta pentru ca vad ca modificari nu au fost facute in motor si i s-a marit puterea doar din intercooler frontal + turbina +admisie + soft. Deci "inauntru" este tot un WRX.
Oricum, cel mai important e sa-i dai consumabile bune si la timp (la mai putin de 5k km) si sa o monitorizezi. 
Mult succes cu masina si distractie placuta!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #4 on: October 28, 2015, 10:31:30 AM »
La acest nivel de modificari deja nu ma mai bag cu pareri si sfaturi, dar cert este ca daca vrei sa te tina, va trebui sa ai grija de ea cu sfintenie, atat de motor, cat si de cutie.

Iti recomand sa te pregatesti pentru cantitati mari de ulei achizitionate, fiindca la o masina ca asta o sa schimbi uleiul foarte des.

EDIT: De unde esti? Si hai la intalniri sa o vedem si noi :)
« Last Edit: October 28, 2015, 10:33:46 AM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #5 on: October 28, 2015, 10:34:46 AM »
Da, Mihai are dreptate. Si cutia de WRX e o veriga slabuta la ce putere are masina...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #6 on: October 28, 2015, 11:20:00 AM »
he he ... success si distractie maxima ... faina masina :)

sunt curios cum merge masina daca va fi si folosita pentru ca pana acum a fost tinuta doar de bibelou ... si adevarul este ca a stat cam mult nefolosita ...

LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)
« Last Edit: October 28, 2015, 11:28:56 AM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #7 on: October 28, 2015, 12:08:43 PM »
bine ai venit , masina  este foarte frumoasa si cu o lista destul de lunga de modificari !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #8 on: October 28, 2015, 12:21:58 PM »
LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)
Andea, daca ai primit informatia completa direct de la CEO, de ce nu faci si tu un pic de research pe goagal? Tztztztz ;D
Lasand glumele la o parte, este cel mai important daca este un dreamcar pentru posesor, bucuria de a o avea este de 1000 de ori mai mare decat a avea o masina si atat.
Felicitari pentru achizitie si folosinta indelungata fara incidente!
« Last Edit: October 28, 2015, 12:28:08 PM by Musiu »
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #9 on: October 28, 2015, 12:31:07 PM »
he he ... success si distractie maxima ... faina masina :)

sunt curios cum merge masina daca va fi si folosita pentru ca pana acum a fost tinuta doar de bibelou ... si adevarul este ca a stat cam mult nefolosita ...

LE: Powertech ala cu proteine sau ceva cu masini ? :)

Firma de suplimente.

Planul meu este acesta: sa fac un "rodaj" de 3000-4000km cu masina in care merg lejer cu ea + ca de felul meu nu conduc foarte sportiv(asa imi place sa cred).

Motivul alegerii este acela ca masina m-a atras prin design si modificarile pe care le are plus increderea pe care o am in vanzator.

Estimez ca o sa fac cam 8000km pe an cu masina iar cand prin o cutie la pret bun poate o cumpar(cea de STI) si pe viitor poate fac si un set motor cu pistoane forjate insa momentan sper sa ma aflu in zona pozitiva a statisticilor feretiroare la fiabilitate.

Intentionez sa achizitionez un sistem keyless cu start stop care are si optiunea de oprire a motorului dupa turele mai lungi cu intarziere pentru a se raci.


P.s. Acum se vinde un motor de STI sa nu imi ziceti ca ar trebui deja sa il cumpar :))

« Last Edit: October 28, 2015, 12:33:31 PM by Vlad Coste »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #10 on: October 28, 2015, 12:38:26 PM »
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #11 on: October 28, 2015, 12:48:21 PM »
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?

Mi-a povestit un amic ca si-a facut cu unitate programabila, depinde de sistemul heyless start stop daca permite programearea lui...

Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #12 on: October 28, 2015, 12:51:02 PM »
Cred ca pe orice masina dotata cu turbina ar fi bine sa existe acest circuit, inclusiv pe diesel.
Eu nu am asa ceva pe Forester XT si nici nu intentionez sa imi montez.
Nu alerg cu masina decat foarte rar si mi-am format reflexul de a nu opri motorul imediat dupa ce am ajuns la destinatie.

Colegii cu Impreze pe benzina iti pot spune mai multe.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #13 on: October 28, 2015, 13:01:55 PM »
Keyless cu buton e una, cool-down-timer ar fi altceva.
Ai vazut pe undeva sa se vanda ambele sisteme intr-unul singur ?

Mi-a povestit un amic ca si-a facut cu unitate programabila, depinde de sistemul heyless start stop daca permite programearea lui...

Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu zic ca nu este o necesitate - chiar daca o opresti brutal dupa ce tragi de ea, desi ideal ar fi sa o mai lasi sa mearga un pic, asa de peace of mind.
Ideea este ca apa continua sa circule prin turbina (apa din turbo se evapora de la caldura, vaporii avanseaza si vine apa "proaspata") , turbo timer-ul era o necessitate pentru vechile modele de turbo care nu aveau racire cu apa - doar cu ulei ... parerea mea ...

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #14 on: October 28, 2015, 13:07:26 PM »
Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu am, si cred ca este foarte ok. Macar psihologic si tot face bine.  ;)

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #15 on: October 28, 2015, 13:12:28 PM »
Voi aveti cool down timer pe masini sau nu e o necesitate?

Eu am, si cred ca este foarte ok. Macar psihologic si tot face bine.  ;)

Dupa ce ai spart un motor cred ca te ajuta psihologic. Ce ulei bagi in masina?

P.s. eu am si niste ceasuri suplimentare pentru temperatura ulei, presiune turbo si temp in evacuare...plus se aprind in rosu intermitent la nivelul de turatii la care le setez eu...o sa ma ajute in perioada de rodaj.

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #16 on: October 28, 2015, 13:17:10 PM »
Da, orice ajuta psihologic. Dar cel mai mult ajuta sa nu urce pe platforma :))))
Am bagat pana acum numai Motul 300V 20W60 vara si 15W50 iara. Dar ma pregatesc sa fac o experienta cu Motul 300V 5W40, la sugestia unui prieten in care am incredere.
Ceasurile alea de care zici tu sunt excelente. Nu te-ai gandit sa pui si unul pentru presiune ulei? Eu am si de ala si chiar ajuta. Referitor la nivelul de turatii, presupun ca ai si setare sa-i taie gazul undeva pe la 7000 rpm, nu?

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #17 on: October 28, 2015, 13:22:16 PM »
Da, orice ajuta psihologic. Dar cel mai mult ajuta sa nu urce pe platforma :))))
Am bagat pana acum numai Motul 300V 20W60 vara si 15W50 iara. Dar ma pregatesc sa fac o experienta cu Motul 300V 5W40, la sugestia unui prieten in care am incredere.
Ceasurile alea de care zici tu sunt excelente. Nu te-ai gandit sa pui si unul pentru presiune ulei? Eu am si de ala si chiar ajuta. Referitor la nivelul de turatii, presupun ca ai si setare sa-i taie gazul undeva pe la 7000 rpm, nu?

2000km pe 6000 de turatii.

O sa cumpar si unul de presiune ca stiu multi care au facut soft au dezactivat toti sensozii(romani adevarati) si dupa au facut set motor ca au mers fara ulei :))

KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #18 on: October 28, 2015, 13:30:02 PM »
Cel mai bine ar fi ca acum, pana prinzi incredere in masina, sa verifici foarte des nivelul uleiului. Ca sa-ti faci o idee eu verific uleiul de fiecare data cand o scot, si am noul motor pe masina de mai bine de doi ani si 23k km.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #19 on: October 28, 2015, 14:08:42 PM »
Cel mai bine ar fi ca acum, pana prinzi incredere in masina, sa verifici foarte des nivelul uleiului. Ca sa-ti faci o idee eu verific uleiul de fiecare data cand o scot, si am noul motor pe masina de mai bine de doi ani si 23k km.

Am verificat din nou...unul din ceasuri
e  presiunea uleiului și are setare de atenționare...
Pe viitor cred ca trebuie o turbina mai mică aceasta intra la 3000 de turații și tot creste pana se termina turațiile parca e aspirata natural asa trage nu e violenta.