Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Subaru club Romania

Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car

Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #20 on: October 28, 2015, 14:30:06 PM »
superba masina , felicitari ptr achizitie  :'(
SUBARU IMPREZA WRX 2002

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #21 on: October 28, 2015, 14:36:41 PM »
superba masina , felicitari ptr achizitie  :'(

Mulțumesc mult...sper sa am o experiență plăcută cu ea.

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #22 on: October 28, 2015, 15:12:27 PM »
Foarte frumos exemplarul !!! Sa fiti sanatosi amandoi :) .

Subliniez si eu ce au spus cei dinaintea mea: uleiul - pentru inceput asta trebuie sa urmaresti. Pe joja... Si schimba-l des. Eu pun Motul 300V 10W40 la max 5.000 km, chiar mai repede daca am alergat-o des.
La cool-down timer sunt de acord cu Vali (Andea): era recomandat la modelele cu turbina fara racire cu apa. La a ta, daca dupa ce o alergi o lasi un pic sa isi revina e ok. Oricum, de stricat nu strica, chiar daca ajutorul e mai mult psihologic (Positive thoughts KET, right ? :) ).


Poate ca parem toti ca suntem niste obsedati, dar...... vezi de ulei :) !!!

Si desigur: Bine ai venit !
STI 2008

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #23 on: October 28, 2015, 15:33:05 PM »
Foarte frumos exemplarul !!! Sa fiti sanatosi amandoi :) .

Subliniez si eu ce au spus cei dinaintea mea: uleiul - pentru inceput asta trebuie sa urmaresti. Pe joja... Si schimba-l des. Eu pun Motul 300V 10W40 la max 5.000 km, chiar mai repede daca am alergat-o des.
La cool-down timer sunt de acord cu Vali (Andea): era recomandat la modelele cu turbina fara racire cu apa. La a ta, daca dupa ce o alergi o lasi un pic sa isi revina e ok. Oricum, de stricat nu strica, chiar daca ajutorul e mai mult psihologic (Positive thoughts KET, right ? :) ).


Poate ca parem toti ca suntem niste obsedati, dar...... vezi de ulei :) !!!

Si desigur: Bine ai venit !


Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.

UXE

  • 1731
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #24 on: October 28, 2015, 15:40:10 PM »
Daca ai grija de motor, nu trebuie sa iti fie frica.  N-are rost sa pleci la fiecare drum cu gandul ca poate  crapa.   E ca o femeie, daca ii dai ce si cand  trebuie, atunci nu te lasa. ;)

nimeni

  • 116
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #25 on: October 28, 2015, 16:18:30 PM »
felicitari pentru masina , sa te bucuri de ea fara incidente ! si sa nu stai prea stresat daca ai grija de consumabile si le-a iesit softul cum trebuie nu ai probleme ... este chiar o masina fiabila

se poate sa ne spui la ce pret s-a dat ?

in alta ordine de idei, ai primit deja cele mai importante sfaturi mai jos (cu toate ca nu inteleg de ce toti colegii de forum te sfatuiesc cu uleiul cand in toate discutiile legate de prezentarea masinilor lor toti se "lauda" cu un consum de maxim 10g intre schimburi  ::)
« Last Edit: October 28, 2015, 16:22:25 PM by nimeni »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #26 on: October 28, 2015, 16:41:09 PM »
:) si a mea tot 10 g consuma :)

(la fiecare 25km)





MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #27 on: October 28, 2015, 16:42:18 PM »
Ar mai fi si altele stiute sau mai putin stiute:

- Lasat sa se incalzeasca motorul inainte de forja
- Daca ai stat mult in trafic cu motorul cald sa nu ii dai talpa la semafor, ci mergi putin sa se ventileze si apoi te "lasi" pe acceleratie
- Acceleratia la podea de preferat cand motorul e deja in boost (3000?) nu de la 1500

Si cred ca mai pot adauga cei mai priceputi.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #28 on: October 28, 2015, 17:31:09 PM »
esti din Oradea ?

am vazut pe site la vividracing  ca prezentau masina ca avand 400whp pe benzina normala si mai mult pe C16, de asemenea vad ca are un ECU turboxs delta -> no :), de aici prevad principalele surse de distractie :)  putere destul de mare pentru motorul stock/cutia stock de wrx si ECU cu care nu se lucreaza tocmai usor/sa nu zic altfel ... deci bafta maxima :)
« Last Edit: October 28, 2015, 18:21:53 PM by andea79 »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #29 on: October 28, 2015, 19:17:06 PM »
bine ai venit, eu nu inteleg deci masina a avut 400whp si acum are 310bhp? a fost masurata/refacuta harta? si dc s-a coborat harta in acest caz? oricum gt35 este f mare pt 310bhp, si motorul ce config are?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #30 on: October 28, 2015, 19:51:02 PM »
cred ca totusi a fost "pregatita" pentru romania :), in anuntul de vanzare de aici
https://www.vividracing.com/blog/project-cars/project-wrx-iii/project-wrx-iii-goes-up-for-sale/
scrie "Before sale, the vehicle will be tuned according to your environment, octane needs, and desired boost level...."

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #31 on: October 28, 2015, 20:36:34 PM »
Mașina are un turboxs delta pentru tuning și au fost schimbați parametrii înainte de a trimite mașina în România. Cred ca asa e mai safe pentru mașină.

Intenționez sa o fac pe viitor cu stand alone la Kulinpapa în Ungaria.

A încercat cineva COBB pentru boost? As vrea sa îl testez sau sa aflu niște păreri de la voi.
« Last Edit: October 28, 2015, 20:43:28 PM by Vlad Coste »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #32 on: October 28, 2015, 21:08:48 PM »
COBB ce ? MBC sau ?

eu iti recomand sa citesti un pic pe afara (nasioc.com, iwsti.com) de problemele cunoscute deja la motorul de 2.5 si cutia de wrx si sa te pregatesti in directia respectiva (informatii, piese chiar ...) inainte de alte maruntishuri care iti consuma fondurile ...

bine, depinde de fapt de ce planuri ai cu masina, daca o tii la un nivel de putere moderat si ai grija de ea  - ulei, benzina de 100, am mai zis ulei ? :)  - te poti bucura de ea mult timp, daca vrei "racheta" de liniutze/circuit sau altele de genul trebuie sa stii 2 cuvinte: motor si cutie de viteze :)

oricum dupa cum spuneai si tu GT35-ul este super mare pentru motorul ala si probabil ca masina este cam "lesinata" pana spre 4500 rpm (eu am un soi de GT30 , mai mica,  si sub 4000rpm nu se intampla mare lucru :) ) si daca e sa schimbi turbina va trebui facut si remap, deci distractie cu utec-ul tau :)

legat de standalone, personal nu iti recomand :) si ECU oem este super mega capabil de o groaza de chestii - din pacate in 2008 cand a fost facuta masina nu se stiau inca prea multe si s-a ales utec-ul ...


Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #33 on: October 28, 2015, 21:33:11 PM »
COBB ce ? MBC sau ?

eu iti recomand sa citesti un pic pe afara (nasioc.com, iwsti.com) de problemele cunoscute deja la motorul de 2.5 si cutia de wrx si sa te pregatesti in directia respectiva (informatii, piese chiar ...) inainte de alte maruntishuri care iti consuma fondurile ...

bine, depinde de fapt de ce planuri ai cu masina, daca o tii la un nivel de putere moderat si ai grija de ea  - ulei, benzina de 100, am mai zis ulei ? :)  - te poti bucura de ea mult timp, daca vrei "racheta" de liniutze/circuit sau altele de genul trebuie sa stii 2 cuvinte: motor si cutie de viteze :)

oricum dupa cum spuneai si tu GT35-ul este super mare pentru motorul ala si probabil ca masina este cam "lesinata" pana spre 4500 rpm (eu am un soi de GT30 , mai mica,  si sub 4000rpm nu se intampla mare lucru :) ) si daca e sa schimbi turbina va trebui facut si remap, deci distractie cu utec-ul tau :)

legat de standalone, personal nu iti recomand :) si ECU oem este super mega capabil de o groaza de chestii - din pacate in 2008 cand a fost facuta masina nu se stiau inca prea multe si s-a ales utec-ul ...



Deci sa înțeleg ca e foarte posibil la puterea actuala sa îmi CRAPE motorul? Deja parca nu ma mai pot bucura de alegerea făcută... Citroen c5 pe care îl am merge de rupe...încep sa îl apreciez mai mult.

Cutia înțeleg ca nu o sa aibă viata lunga. Internele la STI sunt diferite?
Tu îmi recomanzi soft pe ecu mașinii?
« Last Edit: October 28, 2015, 21:43:03 PM by Vlad Coste »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #34 on: October 28, 2015, 22:09:23 PM »
pai nu stiu exact care este puterea pana la urma , 310hp la motor cum s-ar intelege din titlu ?

oricum, din moment ce ai luat masina asta presupun ca nu ai luat-o sa o tii pana in 300 de cai la motor ci vrei mai mult - doar ziceai de standalone nu ?

deci, eu iti ziceam cam ce lipseste la configuratia masinii ca intradevar sa fie "ce trebuie" :) adica motor si cutie

cu siguranta ar fi facut si vividracing ceva in directia asta daca stiau de probleme in 2007 cand au facut masina , dar a fost prea nou modelul sa fie cunoscute aceste chestiuni ...

si nici internele de sti nu sunt mai cu motz (cauta pe google 2008 wrx sti ringland problem de exemplu si te lamuresti) dar macar cutia e rezistenta

deci asa pe rand ardeleneste (ca doar sunt din cluj)  :

1. te bucuri de noua achizitie
2. raspunzi evaziv pe mail la probabil cel mai mare tuner din romania (e o gluma a forumului :) )
3. te bucuri de noua achizitie
4. citesti si te informezi pe net din cat de multe surse poti despre problemele specifice masinii tale
5. te bucuri de noua achizitie
6. daca inca mai vrei sa o pastrezi te apuci si rezolvi problemele
7. te gandesti si la soft/engine management, aici da personal recomand ECU oem
(poti face aici pe forum o lista cu feature-uri oferite de standalone vs. ecu oem si sa vedem ce nu are ecu oem si justifica 1000+ de coco si faptul ca ramai captiv la tuner-ul respectiv, un fel de utec reloaded :) )

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #35 on: October 28, 2015, 22:49:31 PM »
Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.

Primul motor schimbat la 40k, al doilea la 55k si la 90k al treilea a primit upgrade (camasi, cuzineti, pistoane, biele..........).
De la build am 16k.
Dupa ce a crapat a doua oara am schimbat strategia de lucru: schimband uleiul la 15.000 (nu mai stiu cat zice Subaru in carte) e moartea pasiunii.
Si eu credeam pe la inceput daca imi bubuie motorul o arunc la fier vechi. Acum STIU ca daca bubuie motorul il refac iar!

La cum vorbesti de masina, o sa ai tu grija de ea :). After all... "she's one of a kind".
Doar documenteaza-te ( nasioc, clubwrx net, colegii care striga "cutie si motor" :) ) legat de... "slabiciunile" ei si o sa vezi unde trebuie sa intervii.

Masina nu a fost modificata sa scoata 400whp ca sa alerge. Nu ii poate duce safe. Cel putin nu cu motorul stoc, si nu cu cutia de WRX. Hmmm... nu stiu cati colegi au 400whp cu motor stoc. E careva ?  ;D I'd REALLY like to see that car.

Chiar nu e cazul de cosmaruri. Vezi de sfaturile colegilor si o sa fii ok. Motoarele nu crapa chiar "de la sine" !
STI 2008

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #36 on: October 28, 2015, 23:52:45 PM »
Merci mult, tu cati km ai cu a ta? Daca voi aveti "filme" cu uleiul eu am cosmaruri cu motoare crapate...:))

O sa am grija de ea ca sa promovez si popularizez marca Subaru in cerucirle in care umblu.

Primul motor schimbat la 40k, al doilea la 55k si la 90k al treilea a primit upgrade (camasi, cuzineti, pistoane, biele..........).
De la build am 16k.
Dupa ce a crapat a doua oara am schimbat strategia de lucru: schimband uleiul la 15.000 (nu mai stiu cat zice Subaru in carte) e moartea pasiunii.
Si eu credeam pe la inceput daca imi bubuie motorul o arunc la fier vechi. Acum STIU ca daca bubuie motorul il refac iar!

La cum vorbesti de masina, o sa ai tu grija de ea :). After all... "she's one of a kind".
Doar documenteaza-te ( nasioc, clubwrx net, colegii care striga "cutie si motor" :) ) legat de... "slabiciunile" ei si o sa vezi unde trebuie sa intervii.

Masina nu a fost modificata sa scoata 400whp ca sa alerge. Nu ii poate duce safe. Cel putin nu cu motorul stoc, si nu cu cutia de WRX. Hmmm... nu stiu cati colegi au 400whp cu motor stoc. E careva ?  ;D I'd REALLY like to see that car.

Chiar nu e cazul de cosmaruri. Vezi de sfaturile colegilor si o sa fii ok. Motoarele nu crapa chiar "de la sine" !


Momentan 5000km nu modific nimic la mașină și încerc sa o cunosc...pe viitor când prinde o cutie STI o cumpăr și o schimb iar la fel o sa fac și cu internele...o sa bag niște pistoane forjate însă toate astea după ce fac 5-10 mii cu ea asa.

Eu nu vreau multi cai...mai de graba vreau un max de 350 dar care sa meargă frumos fără lag cu un cuplu solid.

Dacă cine are turboxs poare o sa ma ajute și pe mine sa vad cum pot.ajuta în viitor parametri sau pe ecu oem sau cobb.

Dar aștept sa treacă rodajul și sa o cunosc cat mai bine.

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #37 on: October 29, 2015, 00:02:44 AM »
Ca sa am ocupație și sa nu ma bag în herghelie îs complicat de montat genul asta de închizători pentru capotă?

http://www.evasivemotorsports.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=EM&Product_Code=AEROCATCH2&Category_Code=HoodPins

Sa nu ma înjurați tare ca pun multe întrebări.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #38 on: October 29, 2015, 00:19:47 AM »
da si eu cred ca ecu oem este o solutie mult mai buna, cum zicea si nea andea mai devreme s-au aflat multe intre timp si acum exista suport foarte mare pentru ecu oem, iar legat de targetul tau de power si ce vrei de la masina parerea mea sincera este ca te-ai bucura mult mai mult cu o turbina OEM de STI un vf35/43/49 care poate atinge acele targeturi usor si va disparea mult lag mai ales ca parca masina avea si fmic si stiu si eu din pacate batalia cu fmic-ul :)
ca tot se zicea nu cred ca exista motor stock de sti care sa tina 400whp poate motorul de 22b dar cu probleme mari de cooling
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #39 on: October 29, 2015, 08:42:08 AM »

Dacă cine are turboxs poare o sa ma ajute și pe mine sa vad cum pot.ajuta în viitor parametri sau pe ecu oem sau cobb.


turboxs delta utec nu se gasesc prea multe in europa ... iar in romania si mai "multe" :) dar pe forum-urile de US gasesti cam tot ce vrei ....

cobb din cate stiu nu are solutie de ecu "independent" ci Accessport-ul care functioneaza DOAR impreuna cu ecu oem
(si la Accessport de asemenea nu prea vei gasi multi prin europa pt. ca functioneaza doar pe masini aduse din US/cu ecu de US)

tu mai ai/primesti si ecu oem ? ca parca erau si componentele oem originale de vanzare cu masina in anuntul initial vividracing ...