Arcuri eibach ?
Subaru club Romania

Arcuri eibach ?

Arcuri eibach ?
« on: July 03, 2016, 18:37:41 PM »
Salutare , ma bate gandu sa iau si pentru subaru un kit de arcuri eibach , problema este ca in programu de piese am 2 coduri , nu este destul de clar care mi-ar trebui , pentru ca pe unele site-uri la eibach am un cod pentru sw .. iar in programu de piese mi-l vede echivalent pentru sedan dupa 2003 .
Ce am gasit :
E10-77-002-06-22

sau

E10-77-002-04-22

Daca e sa ma iau dupa programu de unde o sa comand , cel cu 04-22 la sfarsit ar trebui pentru 2001 .
Cu toate ca nu stiu ce diferente sunt exact , pentru ca greutatile sunt la fel pe punti in descriere .
Detoate , STI sa fie

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #1 on: July 03, 2016, 19:29:08 PM »
Flansele spate sunt putin diferite la modelele mai noi.

puiu

  • 787
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #2 on: July 03, 2016, 21:35:10 PM »
Scuze daca ma bag peste subiectul altcuiva dar sunt curios daca sunt useri care au/au avut eibach pe masina. Care sunt impresiile fata de stock? S-a mers pe amortizoare stock sau au fost schimbate si ele?
Intreb pentru ca as vrea ceva mai multa precizie pe drum si stiu ca prokit sunt progresive si relativ confortabile.

Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #3 on: July 04, 2016, 06:22:47 AM »
Eu unul am avut la toate masinile pana acum , a condus si nevasta , iarna , vara , chiar am facut si nitel offroad . Am mers combinatie amortizor stock sau kayaba cu arc . De fiecare data nu a dezamagit .
Detoate , STI sa fie

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #4 on: July 04, 2016, 21:00:30 PM »
eu am avut decat arcuri sport pe amortizoarele stoc si am fost multumit !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

puiu

  • 787
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #5 on: July 04, 2016, 21:18:17 PM »
Eibach?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #6 on: July 05, 2016, 12:28:58 PM »
dap
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

puiu

  • 787
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #7 on: July 05, 2016, 13:14:10 PM »
Ai refacut geometria pe arcurile sport? Sau ai lasat-o cum era reglata pe stock?

AXXI

  • 117
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #8 on: July 05, 2016, 13:41:46 PM »
O intrbare mai tampa  :)  este vre-o diferenta intre suspensia de wrx si cea de sti ? Am gasit arcuri Tein care au fost pe un wrx si asa vrea sa le iau  .

Muttley

  • 4920
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #9 on: July 05, 2016, 14:34:56 PM »
Da, mult mai rigida cea de sti. Arcurile-s roz, si d-aia.
WRX SW 2002

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #10 on: July 05, 2016, 15:55:44 PM »
Deci sa inteleg ca nu imi sunt bune ?

Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #11 on: July 05, 2016, 17:40:45 PM »
Sunt mai multe variante de Tein, dar cele verzi sunt cele mai slabe din ce am citit pe forumurile de afara. Ai grija ce alegi!

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #12 on: July 05, 2016, 17:45:40 PM »
Tocmai ca sunt cele verzi . Cred ca am sa zis pass chiar daca au pret ok 100€.

AXXI

  • 117
Răspuns: Răspuns:
« Reply #13 on: July 05, 2016, 17:53:57 PM »
Tocmai ca sunt cele verzi . Cred ca am sa zis pass chiar daca au pret ok 100€.
Ps. Multumesc

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Arcuri eibach ?
« Reply #14 on: July 05, 2016, 18:02:22 PM »
Eu aveam o gandire fixista ca suspensia nu trebuie sa fie prea dura si nici arcurile scurte pentru ca reduc din cursa amortizorului. Eu cu WRX-ul am vrut sa intaresc sasiul ca sa pastrez toate avantajele suspensiei stock fara nici un dezavantaj pe viraje, mai ales ca avem in tara niste drumuri nu tocmai bune.

Acum exista mai multe abordari. Fiecare dupa cum este invatat sau dupa scopul ales.

Am mers cu masini cu toate combinatiile si cel mai mult mi-a placut cu varianta descrisa de mine. Dan Turcu avea intr-o vreme setup-ul mentionat. Suspensie stock, dar ALK si bare antiruliu Whiteline cu poliuretan. Garda la sol era identica dar pe viraje, accelerari si franari era total alta masina fata de a mea. Tot BUG break WRX avea/are si el.