Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
Subaru club Romania

Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #20 on: July 28, 2016, 11:42:07 AM »
Masina are instalatie GPL?

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #21 on: July 28, 2016, 11:42:12 AM »
http://olx.ro/oferta/dezmembrez-subaru-forester-automat-ID5NS8C.html#e110d4a7d5
Incearca sa iei legatura cu el, incerci MAF-ul de pe masina din dezmembrari. Mai usor de atat sa te convingi ca e defect nu cred ca se poate.

Legacy 3.0R

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #22 on: July 28, 2016, 11:45:58 AM »
IACV este bec. nu sunt acele variatii de turatie pe care le da IACV. E drept ca mai mult decat curatat nu i-am facut...dar si valorile lui pe OBDII sunt ok. Adica sper sa nu il incurc cu altceva...atunci cand apas pe acceleratie cu masina oprita, zice ca e deschis 30-50 -100% in functie de cum apasa. La relanti sta undeva pe la 7% deci si asta cred ca e ok.

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #23 on: July 28, 2016, 11:55:07 AM »
Masina are instalatie GPL?

masina are GPL STAG3 parca se cheama. Dar si pe GPL face identic. nu e nici o diferenta. Nu stiu daca am scris deja, dar cand o turez la 3-4000 si tin pedala fixa intr-un loc(adica incercand sa nu mai variez turatia) la un moment dat simt ca merge normal. adica eu tinand pedala fix intr-un loc imi creste putin turatia 2-300RPM si se aude corect motorul. Cand dau drumul uneori merge corect dar de cele mai multe ori, adica in ultima perioada revine la vechile simptome.

PArca am mai zis problema o am de la inceputul verii cand mi s-a aprins prima data eroarea in bord. Dupa o vreme a disparut apoi iar a aparut...si tot mai des aparea si s-a stabilizat, in sensul ca a rams si merge prost motorul. Insa niciodata pe GPL nu mi-a dat erori cum vad ca primesc mai toti... si am facut cu ea pe GPL cam 60k si am un consum(credeti sau nu, asta e realitatea) de ~11% in afara orasului. in oras....se duce la ~15 zic...ca nu am cum sa masor exact. In fine...asta e iar alta discutie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #24 on: July 28, 2016, 12:27:36 PM »
Aaaaa...

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #25 on: July 28, 2016, 12:52:31 PM »
http://olx.ro/oferta/dezmembrez-subaru-forester-automat-ID5NS8C.html#e110d4a7d5
Incearca sa iei legatura cu el, incerci MAF-ul de pe masina din dezmembrari. Mai usor de atat sa te convingi ca e defect nu cred ca se poate.



nu il are. cred ca am rascolit deja parcurile de dezmembrari. nu am gasit. altfel nu ajungeam aici...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #26 on: July 28, 2016, 13:15:30 PM »
are gepelee  ;D are gepelee  ;D  :) :) :)

ai incercat sa resetezi ECU ? face la fel dupa ECU reset ?
(pt. ca fiind cu GPL - bine ca ai zis intr-un final, s-ar putea ca MAF-ul sa nu aiba nimic ... pur si simplu este cu GPL :) )
« Last Edit: July 28, 2016, 13:19:41 PM by andea79 »

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #27 on: July 28, 2016, 13:29:01 PM »
am mers multi km cu gepele si stiu cum trebuie sa mearga. in plus nu e nici o diferenta intre gpl si benzina...daca nu ai asteptari de raliu si cand merge ea normal. oricum nu e o masina de alergat cu ea...zic. daca resetare ecm inseamna scos din "priza" si alsat o vreme...da am facut! ce nu am facut, este sa dau jos gpeleu si sa resetez ecm si sa testez apoi.

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #28 on: July 28, 2016, 14:34:23 PM »
...e posibil sa se fi defectat ecu de la GPL si sail deruteze pe cel al masinii? sa dau jos GPL si sa refac legaturile injectoarelor?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #29 on: July 28, 2016, 14:48:14 PM »
...e posibil multe din cauza gpl-ului, de la stricat sonda lambda care controleaza amestecul la relanti / mers cruise, la uzat supape si si alte prostii prin motor, probleme ale sistemului gpl, posibil MAF in continuare ... ramani la planul initial: testezi cu alt maf, testezi eventual cu alta sonda lambda, testezi fara gpl ... testezi :)

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #30 on: July 28, 2016, 14:54:57 PM »
am anumite motive sa exclud probleme interne ale motorului. este proaspat verificat si este in mintile lui. e o problema electrica nu mecanica. cat despre GPL...este singurul sistem pe care nu l-am studiat. Dar incep acum, mai ales ca documentatia e la liber...

totusi as exclude lambda...pentru moment. nu cred ca se manifesta asa...


andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #31 on: July 28, 2016, 15:06:51 PM »
spor  :)

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #32 on: July 28, 2016, 16:22:31 PM »
As indrazni sa afirm ca din cauza GPL-ului, intelept ar fi  sa nu excluzi nimic! O spune unul care are pe masina o asemenea instalatie....

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #33 on: July 28, 2016, 17:00:47 PM »
ok, multumesc pentru sfat. nu voi exclude decat instalatia gpl doar ca de data aceasta fizic :). voi reface legaturile injectoarelor catre ecu si voi deconecta de la ignition coil, lambda si contact. Cred ca nu mai are alte legaturi...vazand schema. Am sa si resetez ECM.

Resetarea asta implica altceva decat lasarea fara alimentare o vreme?


Sese

  • 468
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #35 on: July 28, 2016, 23:47:52 PM »


pfuu....ce m-o fi mancat sa zic asa ceva pe aici. repet, daca eram sigur de aceasta intamplare faceam valuri. Drept urmare, daca va amintiti, am sunat si v-am povestit frumos situatia si nu am facut scandal ori alte romanisme. AM INTREBAT PENTRU CA AM CUMPARAT CEVA SI AM GASIT ALTCEVA PE MASINA! Insa am primit un raspuns simplu. "Va contactam noi!" Si pana la data in care am amintit in cu totul alta situatie, in nici un caz un topic despre furtisag eu nu am fost contactat sa mi se spuna care e situatia...ca unui client care nu stie si a intrebat.

Eu ce sa cred, nestiind despre situatie iar AK nu m-a sunat sa imi zica "bai baiete esti nebun?" sau orice altceva...
Ba chiar va rog sa recititi ce am zis, am fost foarte multumit de service si de prestatia celor de la AK. Deci despre ce vorbim? Daca voi nu stiati ca sunt doar ambalatori cei de la LUK, eu care ma intalnesc cu un disc de ambreiaj la 80 - 100k ce sa zic? Pune-te in locul meu, cumperi ceva, si apoi gasesti altceva pe masina...

Imi pare rau pentru neintelegere...si mai rau imi pare ca nici nu trebuia sa amintesc pe aici asa ceva. Va rog sa recititi sa vedeti ca imediat dupa "Amintirea respectiva a situatiei" mi-am exprimat clar multumirea fata de serviciile AK. Mai mult, alti membri ai forumului mi-au explicat situatia...

Cat despre treaba cu sechestratu'...nu stiu daca am lasat sa se inteleaga asta ori daca am folosit acest cuvant. Dar sustin in continuare faptul ca acea pompa de apa pe piata, noua costa 200-250 ron (cel putin la vremea aceea) nu 650 ca la AK. |Acum poate fi gasita cu 140RON FIX ACELASI PRODUCATOR SI MODEL. Dar asta este alta discutie si evident fiecare are ce adaos vrea.

Cat despre neglijenta mecanicilor...n-am ce zice decat ca asta e relativa. Atunci cand pui tu mana sa iti repari o faci ca pentru tine...fiind atent la fiecare detaliu. Cu totii sau aproape cu totii suntem angajati si stim ce inseamna demotivarea ori pur si simplu lipsa de chef intr-un anumit moment.

Daca am sifonat imaginea AK imi pare rau, si cred ca asta rezolva situatia prin clarificarea neintelegerii...
Credeti ca putem trece pe ste asta? Adica eu stiu clar ca nu am avut intentii rele...

Nu are cum sa coste pompa de apa Aisin 250 lei. Noi o luam cu vreo 450 si mai platim uzinarea de astupare a gaurii in plus.
Vezi ca iarasi esti in eroare, la fel ca la ambreiaj. Sunt piese diferite.

Da, nu te-au sunat, in schimb m-au sunat pe mine sa ma intrebe ce sa faca cu tine. Eu sunt plecat din tara si am intarziat cu raspunsul. Ti-as fi spus ca-ti trimit platforma sa-ti ridice masina si ne-am fi asumat raspunderea, la fel ca in toate situatiile de felul acesta.

In sfarsit, de la discutiile cu KET am zis ca nu mai intru in polemici cu membrii forumului.

Daca cuvintele tale au fost de lauda, multumesc pentru ele si-ti doresc asemenea de la clientii tai.




Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #36 on: July 29, 2016, 10:40:13 AM »
De data asta cred ca nu sunt in eroare. Puteti sa va schimbati furnizorul. Castigati mai mult, clientii platesc mai putin.  http://www.epiesa.ro/pompa-apa-subaru-forester-sg-2-0-x-aisin-wpf-002/19156/10191/piesa-2759993/ pe vremea cand mi-am schimbat-o eu la voi, pe piata costa 230. M-am uitat atunci pe pret in timp ce eram in service. Si am acceptat pret cu peste 400RON mai mare. Si cu toate astea am fost dragut pana la sfarsit. Dar repet...nu are sens. Este doar o alta discutie, fiecare isi face pretul cum vrea. Cand nu ai alternativa...platesti! Nu prea imi sta in fire sa mananc rahat pe net/forumuri.

Treaba cu ambreiaju s-a intamplat din cauza unui cumul de factori stresanti si cand am vazut si ambreiaju ca e altceva...nu stiu daca ma intelegi dar am cam vazut negru. De unde dracu sa stiu eu ca LUK face si ambalari. Pentru tata la Logan i-am luat LUK si LUK scria si pe discul de ambreiaj. Cam de aici a aparut eroarea. MI-AM CERUT SCUZE si sper sa intelegi ca nu am nici o intentie rea. Nu am nici un motiv sa vreau sa spun ceva rau despre cineva care si-a facut treaba bestial din punctul meu de vedere. Cat despre a fi sau a nu fi contactat...chiar nu are sens. Cand spui ca te sun imediat o faci, chiar daca nu ai nimic de zis. Suni si spui ca nu ai nimic de zis momentan. Orice...doar ca sa vada omu (ala nebun care vorbeste aiurea pe net) ca esti interesat de problema lui. Si eu lucrez cu clienti si sunt unii mai buni alti mai putin buni. Dar mereu stau si le explic si nu ii condamn pe cei care gresesc pentru ca uite...si eu pot fi in situatia lor chiar daca am doar intentii bune.
« Last Edit: July 29, 2016, 10:56:13 AM by lucian1308 »

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #37 on: August 01, 2016, 09:54:34 AM »
As indrazni sa afirm ca din cauza GPL-ului, intelept ar fi  sa nu excluzi nimic! O spune unul care are pe masina o asemenea instalatie....

am demontat GPL-ul face tot asa. IDENTIC! Deci nu e de acolo, montat la loc. Am comandat o2 si debitmetru. Din pacate nu am cu ce testa o2...dar oricum e consumabil, chiar daca nu e defect, va fi candva...:)
daca mai are cineva o ideee...ar fi bine venita!

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #38 on: August 02, 2016, 06:58:38 AM »
Îți dau o idee nouă? Seconday air valve open.

Răspuns: Forester 2.0X tremur la relanti si parca nu are forta.
« Reply #39 on: August 02, 2016, 09:33:43 AM »
M-am gandit deja :) dat jos si astupat, apoi pus la loc. Nu e de acolo. Le-am desfacut...par bune. Uzate dar bune :)
O sa postez un video curand sa vedeti ce zic...