Impreza STI Bugeye 2002
Subaru club Romania

Impreza STI Bugeye 2002

Impreza STI Bugeye 2002
« on: April 10, 2017, 14:46:14 PM »
Salut!

Desi nu sunt la primul Impreza STI, sunt la prima prezentare a unui STI pe acest forum.

STI achizitionat din Germania dupa multe cautari, 2002, albastru, 136000 km, carte service cu intrari anuale in aceasi reprezentanta (lucru verificat). Masina stock (mai putin evacuarea dar care totusi e asemanatoare cu cea stock), clean, EJ207 etc.

Astept sa ii fac RAR-ul dupa care urmeza cateva mici (dar necesare) modificari precum:

- admisie
- evacuare
- suspensie
- pompa benzina
- jante 18
- eleron
- remapare ECU

Revin cu detalii si astept cu nerabdare sfaturile/sugestiile voastre.

Cateva poze:

http://imgur.com/a/lDl8d

« Last Edit: April 10, 2017, 17:32:28 PM by kidopy »

Muttley

  • 4920
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #1 on: April 10, 2017, 14:54:20 PM »
Bine ai venit.
As fi curios de cat a costat, stiu ca au niste preturi monstruoase astea in Germania.
S-o stapanesti sanatos!
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #2 on: April 10, 2017, 14:57:26 PM »
Masina fost 14900 Euro si a venit cu inca un set de jante (OEM identice cu cele de pe masina). Eliminarea taxei auto m-a determinat sa platesc mai mult pentru masina. Eram in cautarea unui STI stock, albastru 2002-2006 (cu sufletul la bugeye totusi  :P).
« Last Edit: April 10, 2017, 14:59:18 PM by kidopy »

Muttley

  • 4920
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #3 on: April 10, 2017, 15:03:42 PM »
Dap, e pretul normal.
Felicitari, inseamna ca ti-a dorit-o mult!
WRX SW 2002

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #4 on: April 10, 2017, 15:16:26 PM »
Felicitari! Arata tare bine si cred ca-si justifica pretul platit.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #5 on: April 10, 2017, 16:08:04 PM »
Bun venit si buna miscare!

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #6 on: April 10, 2017, 16:31:59 PM »
Felicitari pentru achizitie si spor la treaba, ca vad ca ai deja planurile facute!

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #7 on: April 10, 2017, 17:41:54 PM »
Merci de aprecieri! Avand un STI anterior acestui bugeye (am avut un blob), stiam exact ce caut. Nu m-am uitat nici dupa cea mai iefitina, nici dupa cea mai puternica, ci dupa ceva stock.

Ce site-uri imi recomandati pentru cumpararea unor accesorii OEM gen presuri, semnalizatoare aripa fata (side markers), etc? Ma intereseaza de asemenea un eleron mare OEM. Daca aveti si/sau stiti pe cineva care asa ceva de vanzare m-ar ajuta enorm.

Merci anticipat!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #8 on: April 10, 2017, 18:06:04 PM »
Vezi sectiunea cu vanzari ca au adus cativa membri de incredere din UK si au la dezmembrat STi

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #9 on: April 10, 2017, 18:18:20 PM »
sa o stapanesti sanatos si bine ai venit !
Vezi sectiunea cu vanzari ca au adus cativa membri de incredere din UK si au la dezmembrat STi
nu mai avem nici un eleron pe stoc !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #10 on: April 10, 2017, 18:18:41 PM »
Salut! Bine ai venit! Masina arata de revista!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #11 on: April 10, 2017, 18:46:37 PM »
Tare masina ! Sa o stapanesti sanatos
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 4920
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #12 on: April 10, 2017, 19:12:33 PM »
- admisie
- evacuare
- suspensie
- pompa benzina
- jante 18
- eleron
- remapare ECU

Revin cu detalii si astept cu nerabdare sfaturile/sugestiile voastre.

Sparg eu gheata, dar sunt doar pareri personale:
- admisie - depinde de ce vrei sa-i faci, tubulatura sau vreun filtru sport. N-as pune filtru sport vreodata. Inlet, Y-pipe, alea da, insa doar daca sunt cu probleme cele originale;
- evacuare - ce vrei sa-i faci? Downpipe catless sau bucati de mai la coada?
- suspensie - suspensia de STI (n-am mers decat cu 2 STI-uri de dupa 2008) e destul de rigida, joasa, mi se pare fix ce trebuie, insa nu-s vreun specialist. Depinde mult de ce urmaresti. Deci ce urmaresti? Aspect sau stabilitate?
- pompa - da;
- jante 18 - depinde de ce vrei sa faci cu ea. Daca vrei sa arate bine, 225/45/18, o dimensiune mult adoptata din ce am vazut, cu jante de 8 inchi latime, va arata oribil, dar e doar o parere. De la un 245/40/18 ar fi ok ca aspect, cu 9 inchi latime, dar deja ai sa injuri pe 90% din drumurile din Romania, demarajul va suferi, stabilitatea va fi imbunatatita doar pe alea 10% din drumuri ramase. Daca vrei stabilitate in Romania, pe drumuri normale, 17 inchi, clar!
- eleron - tu stii ce-ti place;
- remapare - tu stii ce urmaresti.

Deci? Ce urmaresti?  :)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #13 on: April 10, 2017, 19:42:56 PM »
Pentru eleron am eu o varianta  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #14 on: April 10, 2017, 22:10:32 PM »
@Pfaizzzer Da-mi te rog mai multe detalii legate de eleron.
@Muttley Hai sa incep cu inceputul. Impartasesc o adevarata pasiune fata de masini fie ele de diferite tipuri (off road/track/hill climb etc). Pasionat de Subaru de mult timp, am ales un Impreza STI acum cativa ani, insa cum pasiunea nu prea are limite am ajuns sa am curtea plina de hobby cars. Asadar, am decis sa mai vand din ele si am facut gresala sa vand si Impreza. Spun "gresala" pentru ca dincolo de faptul ca aveam niste regrete ca o vandusem, fiica mea (1 an) mereu spunea "tata brumm" cand vedeam cate un Impreza. Asa ca acum cateva luni am decis sa caut un nou STI si dupa lungi cautari... l-am gasit.

Acum, legat de primul STI. Masina misto, evacuare extrem de loud, jante 18 cu racing tyres, ecu facut ca la carte, tubulatura, suspensie mult mai rigida, bari stabilizatoare, blow off plus multe alte modificari. Cu alte cuvinte o masina extrem de disconfortabila ca si un daily car.

Actualul STI imi palce atat de mult incat mi-as petrece cat mai mult in ea, asadar trebuie sa fac niste alegeri care sa combine performanta cu, confortul.

Experienta voastra ma face sa ma simt extrem de confortabil in descrierea viitoarelor modificari.

1. Admisie (@Muttley de ce nu ai pune un filtru sport?), tot ce tine de tubulatura,y, inlet etc. voi analiza si daca sunt erodate voi opta pentru ceva Cobb si/sau Perrin;
2. Evacuare: complet straight pipe de 76, am mai facut si a iesit f fain. Un back exhaust si ceva "artificii" pentru un silencer. Revin aici cu detalii. Pe scurt, ceva sa sune misto si sa ii permita EJ207-ul un respiro ok. Nu vreau ceva sa iti rupa capul (pe previous STI aveam un straight pipe cu un Blitz nur spec r, way to loud for a daily car);
3. Nu pun suspensii de la tunneri (KW gen). Un Ohlins corect sau stau pe stock;
4. Pompa: am folosit Walbro 255 pana acum si a fost ok;
5. Jante: aici lumea stie f bine poveste. Acum am 17 cu Toyo R1R. Voi alege si un OZ Superleggera 18 pentru un aspect mai ok, insa pe track si sport mode imi pun 17;
6. Eleron mare: estetic imi place mult, probabil o apasare mai mare a aerului. Fie vb intre noi, STI-ul este omologat cu eleronul asta mic  ;);
7. Remapare: aici o sa va rog sa ma ajutati cu infos (am auzit de Exelixis si SRZ).

Va rog sa imi recomandati si niste sites de OEM parts, ceva testat de voi.

Seara faina!
 
 



MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #15 on: April 10, 2017, 22:17:01 PM »
SRZ vopseste jante :)

In alta ordine de idei Blitz este unica, parerea mea. Am avut si nu am mai auzit alta sa sune la fel de bine, dar da, te doare capul si copilul sta cu mainile la urechi.

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #16 on: April 11, 2017, 08:56:20 AM »
Saptamana asta finalizez un eleron cum vrei tu, dar din fibra de carbon, pentru o masina foarte interesanta din comunitatea noastra.
O sa revin cu toate detaliile dupa ce este gata.
Pot sa-ti spun doar ca are undeva pe la 3kg fata de 7.5kg, cel din fibra de sticla.

Referitor la suspensia KW, de ce nu vrei, ai mai avut? Eu am luat-o cu asa ceva pe a mea si totul a fost perfect pana a inceput sa faca zgomot un amortizor...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #17 on: April 11, 2017, 10:12:37 AM »
Legat de eleron, sincer caut un OEM insa te rog pune niste poze pe forum cand il termini (eventual montezi).

Am un avut KW si pot spune ca dpdv al perormantei e similar cu un stock. Estetic arata probabil mai bine insa vorba ta: "apare cate un zgomot pe ici pe colo." Cand m-am dat prima data cu o masina (evo ix) echipata cu Ohlins am ramas mut. Sunt constient de diferenta de pret dintre un KW/Bilstein fata de un Ohlins insa aici revine again intrebare: "ce vrei sa faci cu masina?".

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #18 on: April 11, 2017, 10:26:29 AM »
Suspensiile ieftine sunt fabricate in China. KW fabrica in China si  vinde in Germania.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Impreza STI Bugeye 2002
« Reply #19 on: April 11, 2017, 11:27:59 AM »
Sunt total de acord cu Ohlins-urile.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon