B(L)OBUL meu de orez negru
Subaru club Romania

B(L)OBUL meu de orez negru

Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #180 on: April 11, 2018, 13:10:45 PM »
PS: Piulitele sunt metalice cu patrat interior.

Unde se gasesc la noi te rog?
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #181 on: April 11, 2018, 13:29:07 PM »
Nu am gasit la noi. Dar daca nu ai pretentii de culoare, vezi varianta de la muttley pentru jante aftermarket.

PS: Observ ca este o problema cu serverul postimage si nu se vad peste tot pozele. Daca nu se rezolva, o sa le urc direct la noi sau pe google.
« Last Edit: April 11, 2018, 13:31:20 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #182 on: April 28, 2018, 17:03:53 PM »
Am trecut de 102k km pe circuit. Nici o problema in continuare.





PTR

  • 570
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #183 on: April 28, 2018, 21:56:09 PM »
 A alergat si elefantul ala din stanga pozei ? :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #184 on: April 29, 2018, 19:11:48 PM »
Era cu echipa de la yacco veniti cu tot felul de aratari misto. Classic racing.. niste alfa, niste porsche..

Ca sa revenim la ograda mea, dupa circuit mi s-a parut mai greu volanul. Asa ca astazi am aplicat metoda muttley, golire pe la retur cu rotiri de volan avand doar contactul pus si apoi dat la cheie fara sa o pornesc.
Am scos cam 250ml din lichidul vechi de servo si volanul este iar usor. Poate e placebo, dar oricum nu ii schimbasem lichidul asta niciodata și nu cred ca mai fusese schimbat de ani buni. Vedeti diferența de culoare.

Apoi am facut si o aerisire a franelor, ca sa fie treaba ok pentru strada si pentru data viitoare la distractie.









« Last Edit: April 29, 2018, 21:55:59 PM by MihaiFlorescu »

Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #185 on: April 30, 2018, 10:57:35 AM »
Bv Mihaita!!!
Vad ca am lansat o moda cu stickerul ramas pe geam!
Dau super bine jantele, unde o tii parcata :))

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #186 on: April 30, 2018, 12:30:33 PM »
Stai chill ca nu intra 16" pe brembo :P

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #187 on: May 06, 2018, 15:47:09 PM »
Țin minte īnainte de īntālnirea națională de la Păltiniș, cānd īncă avea 2xGhe hawk-ul lui Dan Pavel și povestea că a stat jumătate de zi să schimbe niște bielete antiruliu și rādeam... Azi e rāndul altora să rādă de mine.

Cred că trebuie prezentată și latura negativă a lucrărilor făcute acasă. Nu mereu merge repede sau cum ar trebui.

Am stat jumatate de zi să schimb doar fața. Cele vechi erau īnțepenite, inbus rotunjit și ruginit, așa că a trebuit să pun fierăstrăul electric pe una. Dintr-o poziție ce sigur va provoca febră musculară.

La alta era sa rotunjesc piulița īnțepenită, dar am reușit pānă la urmă să o scot īntreagă.
Și astea īn condițiile īn care au fost date cu degripant cu o săptămānă īnainte și cu o zi īnainte și īn timpul lucrării.

Am vrut să schimb rola de īntinzător de AC și am rupt clema de plastic filetată ce ține rola...

Per total nu a fost un weekend productiv. Acum sunt fără climă, dar măcar am bielete. Apropo, 14mm ce par a fi jakoparts alea vechi nenorocite și 17mm pe Lemforder care par mult mai bine făcute.





Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #188 on: May 06, 2018, 16:14:04 PM »
Vezi ca la rola de a/c filetul de la surubul respectiv e pe invers... d-aia ai si rupt filetul.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #189 on: May 06, 2018, 16:46:32 PM »
Remember. Duminica nu se lucreaza.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #190 on: May 06, 2018, 17:57:57 PM »
Corect! Am mai desfacut dracia aia de n ori fara probleme. Trebuie sa fie duminica de vina.

Nu am desfacut suficient rola. De asta am rupt filetul.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #191 on: May 06, 2018, 20:16:03 PM »
Am rezolvat si cu suportul de rola. Mulțumesc Cosmin!

Pana la urma s-au rezolvat toate si masina se simte mult mai ok pe la capacele de canal sau linii de tramvai etc.

Evident, mult mai silentioasa fara rola de AC veche, care era mai descentrata ca cea de outback.
« Last Edit: May 06, 2018, 20:18:09 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #192 on: May 13, 2018, 21:59:16 PM »
Cand te asteapta fetele sa iesi de la munca... :police: O0 pimpin'



PS: sa mai ziceti voi ca iarba e mai verde in tari straine, ca in perioada asta chiar mi se pare ca avem o tara frumoasa si parca mai curata.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #193 on: May 14, 2018, 07:32:28 AM »
Cand te asteapta fetele sa iesi de la munca... :police: O0 pimpin'
...
PS: sa mai ziceti voi ca iarba e mai verde in tari straine, ca in perioada asta chiar mi se pare ca avem o tara frumoasa si parca mai curata.

...si devreme acasa!
Mihai, esti bine???  ;D :D :P
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #194 on: May 22, 2018, 21:28:55 PM »
Eram dator masinii cu treaba asta (curatare clapeta acceleratia si IACV) inca de la momentul achizitiei.  Am ramas complet uimit. Parca nici in WRX nu aveam atatea depuneri de carbon, ulei, praf etc. Astazi are 102.500km si estimez ca nu s-a mai facut aceasta curatare niciodata. Am pus si garnitura noua sa stau linistit.
Masina e alta. Relantiu care coboara incet si lin, acceleratie imediata fara ezitari si parca simt ca face si ea ceva.

Inainte


Dupa



Inainte






Dupa


Inainte














Dupa













Aviz celor care se duc la service pentru asta si mecanicul da cu niste spray si freaca putin cu o carpa. Aia se cheama ca a manjit putin. Nu au nici o scuza sa nu dea jos corpul clapetei. Mai ales daca este vorba de un aspirat. Mizeria e pe partea cealalta decat se vede cu clapeta pe masina. Si sa o dai jos dureaza 5 minute cu un cleste si doua chei de 10 si de 12. Altfel nu se poate curata bine pe toate partile si prin toate orificiile.
« Last Edit: June 06, 2018, 10:53:31 AM by MihaiFlorescu »

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #195 on: June 06, 2018, 10:21:49 AM »

Zici ca la aspirata nu au motiv sa nu dea jos, dar la turbo care este diferența sau Impedimentul? A mea are cablu de acceleratie, deci ma gāndesc ca nu este nevoie de resetare ecu sau alte proceduri adiționale, nu?
Așa ma ia și pe mine virusul mai tare cānd văd ce faceți pe la mașini, abia aștept sa reușim și noi sa scăpăm de rugina, toate scurgerile de ulei și sa ajungă toate sistemele in parametrii și sa fie toate părțile curate, mai e nevoie de bani, timp și un loc prielnic pentru toate acțiunile...măcar dorința este ;D
« Last Edit: June 06, 2018, 11:36:14 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #196 on: June 06, 2018, 10:51:39 AM »
La Turbo trebuie sa dai jos intercoolerul si daca ai cuplele de caucic imbatranite, poti sa te chinui si jumatate de ora sa il pui la loc sau chiar sa suni un prieten noaptea tarziu sa te ajute sa il pui in doi.

In rest este acelasi lucru.

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #197 on: June 06, 2018, 10:58:40 AM »
Aha, credeam ca e vorba de ceva mai complicat, intercoolerul l-am mai dat jos și nu zic ca nu ii chinuiala, dar am reușit cu soția sa īl scoatem și punem la loc...de doua ori, oricum as schimba furtunele cu ceva de silicon, dar asta mai in colo :)
« Last Edit: June 06, 2018, 11:36:04 AM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #198 on: June 06, 2018, 19:12:01 PM »
La Turbo trebuie sa dai jos intercoolerul si daca ai cuplele de caucic imbatranite, poti sa te chinui si jumatate de ora sa il pui la loc sau chiar sa suni un prieten noaptea tarziu sa te ajute sa il pui in doi.

In rest este acelasi lucru.
:D ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: B(L)OBUL meu de orez negru
« Reply #199 on: June 21, 2018, 14:46:01 PM »






Am montat folie pe spate si am fost in locul recomandat de Muttley. Foarte ok baietii. Nu s-au grabit. Imi place mult cum a iesit. Este cu 15% transparenta. Nu am vrut cea mai inchisa, dar fiind neagra masina si avand putine geamuri chiar pare mai inchisa la culoare decat este. In anumite conditii de luminozitate nu se vede nimic in interior. Si cel mai important, sper ca incarcatura pretioasa din spate sa nu mai stea in caldura.

PS: Am trecut si pe la Serban (celalalt) ca era in acelasi complex si tot nu am reusit sa-l conving sa revina pe forum :D :) ;D Am inteles ca s-a apucat de spart motoare si turbine. Deci tot raul spre bine.
« Last Edit: June 21, 2018, 15:50:28 PM by MihaiFlorescu »