Astea nu prea sunt servisabile deloc. Ma mir c-a reusit sa desfaca complet puntea, desi n-a aratat. Unele chestii-s pressfit acolo, mai ales la racirea statorului.
Rulmentii cu bile de pe arborele motor vad pana la 15 mii rotatii pe minut, uneori mai mult, pana pe la 20 mii.
Intermediarul cam la fel, o duce rau si ala, desi se aprope ca regim de turatie de arborele secundar al unei transmisii clasice. Doar rulmentii diferential au regim de turatie cat de cat normal, ca sunt legati la roata.
In afara de ulei motor, bujii, valva PCV, filtru de aer, la o electrica sunt cam aceleasi povesti cu intretinerea. Sau lipsa ei, vezi uleiul de cutie "long life" si ce patesc rulmentii din cauza lui. Probabil si antigelul e declarat la fel, pe viata, oricum limita de utilizare e data de baterii.
Franele, fiind mai mult regenerative, probabil si acolo duc mult mai mult decat la ICE.
Deci cand tragi linie, cam da, sunt fara intretinere rajnitele astea.
Si o chestie sa aveti in vedere: unora le place cu uber, altora cu carburatie, altii cu bicicleta, sau cu Tesla. Nu exista alegerea corecta, conteaza ce-l face, subiectiv, fericit pe fiecare.