Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

UXE

  • 1731
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1760 on: May 20, 2015, 14:06:34 PM »
mda asa a patit prietenu meu cu hatch 2.0 aspirat  a intrat una in el si am zis ca e doar bara si aripa , da s-au futut si urechile de la far alea de jos + vasu de spalat parbrizu (pe stg e el accidentat )

Ahaaa.. deci d-aia am eu vasul de lichid de parbriz  crapat..  si-a luat-o din fata... :'(

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1761 on: May 20, 2015, 16:37:19 PM »
cum este la Ket doar pe stg ( nu este frontal este din lateral )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1762 on: May 21, 2015, 18:46:27 PM »
U need this Ket
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1763 on: May 21, 2015, 18:48:17 PM »
As mai pune inainte de fraza si un "Almost" :D

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1764 on: May 23, 2015, 09:41:59 AM »
Fiica-mea intelege ceva engleza. Fac sticker-ul in araba  :D

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1765 on: June 08, 2015, 19:20:40 PM »
Cumpar urgent furtun de la filtru de aer la turbina. Voi scrie si in sectiunea de vanzari/cumparari, dar ma gandeam ca poate citeste cineva si pe-aici.
Multumesc mult!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1766 on: June 08, 2015, 19:28:31 PM »
chestia aia groasa care intra pe cold side-ul de la turbo si care este bandajata si la mine cu multa banda izolatoare ? :)

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1767 on: June 08, 2015, 19:46:11 PM »
cumva l-am dat jos si sta pe balcon avand in vedere ce am schimbat? sau intra aerul prin alta parte la turbina?

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1768 on: June 08, 2015, 19:57:10 PM »
Asa arata


Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1769 on: June 08, 2015, 20:29:46 PM »
Sigur e de prin spate pe undeva, nu-i din ce am schimbat eu.
Poate un set de siliconice...?!

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1770 on: June 08, 2015, 20:32:11 PM »
Ar fi bun si unul de-ala, daca as gasi. De fapt ar fi de preferat...

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1771 on: June 08, 2015, 21:15:02 PM »
S-a rezolvat cu sefii la STi-uri, Tom si malakay. Multumesc mult de tot!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1772 on: June 08, 2015, 23:27:13 PM »
sa fie fara numar
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1773 on: June 09, 2015, 16:15:40 PM »
 ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1774 on: June 12, 2015, 15:41:49 PM »
Pentru ca vreau in continuare sa scriu pe topicul masinii mele absolut totul legat de ea, si bune si rele, masina a fost la Exelixis pentru ca venise Okan in tara si pentru ca avea ceva mici problemele:
-   nu mai facea boost mai mare de 0.8, desi limita era setata la 1.4
-   in Aprilie masina mai daduse o eroare similara cu celei data in Decembrie, dar dupa ce am sters-o nu a mai revenit si totul a fost ok. Am vrut totusi sa se verifice clar cauza

-   boxa stanga fata si subwoofer-ul mergeau cand aveau chef
-   pe franare brusca, de la viteze mari, dupa ce masina se incalzea, aveam trepidatii mari in volan

Dupa ce s-a diagnosticarea si s-a desfacut tot ce era de desfacut, s-au gasit urmatoarele:
-   doua minifiltre de pe liniile de ulei ce alimenteaza chiuloasa erau distruse, iar bucati din ele ajunsesera in solenoid

-   turbo intake pipe-ul era cam terminat de viata

-   s-a facut update de soft si s-a scos EGR-ul si TGV-ul, pentru ca ar putea cauza probleme pe viitor si am vrut sa evitam asta
-   electrica facuta initial pe partea audio era de doi lei. In sensul ca existau fire partial neizolate, plecau doua fire rosii si ajungea unul singur, etc. Nu vreau sa dezvolt subiectul, dar am tras concluziile si pozele zic suficiente



-   in ceaa ce priveste vibratiile din volan pe franare, se pare ca discurile s-au ovalizat  ???  ??? , si asta e cel putin ciudat, pentru ca masina are vreo 2000 km cu noile discuri DBA 4000 T3...

Pentru ca tot s-a umblat la masina, am facut si revizia de vara:
-   curatat filtru aer
-   inlocuit filtru habitaclu
-   inlocuit filtru ulei
-   inlocuit ulei cu Motul 300 V Le Mans 20W60
-   Inlocuit ulei in cutie si grup cu Motul Competition 75W140
-   revizie generala articulatii (nu a fost nevoie sa schimb nimic, totul este ok)

Deci totul este ok. Azima duc sa-mi iau printesa. :D

Overall, multumit de Okan si de cei de la Exelixis. Din nou Arthur a fost foarte ok si comunicarea si tinerea la curent, punctele forte. Costul ajustarilor, considerand si drumurile la Bucuresti sa las masina si cel pe care urmeaza sa-l fac ca sa iau masina, este destul de mare, dar asta este cand ai STi… Si mai si stai in provincie… :D

Bineinteles ca STI (Tom), malakay (Victor) si daniel.gugu nu m-au lasat la greu. Super-baieti pe forumul asta… Multumesc mult inca o data!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13901
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1775 on: June 12, 2015, 16:36:50 PM »
Deci nu sunt singurul caz cu DBA 4000 ovalizate. M-am linistit :D

Bine ca nu a fost mai rau cu filtrele alea de ulei ca putea sa se termine urat. Sper ca astea sa fie toate pe anul asta si sa mearga acum din nou full power. Ai grija pe drum!

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1776 on: June 12, 2015, 21:36:19 PM »
Lasa ca ti revine zambetul si uiti de toate dupa ce iei masina si te intorci acasa pe A2.
Poate apucam sa ne vedem si sa povestim despre bani si STI vara asta, pt ca voi veni des la cta si cum ziceam pe topicul meu, imi fac calculele (in excel :) ) pentru o potentiala achizitie...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1777 on: June 12, 2015, 21:47:21 PM »
bine ca e ok ... ciudata faza cu filtrele alea
cat despre dba-uri eu azi am schimbat ds2500 pe fata puse acum 10 luni/10k km care deja erau pe interior la cota negativa :) .... cred ca trec inapoi pe yellow stuff...

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1778 on: June 12, 2015, 21:51:57 PM »
Cu trepidatiile la franare m-am chinuit aproape un an jumatate si cred ca am gasit cauza: pistoane etrier blocate.Dupa ce mergi cu masina se incalzesc discurile din cauza faptului ca placuta nu se desprinde de pe disc si apar vibratiile. Atunci cand sunt in regula ar trebui sa le poti impinge in etrier cu mana iar daca nu reusesti ele sunt problema. Garnituri noi, curatate pistonasele cu un obiect care nu le poate zgaria (mare atentia pt a nu le zgaria!) si ar trebui sa scapi de vibratii.
Legacy 3.0R

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1779 on: June 13, 2015, 00:25:37 AM »
au zis ceva despre posibilele motive pentru care s-au "imprastiat" filtrele alea ? temperatura/presiune prea mare ? ai pus altele in loc sau ai lasat fara ?

VLE: (adica very later edit)
presupun ca prin ianuarie cand ai avut probl. similare si a fost inlocuit avcs solenoid-ul filtrele din banjo bolt-uri erau ok/au fost verficate deci s-au dezintegrat intre timp. din poze nu imi dau seama 100% dar pare ca s-a rupt ca si cum presiunea uleiului a fost mare si uleiul a insistat sa treaca ? :)
« Last Edit: June 13, 2015, 12:49:53 PM by andea79 »