2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #580 on: June 22, 2016, 23:22:05 PM »
macar un pic mai mult decat am acum ?  :)

ZVZ

Răspuns: 2008 STI
« Reply #581 on: June 25, 2016, 13:12:54 PM »
ca si aranjare in prima faza ma gandesc la ceva de genul



cu cateva modificari :

- la turbina mea care este in locatie stock trebuie "invartita" partea de compresor astfel incat iesirea sa dea in partea cu SC-ul / sa intre in SC
- iesirea din SC sa mearga spre intercooler-ul meu top mount


cu putina grija ar trebui sa scap minim invaziv in aceasta faza .... hopefully :)




Cred ca iti trebuie si un hood scoop grille (sunt pe scoobyparts, de la Zunsport) daca vrei aranjamentul asta cu admisia aia acolo. E cam in dreptul flowului de aer care vine prin scoop. Nu vrei sa stii cate pietricele, frunze si alte prostii am gasit in compartimentul motor doar pentru ca masinile nu au fost gandite din fabrica cu grila dar au gandit vortex  ??? ??? ???


Succes in continuare :) Indraznet, as putea zice. Nu am mai auzit de Scooby cu turbo si sc.

LE: Sau poate o capota custom, in cazul in care deja ai facut swapul la FMIC

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #582 on: June 25, 2016, 15:23:09 PM »
eu vreau -sper sa si iasa- sa pastrez tmic si admisia in pozitia actuala aprox (cai in aripa) ... vedem cum iese :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #583 on: June 26, 2016, 21:50:35 PM »
macar un pic mai mult decat am acum ?  :)

Si cam cat ai acum???
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #584 on: June 26, 2016, 22:40:44 PM »
macar un pic mai mult decat am acum ?  :)

Si cam cat ai acum???

pai cam cat ziceau mai sus ca ar trebui sa am cu superchargeru' :) (pe harta cu meth injection)

sau sa zic altfel ajung pe la 360g/s cu meth, la un afr & timing mai agresiv decat doar pe benzina ....
« Last Edit: June 26, 2016, 22:52:58 PM by andea79 »

Răspuns: 2008 STI
« Reply #585 on: June 27, 2016, 04:05:47 AM »
Ui aci'   Andea :    http://www.lachuteperformance.com/en/news/the-lachute-phoenix-racecar-lp700r   ,  Baietii astia au facut Impreza asta sa scoata 700 CP.  Au o linie de productie de modificari la 400 CP  in serie.  Acuma se pregatesc sa scoata modelul asta la 700 CP  in serie.  Trimite-le un e-mail si intreaba-i cum si ce au facut,  poate faceti un chimb de idei.  Sant baieti de treaba ,  cred ca o sa iti raspunda  (daca nu sant prea ocupati).   Sant  super-professionali
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #586 on: June 27, 2016, 08:39:38 AM »
cum sa intreb ? tu nu stii ca romanul stie mai bine ?  ;D

planul este facut si inceput, twincharge - pentru ca nu vreau doar putere max undeva la multe ture cu ditamai turbina si moartea pe ulita la ture mici



MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #587 on: June 27, 2016, 09:45:01 AM »
Succes! Daca iese ceva fiabil poate incercam si un N/A supercharging pentru mai mult fun :D

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2008 STI
« Reply #588 on: June 27, 2016, 09:53:03 AM »
Ma gandesc ca la NA nu prea ai toate echipamentele si senzorii si ECU-ul care stiu sa inteleaga limba presiunii pozitive  :-\
Desi nu pare, cred ca la turbo e ceva mai simplu, fiind compressor-ready.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #589 on: June 27, 2016, 10:16:14 AM »
Outback-ul spre surprinderea mea are mai multa electronica decat WRX-ul vechi.

Problema cea mare este pe partea de ungere intrucat un Turbo are deja pregatirea asta, pe cand la N/A trebuie modificari hardware ceva mai complexe.
Si probabil mergand pe compresie deja mai mare, nu se poate urca prea mult presiunea.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #590 on: June 27, 2016, 10:34:28 AM »
Ma gandesc ca la NA nu prea ai toate echipamentele si senzorii si ECU-ul care stiu sa inteleaga limba presiunii pozitive  :-\
Desi nu pare, cred ca la turbo e ceva mai simplu, fiind compressor-ready.

vorbind de compressor ready :),  modelul pe care l-am cumparat de SC are un bypass valve integrat, controlabil similar cu wastegate-ul turbinei

se vede aici http://www.eatoncorp.com.au/ecm/groups/public/@pub/@eaton/@per/documents/content/ct_167916.jpg

deci cel putin in prima faza voi lasa turbina la spring pressure si voi controla bypass-ul SCului cu EBCS-ul turbinei...deci full control din ecu :)
« Last Edit: June 27, 2016, 10:59:33 AM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #591 on: June 27, 2016, 19:41:56 PM »
am uitat sa precizez , la sedinta saptamanala de ieri (poza mai jos facuta de Ratzalarul) am cam concluzionat ca ar fi o varianta buna sa pun SC-ul pe dreapta, adica in locul bateriei si a cutiei cu sigurante ... ca parca ar fi loc mai mult decat in stanga


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #592 on: June 27, 2016, 19:50:59 PM »
A fost si trasura mirilor la sedinta foto :) ce frumos!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #593 on: June 27, 2016, 19:52:34 PM »
iegzact :)

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #594 on: June 27, 2016, 19:56:44 PM »
Sti ul alb a ramas cu nr de arges? Nu l a inmatriculat pe cj?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #595 on: June 27, 2016, 20:03:43 PM »
Sti ul alb a ramas cu nr de arges? Nu l a inmatriculat pe cj?

pai noo ... unde atata graba ? :)

moguai

  • 2814
2008 STI
« Reply #596 on: June 27, 2016, 20:16:50 PM »
Graba "A la Cluj" :))))
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2008 STI
« Reply #597 on: June 27, 2016, 20:21:14 PM »
Dupa ce se monteaza si compresorul va fi "A la Cluj". :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #598 on: June 27, 2016, 21:15:03 PM »
Dupa ce se monteaza si compresorul va fi "A la Cluj". :)

Eu apreciez si chiar savurez "Varza á la Cluj" da' sa nu-mi spui ca la asta te referi... ???
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Elvi

Răspuns: 2008 STI
« Reply #599 on: June 27, 2016, 21:24:59 PM »
Frumos casting nocturn ati realizat, felicitari!
Ti-am urmarit evolutia pe Transalpina si sincer am transpirat cand am vazut cum conduceati. Mi-ar placea sa merg cu voi insa mai am un hop de trecut, adica sa terminam constructia si apoi merg la Titi Aur sa-nvat sa conduc STI-ul pe care mi-l voi cumpara.

Daca ajungi prin Bucuresti cu STI-ul te rog sa ma anunti sa-mi iau concediu sau sa fug tare de la birou si s-o admir.